مقالات

خرید مبلمان اداری، خلق محیط های زیبا و مدرن

Buying-office-furniture,-creating-beautiful-and-modern-environments

خرید مبلمان اداری از جهت برای صاحبان کسب و کار مهم است که، تاثیر به سزایی در روند پیشرفت کار آن ها دارد. شاید تعجب کنید اما تجربه و تحقیقات ثابت کرده است که افراد (انسان ها) به طور ذاتی موجوداتی بصری هستند و جذب زیبایی ها می شوند. همانطور که می گویند داشتن ظاهر زیبا و مناسب در اولین دیدارها بسیار مهم و تاثیر گذار است، در کسب و کارها هم یکی از مهمترین موارد که تاثیر بسیار زیادی در جلب اعتماد و توجه ارباب رجوع دارد محیط کار، نوع و سبک دکوراسیون و چیدمان آن است.

در این مطلب بعد از بررسی مختصر مهمترین تجهیزات مبلمان اداری، 10 نمونه از برترین دکوراسیون های اداری سال 2021 را میبینیم و در آخر قیمت و بهترین مراکز خرید مبلمان اداری را معرفی می کنیم.

خرید مبلمان اداری

مبلمان اداری چیست؟

مواردی که برای راه اندازی یک محیط اداری استفاده می شوند معمولا به سه دسته تقسیم می شوند. مبلمان اداری، لوازم اداری و فناوری و تکنولوژی ها اداری.

مبلمان اداری اقلام اصلی تشکیل دهنده یک فضای اداری هستند مانند انواع میز و صندلی ها اداری، کتابخانه و فایلینگ ها، میزهای گروهی، میز کنفرانس، میز مدیریت، کانتر، پارتیشن بندی ها و …

اما لوازم اداری اغلب اقلام کوچکتر و ارزان تری هستند که در کنار و برای کامل کردن مبلمان اداری استفاده می شوند. مانند انواع ست های رو میزی مانند گیره کاغذ، کازیو، منگنه و …

و لوازم فناوری مانند انواع رایانه و لپ تاپ، تلفن، پرینتر و چاپگرها و …

گفتنی است که تجهیزات دفترهای کاری مختلف با یکدیگر متفاوت است اما با این حال برخی از آن ها لازمه هر نوع محیط اداری هستند. مانند میزهای اداری.

در ادامه به مهمترین عناصر در خرید مبلمان اداری لازم است اشاره می کنیم و در نهایت چک لیست از تمام اقلام مورد نیاز اداری را ارائه می دهیم.

 

میز اداری

همانطور که کمی قبل تر اشاره کردیم، با این که ممکن است تجهیزات مورد نیاز برای هر محیط کاری اداری متفاوت باشد اما برخی از اقلام هستند که تقریبا عضو اصلی و جدانشدنی هر محیط اداری هستند. یکی از این موارد میزها هستند. میزهای اداری در انواع طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. شما بنابر نوع سبک و دکواسیون محیط خود، کلاسیک یا مدرن، می توانید میز دلخواه خود را انتخاب کنید.

اگر سبک دکوراسیونتان کلاسیک است بهترین گزینه برای شما میزهای اداری چوبی هستند که اغلب قیمت بالایی دارند. برای دکوراسیون هایی با سبک مدرن یا مینمیال میزهای پایه فلزی، میزهای ام دی اف با رنگ های خاص مانند سفید یا مشکی و .. و یا میزهای شیشه که البته کمتر مورد استفاده قرار می گیرند گزینه های مناسبی هستند.

میز اداری

میزهای اداری خود شامل انواع مختلفی هستند:

  • میز کارمندی
  • میز مدریتی
  • میز منشی/کانتر منشی
  • میز کنفرانس
  • میز گروهی
  • میز ایستاده

اسم هر میز به خوبی نشان دهنده کارایی آن ها می باشد. میزهای اداری ذکر شده بسته به نوع و محیط کار، هر کدام جزو اقلام ضروری در خرید مبلمان اداری محسوب می شوند.

دکوراسیون-اتاق-مدیریت-خاص

کتابخانه و فایلینگ

کتابخانه و فایلینگ یکی دیگر از انواع مبلمان اداری مهم هستند. خیلی از محیط های کوچک سعی می کنند از این مورد صرف نظر کندد و فقط به استفاده از یک کمد اداری کوچک بسنده کنند.

کتابخانه های اداری معمولا به صورت ایستاده هستند و کمتر از شلف در این گونه محیط ها استفاده می شود. کتابخانه اداری می تواند هم به صورت درب دار و به صورت قفسه ای و بدون درب باشد. از کتابخانه ها برای نگهداری پرونده ها و زونکن ها، هم در اتاق یا بخش مربوط به کارمندان و هم در اتاق مدیریت استفاده می شود.

فایلینگ ها هم کاربردی مانند کتابخانه ها دارند با این تفاوت که فایلینگ ها مخصوص نگهداری انواع زونگن و پرونده هستند و به صورت کشویی و در ابعاد مختلفی وجود دارند.

پارتیشن اداری

پارتیشن جزو اصلی مبلمان اداری محسوب نمی شود. اما امروزه نقش بسیار مهمی در دکوراسیون اداری دارد. استفاده از دیوارهای آجری و گچی برای بخش بندی و یا تغییر دکوراسیون ها نه تنها دیگر قدیمی شده اند بلکه بسیار هزینه بر و پر دردسر هستند. با استفاده از این نوع دیوارکشی امکان جابه جایی و تغییر طراحی داخلی مجدد امکان پذیر نیست.

همین امر نشان دهنده مزیت های استفاده از پارتیشن اداری و نقش مهم آن در دکوراسیون داخلی دارد.

استفاده ازر پارتیشن ها در محیط های اداری دسترسی به بخش های مختلف را راحت و سریع تر می کند، جلوه ظاهری زیبا و شکیل تری به محیط می بخشد و با بالا بردن پرستیژ کاری، تاثیر مثبتی در ناخودآگاه ارباب رجوع می گذارد.

با استفاده از انواع پارتیشن های دو جداره می توان تا حد زیادی انواع سر و صدا را کاهش داد.

 

 برای اطلاعات بیشتر درباره انواع پارتیشن و مزایا و معایب هر نوع اینجا کلیک کنید.

پارتیشن-شیشه-ای-دو-جداره

چک لیست لوازم و تجهیزات اداری

 مبلمان اداری

  • میزهای کارمندی
  • صندلی کارمندی ارگونومیک
  • میز اتاق مدیریت
  • صندلی مدیریت
  • صندلی میهمان اتاق مدیریت
  • میز جلو مبلی
  • مبل یا صندلی انتظار
  • میز ایستاده
  • میز جلسات(کنفرانس)
  • صندلی کنفرانس
  • کتابخانه
  • کنسول مدیریتی برای اتاق مدیریت
  • فایل زونکن برای هر کارمند
  • پارتیشن برای جدا سازی هر بخش

لوازم اداری

  • انواع مداد و خودکار
  • ماژیک و هایلایتر
  • پاکن و غلط گیر
  • گیره کاغذ
  • چسب
  • پایه چسب
  • قیچی
  • چا قلمی
  • کازیو
  • نگهدارنده کاغذ
  • دفتر یادداشت
  • ماشین حساب
  • تقویم
  • انواع کاغذ a4 و a5
  • انواع پاکتنامه و پاکت پستی
  • برد اعلانات
  • سیستم پروژکتور اتاق کنفرانس
  • پانچ
  • زونکن
  • پرونده
  • کلیر بوک
  • برچسب
  • کاور کاغذ
  • کارتن

فناوری های اداری

  • کامپویتر یا لپ تاپ برای کارمندان
  • لپ تاپ برای مدیریت
  • فلش
  • تبلت
  • نمایشگر LCD
  • پرینتر،دستگاه کپی، اسکنر
  • سی دی های نرم افزاری
  • تلفن
  • روتر
  • کابل شبکه
  • فکس
  • محافظ برق

تجهیزات جانبی

  • جعبه کمک های اولیه
  • کپسول های اطفاء حریق
  • سطل های زباله کوچک برای هر میز
  • سطل زبال بزرگ
  • گلدان
  • تابلو و دکوری

تجهیزات سرویس بهداشتی

  • مایع دستشویی
  • اسپری خوش بو کننده
  • دستمال کاغذی
  • آیینه

تجهیزات آشپزخانه 

  • یخچال
  • مایکرویو یا گرم کن غذا
  • ظروف اولیه
  • پای ساز
  • قهوه ساز

تجهیزات نفاظت

  • تی
  • جارو
  • انواع شوینده
  • دستمال
  • ضد غفونی کننده

 

10 دکوراسیون داخلی برتر 2021

همانطور که گفتیم بعد از بررسی انواع مبلمان اداری و تجهیزات لازم برای کمک به خرید مبلمان اداری، به منظور الهام و ایده گیری 10 نمونه از دکوراسیون های اداری زیبا در سال 2021 که بسیاز پر طرفدار هستند را می بینیم. و در آخر هم فروشگاه های معتبر برای خرید مبلمان اداری با کیفیت و قیمت مناسب را معرفی می کنیم.

فراموش نکنید که علاوه بر خرید مبلمان اداری با کیفیت و زیبا عوامل مهم دیگری مانند رنگ، نور پردازی و نحوه و اصول چیدمان نیز در زیبا و شیک بودن دکوراسون اداری تاثیر گذار هستند که در مقالات گذشته درباره آن ها به طور کامل صحبت کرده ایم.

برترین-دکوراسیون-های-اداری-2021

از کجا مبلمان اداری با کیفیت بخریم

در قسمت آخر این مطلب با عنوان خرید مبلمان اداری، قصد داریم به شما یکی از فروشگاه های معتبر و دارای نماد اعتماد الکترونیکی در زمینه مبلمان اداری مدرن را معرفی کنیم.

فروشگاه چوب فروش، طراح، تولید کننده و مجری انواع مبلمان اداری مدرن و مینیمال، شامل انواع میزهای کارمندی، کنفرانس، گروهی، ایستاده، انواع کتابخانه، کنسول و … است.

این فروشگاه بیش از ده سال سابقه درخشان فعالیت در این حوزه را دارد.

تمامی محصولات مجموعه چوب فروش با 1 سال گارانتی کیفی کالا، گارانتی برگشت وجه و 60 ماه خدمات پس از فروش ارائه می شوند.

پشتیبانان این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به مشتریان هستند. حتی می توانید به صورت رایگان از مشاوره های قبل خرید کارشناسان نیز استفاده کنید.

مشاهده تنوع محصولات چوب فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *