انتخاب فایل اداری مناسب

چوب فروش
22 اردیبهشت, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
انتخاب فايل اداري مناسب

 انتخاب فایل اداری مناسب

فایل اداری یکی از ملزومات مهم فضاهای اداری می باشد که می تواند بصورت مجزا و یا همراه با میزهای اداری مورد استفاده قرار گیرد . استفاده اجتناب ناپذیر از این محصول موجب آن شده که تنوع زیادی در آن شکل بگیرد . در نگاه اول محصولی ساده به نظر می رسد ولی حتی نوع کاربرد در آن نیز متفاوت است .

فایل اداری معمولا با استفاده از تعداد کشو مشخص می گردد مانند فایل سه کشو . این نکته نشان می دهد که تعداد کشو در تهیه یک فایل بسیار مهم است. نیاز به تعداد کشوهای این محصول و همچنین ارتفاع و عمق آن نیز یکی از اصولی است که بر اساس آن باید محصول سفارشی سازی گرد.

چگونه محصول را در چوب فروش سفارشی سازی کنیم؟

برای فایل های اداری که در زیر میز قرار می گیرند معمولا تعداد کشو از ۴ عدد نمی تواند بیشتر باشد این امر به این دلیل است که ارتفاع استاندارد برای میزهای اداری ۷۵ سانتیمتر است و ارتفاع این محصول از این عدد نمی تواند بیشتر باشد . همچنین عرض محصول نباید به شکلی انتخاب شود که فضای قرار گیری پاهای کاربر را محدود نماید .

فایل اداری چرخدار گزینه بسیار مناسبی برای قرار گیری در زیر میز هستند به این علت که این امکان را به کاربر می دهند تا به راحتی سمت قرار گیری را تغییر دهد و یا در صورت نیاز به راحتی محصول را خارج نماید . یکی از اشکالات این مدل در هنگام خارج کردن کشو به وجود می آید که اگر چرخ های آن از نوع ترمز دار نباشند کل محصول دچار حرکت می شود . توجه به نوع و مرغوبیت چرخ از نکات کلیدی در این مدل از محصولات هستند .

آیا از فضای داخلی کشو بعنوان بایگانی پرونده استفاده می کنید ؟؟

فایل اداری با میله پرونده پاسخ قطعی به این سوال است . استفاده از یک کشو بعنوان بایگانی پرونده فقط با میله پرونده امکان پذیر و ساده می گردد . نوع مکانیزم تولید برای این مدل از محصولات این بخش از دکوراسیون اداری متفاوت است . تحمل وزن بیشتر در کناره های کشو مسئله مهمی است که باید به آن توجه گردد .

ارتفاع این مدل باید بیشتر باشد تا امکان قرار گیری پرونده در آن وجود داشته باشد . اگر فایل اداری را سفارشی سازی می نمایید باید به نوع کاربرد آن اشاره کنید تا در تولید آن تمهیدات لازم پیش بینی گردد .

فایل اداری با قفل مرکزی محصولی بسیار جذاب و کاربردی برای افرادی است که از یک فایل بصورت کاملا شخصی استفاده می کنند . یک امکان ایده آل که با قفل مرکزی ایجاد می شود و همزمان تمامی کشو ها با یک کلید قفل می شوند . این مدل از ازدیاد تعداد کلید جلو گیری می کند که معمولا به گم شدن آنها می انجامد . استفاده از قفل مرکزی با جنس بسیار مرغوب و تنظیمات دقیق در هنگام تولید به عمر طولانی و همچنین استفاده آسان از آن کمک می کند .

محبوبترین مدل در این بخش فایل اداری ام دی اف است که بدلیل استفاده از جنس ام دی اف بسیار پر کاربرد نیز می باشد . استفاده بسیار زیاد از میزهای ام دی اف موجب گردیده تا برای ترکیب در رنگ و مدل از این مدل از محصولات استفاده شود . ام دی اف بدلیل تنوع در رنگ و همچنین مقاومت وزن بالا ، متریالی بسیار مناسب برای تولید فایلینگ اداری است .

مقاله مرتبط: ام دی اف چیست؟

در محصولاتی که بدون چرخ و با پایه تولید می شوند نکته کلیدی این است که پایه های محصول سه مشکل را حل نمایند .

  • نوح جنس پایه از نوع استیل و یا آبکاری مرغوب باشد که در برخورد با آب و مواد شوینده آسیب نبیند .
  • قابلیت تنظیم داشته باشد به این معنی که امکان تراز نمودن فایل بر اساس سطح محیط فراهم شود که این امر به پایداری بیشتر محصول منجر می گردد .
  • تحمل وزن بالا را داشته باشد تا در جابجایی دچار شکستگی نشود .

مشخصات عمومی یک فایلینگ اداری مناسب

فایل اداری مناسب باید دارای مشخصاتی باشد که علاوه بر استفاده راحت از آن دارای کیفیت در نوع استفاده و متریال نیز باشد . کشو جزء اصلی فایل اداری است که با اینکه بسیار ساده به نظر می رسد دارای نکات ریز و بسیار حساس است که اگر بدرستی رعایت نشده باشد کاربر را دچار مشکل می گرداند .

در قسمت زیرین کشو که از ام دی اف سه میلیمتر استفاده می گردد علاوه بر کیفیت مرغوب باید بصورت شیار در دل ام دی اف تولید شده باشد . این نوع تولید موجب افزایش تحمل وزن در هنگام استفاده و همچنین تنظیم دقیق تر نسبت به بدنه اصلی می شود که در نهایت به باز و بسته کردن بهتر کشو از ریل منجر می شود .

ریل مورد استفاده باید امکان باز و بسته کردن آسان و سریع و همچنین تحمل وزن متناسب با یک محصول استاندارد را فراهم نماید . ریل های سه زمانه ساچمه ای نوعی بسیار مناسبی هستند که اگر از نوع مرغوب آنها استفاده شود علاوه بر تامین موارد ذکر شده عمر طولانی نیز دارند .

پیشنهاد میکنیم بخوانید: عملکرد ریل های سه زمانه ساچمه ای

استفاده از ریل های سه زمانه موجب می شود تا کاربر بتواند از تمامی فضای داخلی جعبه کشو به آسانی استفاده نماید امری که در ریل های چرخشی وجود ندارد و معمولا قسمت انتهایی کشو دسترسی آسانی ندارد . همچنین امکان خارج شدن ناگهانی کشو از ریل نیز وجود ندارد نکته ای که بسیار مهم است و با سلامتی کاربر ارتباط مستقیم دارد . امکام بسته شدن ضربه ای نیز در این مدل وجود ندارد و بدلیل استوپر انتهایی داخل ریل سرعت بسته شدن کاسته می شود و از سر و صدای ناگهانی در هنگام بسته شدن جلوگیری می نماید .

دستگیره کشو علاوه بر جلوه ای که به کل فایلینگ اداری می بخشد باید از جنسی مناسب باشد که در طولانی مدت دچار تغییر در رنگ و شکستگی نشود . دستگیره استیل مدلی مناسب برای استفاده  است که هم دارای تنوع زیادی در مدل است و هم استحکام بیشتری دارد ضمن آنکه به هیچ عنوان دچار تغییر در رنگ نمی شود .

بهترین روش در مونتاژ محصولات دکوراسیون داخلی مانند میز و فایلینگ اداری سیستم مونتاژ الیت است که دقت بالا در تولید را به همراه دارد و موجب دقت در عملکرد کشو های فایل می گردد . همچنین با این روش امکان جدا شدن پیچهای محصول در فشارهای نگهانی و همچنین وزن بالا از بین می رود .

فروش آنلاین فایل اداری در چوب فروش با استانداردهای روز صورت می گیرد . توجه و دقت در ارایه محصولاتی با کیفیت و متناسب با تمامی نیازهای مشتریان رسالتی است که چوب فروش به آن عمل می کند و پویایی خود را در درک کامل خواسته همراهان خود می داند .

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.