ریل سه زمانه

چوب فروش
9 فروردین, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

 ریل سه زمانه چیست؟

نسل جدید ریل سه زمانه ساچمه ای، جایگزین ریل های معمولی قدیمی

یکی از اصول کیفیت و استاندارد در فایل و دراور استفاده از ریل های مناسب و با کیفیت در کشوهای محصول می باشد . اغلب مصرف کنندگان از این محصولات بعد از مدتی از نوع ریلهای کشو و نحوه باز و بسته شدن آنها گلایه دارند که این امر به دلیل عدم استفاده ریل مناسب از سوی تولید کننده می باشد . ریل ، جزء اصلی یک کشو است و به افزایش کارایی استفاده از آن اضافه می کند . در تهیه فایل و دراور حتما باید به نوع ریلها توجه کرد ، در این موارد گارانتی محصول می تواند این اطمینان را ایجاد کند که ریل از نوع استاندارد و مرغوبی است . یکی از ریلهایی که در حال حاضر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد ریل سه زمانه ساچمه ای است این ریلها نسبت به ریلهای عادی دارای مزایایی هستند که استفاده از آنها را برای کشو بسیار ایده ال می کند . اولین نکته نوع جنس استفاده شده در این ریل هاست که از آلیاژ مرغوبتری تهیه شده است که عمر محصول را افزایش می دهد .

چرا به این ریل ها سه زمانه می گویند ؟

این اصطلاحی است که برای این ریل ها استفاده می شود و دلیل آن مرحله به مرحله باز شدن آنهاست که اصطلاحا در سه مرحله انجام می گیرد . سه زمانه بودن ریل موجب می شود تا اولا ریل با سرعت باز و بسته نشود و دوم اینکه ریل از قسمت اصلی ناگهان جدا نشود . در ریلهای معمولی این امکان وجود دارد تا اگر نا خواسته کشو بیشتر از حد بیرون کشیده شود کل کشو از ریل خارج شود . این اشکال در ریل های سه زمانه به هیچ وجه ممکن نیست و خارج کردن کامل کشو دارای مکانیزم خاصی است که از این اتفاق جلو گیری می کند . همچنین در ریلهای معمولی بسته شدن کشو نیز دارای اشکال است چون با هر سرعتی این امکان وجود دارد که کشو بسته شود ولی در ریل سه زمانه در انتهای کشو مکانیزمی وجود دارد که حتما در مرحله آخر به آرامی کشو بسته شود . در ریلهای سه زمانه ساچمه استفاده شده است این ساچمه ها جایگزین غلطکهای ریلهای معمولی شده است که در کوتاهترین زمان دچار مشکل می شدند و ریل باید بطورکامل تعویض می شد .

ریل سه زمانه دارای مدلهای متنوعی هستند که در کل استفاده از آنها بسیار ایده ال است . باز و بسته شدن ساده و عمر طولانی بزرگترین ویژگی این ریلها محسوب می شود . کلیه ریلهای استفاده شده در چوب فروش از نوع سه زمانه هستند و دارای گارانتی بدون قید و شرط می باشند .

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.