میز جلسات اداری

۱۳,۹۰۰,۰۰۰ تومان۱۴,۲۰۰,۰۰۰ تومان

میز کنفرانس یا همان میز اتاق جلسات یکی از ضروری ترین آیتم مبلمان اداری یک سازمان است. میز کنفرانس می تواند به طور مجزا در اتاق جلسات قرار بگیرد یا اینکه همراه با میز مدیریت در اتاق مدیریت قرا گیرد.

بسگی به مدل و نوع میزی که انتخاب می کنید دارد.

اصولا این نوع میز را در اتاق های مجزای جلسات و کنفرانس استفاده می کنند.

 

توجه در حال حاضر سرویس نصب تنها در استان های کرج و تهران فعال می باشد. لذا در زمان انتخاب به این موضوع توجه نمایید.

پاک کردن
میز-جلسات-ام-دی-اف-C008
میز جلسات اداری
حراج-آخر-فصل