محیط کار مدرن و جذاب با میز شیشه‌ ای 

چوب فروش
31 اردیبهشت, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز شیشه ای پایه فلزی سفید

انتخاب یک میز شیشه ای عالی برای دفترکار نیاز به درک عمیقی از نحوه عملکرد این محصول دارد. یک میز شیشه ای می‌تواند انعکاس سبک مدرن فضای اداری باشد. در ادامه به مزایای استفاده از این میز در فضای اداری می‌پردازیم.

مزایای استفاده از میز شیشه ای

فضای مدرن‌تر و جذاب‌تر: اولین و بارزترین دلیل خرید میز شیشه ای، ظاهر مدرن و جذاب آن است. میزهای شیشه ای با پایه فلزی، ظاهری زیباتر از هر نوع میز تمام چوب یا تمام فلزی موجود در بازار را ارائه می‌دهند. علاوه بر این، شما می‌توانید بین انواع طرح‌ها، طرح و سبکی متناسب با شخصیت خود را انتخاب کنید.

دوام‌ بیشتر: تصور اشتباهی که وجود دارد این است که شیشه به اندازه چوب یا فلز بادوام نیست. اما در ساخت شیشه به کار رفته در میز شیشه ‌ای از روش‌های حرارتی و شیمیایی استفاده می‌کند. در نتیجه شیشه میز نسبت به شیشه‌های معمولی که در بازار پیدا می‌شود، محکم‌تر خواهد بود. با عمل‌آوری و ساخت مناسب، شیشه می‌تواند چهار برابر قوی‌تر از یک شیشه معمولی شود. علاوه بر این، مردم معمولاً در هنگام قرار دادن تجهیزات سنگین نگران خرد شدن شیشه می‌شوند که نباید نگران این امر باشند زیرا برای شیشه‌های ضخیم به کار رفته در آنها مشکلی پیش نمی‌آید.

نگهداری و تمیز کردن آسان: نگهداری میزهای شیشه ای بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک پارچه مرطوب است تا آن را تمیز کنید و ظاهر آن را در حد نو جلوه دهید. با وجود اینکه اثر انگشت و لکه مشکلی در میزهای شیشه ای است، می‌توانید به راحتی آنها را با یک پارچه تمیز کنید. برخلاف چوب، تمام لکه‌های روی شیشه جذب آن نمی‌شود و همین امر نگهداری آن را بسیار آسان می‌کند.

مقرون به صرفه: ممکن است به نظر برسد که صفحه شیشه‌ای روی میز گران‌تر از چوب باشد، اما همیشه به مواد بستگی دارد. مسلما برای یک چوب باکیفیت مانند گردو یا بلوط باید مبلغ گزافی بپردازید. از طرف دیگر، یک میز شیشه ای با کیفیت در حالیکه وزن بالایی را تحمل می‌کند، مدرن و منحصر به فرد به نظر می‌رسد.

روشنی دفتر: اگر می‌خواهید دفتر خود را روشن و جادار نشان دهید، هیچ ماده‌ای بهتر از شیشه برای روی میز وجود ندارد. انعکاس شیشه باعث می‌شود نور بیشتری وارد فضا شود و اتاق را روشن جلوه دهد. اتاق روشن‌تر، حس مثبت را بالا می‌برد. کارایی و بهره‌وری را افزایش می‌دهد.

میز شیشه ای مدرن

 

قبل از انتخاب میز شیشه ای چه نکاتی را باید در نظر گرفت

هدف از خرید: اولین چیزی که قبل از خرید یک میز شیشه ای باید در نظر بگیرید، مکان استفاده و هدف استفاده از آن است. اگر از آن برای تجهیزات سنگین مانند مانیتور دوگانه یا کنسول استفاده می‌کنید، مطمئن شوید شیشه میز ضخامت مناسبی دارد تا همه تجهیزات بدون مشکل و به راحتی روی آن قرار گیرند.

انتخاب نوع شیشه: دومین مورد مهم، نوع شیشه استفاده شده است. در اینجا برخی از گزینه‌های که می‌توانید به دنبال آنها باشید بیان شده است.

شیشه سکوریت شفاف رایج‌ترین نوع شیشه ای است که بر روی میز شیشه ای داخل فروشگاه‌ها پیدا می‌کنید. نوعی شیشه ساده و شفاف که تنها ظاهر میز را بهتر می‌کند.

استفاده از شیشه رنگی برای مطابقت با تم اتاق شما روشی هوشمندانه برای جذاب‌تر جلوه دادن میز است. شیشه‌های رنگی به راحتی در بازار یافت می‌شوند.

شیشه مات به میز شما ظاهری مدرن می‌دهد. این نوع از میزهای شیشه‌ای با ظاهری مدرن بین کاربران بسیار محبوب هستند.

استفاده از شیشه کم آهن سبب می‌شود تا 99 درصد نور از آن عبور کند. شیشه کم آهن را می‌توانید نسخه‌ای از شیشه‌های شفاف بدانید. در این نوع شیشه‌ها مقدار کمی آهن بکار رفته است که این مهم باعث کاهش ظاهر سبز رنگ آن می‌شود.

 

میز شیشه ای با فایل

 

انواع میز شیشه ای

میزهای شیشه ای دارای انواع مختلفی میباشند که هم در محیط اداری و هم در دفاتر کار خانگی از آنها استفاده می‌شود.

میز اِل (L) شکل: در مقایسه با یک میز شیشه‌ای مستطیلی‌، یک میز L شکل شیشه ای ارزش بسیار زیادی دارد. به دلیل شکل L، آنها را می‌توان در فضای گوشه‌ها گنجاند. این دسته از میزها فضای کمتری را اشغال می کنند. این میزها برای راه اندازی فضای کاری برای گروه‌های مختلف ایده‌آل هستند.

میز کامپیوتر ساده: میز کامپیوتر چیزی است که همه ما درباره آن می‌دانیم. برخلاف یک میز کامپیوتر کلاسیک، در میز شیشه‌ای کامپیوتر شما سطح شیشه ای دارید که پایه‌های آن می‌توانند از هر ماده‌ای مانند آهن، چوب یا فلز باشد. یک میز کامپیوتر شیشه ای بسیار جذاب‌تر از یک میز کامپیوتر کلاسیک به نظر می‌رسد.

میز کنفرانس: همان طور که از نام آن مشخص است، میز کنفرانس شیشه ای برای دفاتر اداری و فضای جلسات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دسته از میزهای کنفرانس مناسب فضاهای مدرن می‌باشند.

 

میز شیشه ای کنار دیوار

 

میزهای شیشه ای مناسب چه مکان‌هایی هستند

دفاتر کار خانگی: با یک میز شیشه ای از فضای اداری خانه خود نهایت استفاده را ببرید. به غیر از کامپیوتر یا لپ تاپ‌، میز می‌تواند وزن چند لوازم جانبی دیگر را نیز تحمل کند. شما می‌توانید میز دلخواه خود را سفارشی سازی کنید تا فضای کار خانه شما را کاملاً در خود جای دهد.

دفاتر شرکتی: محیط‌های شرکتی معمولا به چند میز کامپیوتر نیاز دارند. با یک میز کامپیوتر شیشه ای، مزایای بیشتری را دریافت خواهید کرد. این میز نه تنها رایانه و سایر وسایل شما را روی خود نگه می‌دارد، بلکه جذابیت و زیبایی فضای کاری شما را نیز افزایش می‌دهد.

فضای کار مشترک: میز شیشه ای نیاز اساسی هر فضای کاری مشترک است. با این دسته از میزها دفتر کار خود را از دیگران متمایز خواهید کرد. این دسته از میزها برای نگه داشتن وزن یک لپ تاپ یا کامپیوتر ایده‌آل هستند. شما می‌توانید عناصر تزئینی را برای زیبایی بیشتر روی آن قرار دهید.

اگر در فکر تجهیز فضای اداری خود هستید، میزهای شیشه ای گزینه ای عالی برای دفتر کار شما خواهند بود. بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی چوب فروش بزنید. برای آشنایی و مشاهده کلیه‌ی مبلمان و پارتیشن اداری به صفحه اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
لینک کوتاه: https://choobforoosh.com/?p=54622
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.