درباره میز گروهی اداری

چوب فروش
11 اسفند, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

درباره میز گروهی اداری

درباره میز گروهی اداری اگر بخواهیم توضیح دهیم: میز گروهی اداری را تا بیش از یک دهه گذشته

کمتر کسی می‌شناخت و به استفاده از آن باور داشت اما در این زمان،

بسیاری از کمپانی‌ها و دفاتر کار به میز گروهی اداری مجهز شده‌اند.

میزهای گروهی یکی از مشتقات میز اداری مدرن است و به همین علت بسیار مورد توجه است.

تغییر سبک دکوراسیون اداری موجب پیدایش پدیده‌ای نو به نام میز گروهی اداری شد.

میز کار گروهی اداری

اگر بخواهیم درباره میز گروهی اداری توضیح دهیم: میز گروهی اداری وقتی به شکلی انبوه مورد استقبال قرار گرفت که علاوه بر تغییر سبک مدرن و جدیدی که ارائه می‌کرد موجب افزایش راندمان کاری نیز می‌گردید. تحقیقات گسترده در این زمینه نشاندهنده آن است که سبک کار گروهی موجب افزایش کارایی افراد می‌شود. میز گروهی امروزه یکی از ارکان اصلی طراحی داخلی است و نقشی بسیار مهم دارد به نحوی که چیدمان میز ، پایه اصلی دیگر عناصر دکوراسیون اداری است.

میز گروهی 4 نفره

چرا میز گروهی اداری ؟؟؟

میز گروهی اداری شاید یک پدیده نسبتا جدید باشد اما میزان رشد و تحول آن بسیار زیاد بوده است. مهمترین دلیل این امر شاید میزان تقاضای بالا از این سبک و نوع کار باشد. اما چرا باید از میز های گروهی استفاده کنیم؟؟؟ فضای فشرده کاری که تراکم بالای کمپانی ها در مراکز ایجاد کرده‌اند موجب کاهش شدید محیطهای اداری شده است به همین علت تعداد افراد بیشتری را باید در یک محل مستقر  کرد. اگر برای هر فرد یک میز اداری مدرن با تجهیزات جانبی در نظر بگیریم حتما دچار کمبود فضا خواهیم شد. پس اولین دلیل درباره میز گروهی اداری یک نیاز بر اساس محدودیت فضا بوده است که بعدها به شکلی نو آنقدر دچار تحول شد که به تنهایی به یک ستون قابل اتکا در طراحی داخلی اداری تبدیل شد.

میز گروهی اداری تعامل بین افراد را بیشتر می‌کند. محیطهایی که بوسیله دیوارها و پارتیشن اداری جدا شده بودند، تبدیل به حصارهایی شده بودند که پویایی و حرکت را کاهش می‌دادند. دانشمندان با تحقیق در این زمینه پی برده‌اند که محیط کار تا جای ممکن باید حس حضور در خانه را داشته باشد. همانگونه که در خانه خود راحت و آسوده هستیم و بی دغدغه به کارهایمان می‌رسیم باید در محیط کار نیز راحت باشیم. میز گروهی یک جمع دوستانه کاری ایجاد می‌کند که دو مزیت دارد. اول آنکه ثابت شده است افراد در چنین محیطهایی، به سازمان خود وفادار هستند و کمتر به فکر تغییر شغل می‌افتند و دوم آنکه نیروهای کاری، خلاقانه تر با مسائل برخورد می‌کنند.

هرچند درباره میز گروهی اداری با تمامی مزایایی که برای افراد دارد همانطور که پیشتر نیز گفته شد موجب افزایش راندمان کاری نیز می‌گردد که این نکته مطلوب کارفرمایان است.

میز گروهی پارتیشن

قیمت ها درباره میز گروهی اداری

قیمت میز به نسبت خرید جداگانه هر میز اداری کمتر است. ضمن آنکه در کل یک روش اقتصادی برای چیدمان نیز محسوب می‌شود. قرار داشتن فضاهای مشترک مانند فایلینگ اداری و یا قفسه کتاب علاوه بر کاهش فضا ، موجب پایین آمدن هزینه می‌گردد. قیمت درباره میز گروهی اداری وابسته به نوع محصول، ابعاد میز و متعلقات جانبی متفاوت است اما آنچه مسلم است در هر نوع از این محصولات قیمت تمام شده بسیار مناسب‌تر از خرید جداگانه و انفرادی است.

قیمت میز گروهی اداری بر اساس متریال بکار برده شده در تولید نیز متفاوت است. میز گروهی ام دی اف و مدرن ، دو دسته محبوب مشتریان هستند. میز گروهی اداری ام دی اف بطور کامل با استفاده از ام دی اف تولید می‌گردد و نوع قدیمی تر و پرکاربرد است که دو مزیت کیفیت مناسب و قیمت بهینه موجب استقبال خریداران از آن شده است.

درباره میز گروهی اداری مدرن، دارای طراحی خاص و ساده است که در تولید آن از ترکیب متریالهای مختلف استفاده می‌شود. استفاده از پایه فلزی و ترکیب آن با چوب و ام دی اف از جمله مدلهایی است که به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بهتر نسبت به مدل قبلی، امروزه مورد توجه است. این میزها در طراحی دکوراسیون داخلی نیز بیشتر خودنمایی می‌کند و جلوه‌ای زیبا به محیط کار می‌بخشد.


>> تمام محصولات میز گروهی را مشاهده کنید <<


میز کار دونفره

خرید میز گروهی اداری

میز گروهی اداری بطور کلی یک محصول سفارشی محسوب می‌شود و تولید آن در بسیاری

از مواقع نیازمند همراهی کارشناسان واحد فنی یک شرکت با کارفرما دارد.

اما امروزه به دلیل آنکه واحدهای اداری، برای تجهیز محیط خود،

زمان کمتری در اختیار دارند، خرید سریع و آسان در اولویتشان قرار دارد.

فروشگاه آنلاین چوب فروش با کشف این نیاز مشتریان، و با توجه به استانداردهای تولید

در رنگ و ابعاد اقدام به فروش آنلاین انواع میز اداری با تنوعی بی نظیر نموده است

که حتی امکان سفارشی سازی نیز برای آنها در کوتاهترین زمان فراهم شده است.

آنچه درباره میز گروهی اداری درباره نوع آن میتوان گفت :

چوب فروش در دو دسته ام دی اف و مدرن عرضه می‌شود.

قیمت مناسب، کیفیت مطلوب و ارائه کالا در کوتاهترین زمان از جمله ویژگیهای میز های گروهی چوب فروش است.

این محصولات چوب فروش با استفاده از سیستم مونتاژ الیت تولید شده است

و به همین علت امکان ارسال به سراسر کشور در بسته بندیهای ویژه وجود دارد.

انواع میز گروهی چوب فروش همچون دیگر محصولات آن دارای ضمانت نامه کیفی یکساله نیز می‌باشد.


مقاله خواندنی ” ترمیم ام دی اف” را از دست ندهید.


به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.