میز آرایش

چوب فروش
29 آذر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز آرایش بزرگ

،میز آرایش Dressing table یکی از لوازم مهم و ضروری در هر خانه ای می‌باشد. اگر جزو آن دسته افرادی هستید که به زیبایی و ظاهر خود اهمیت می‌دهید و سلامت پوستتان برایتان مهم است، پس حتما با میز توالت و میزآرایش آشنا هستید. آرایش و زیبایی برای اکثر ما اهمیت زیادی دارد. یکی از عوامل کلیدی در ایجاد یک محیط زیبا و کارآمد برای آرایش، استفاده از یک میز آرایش مناسب است.

میز آرایش

تفاوت میز آرایش و میز توالت

میز آرایش و میزتوالت تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و تفاوت آنها در موارد کوچکی مثل سایز، وجود یا عدم وجود آینه و موارد دیگری از این قبیل می‌باشد. از میز آرایش معمولا در داخل اتاق خواب استفاده می‌شود ولی از میز توالت بیشتر در داخل سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. میزهای توالت معمولا دارای آینه بزرگتر هستند اما میز های آرایش حتی ممکن است فاقد آینده باشند. از نظر کشو و فضاهای ذخیره سازی میزهای آرایش دارای فضای بیشتری نسبت به میزهای توالت هستند. طراحی میزهای آرایش نسبت به میزهای توالت زیباتر و پیچیده ترمی‌باشد. میزهای آرایش همیشه دارای صندلی هستند در حالی که میز توالت ممکن است فاقد صندلی باشد.

میز آرایش

راهنمای خرید میز آرایش

در هنگام طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب بدون شک یکی از مهم ترین لوازم، میز آرایش مناسب و متناسب با سبک طراحی دکوراسیون داخلی شماست. طرح، رنگ و مدل این میز اهمیت زیادی داشته و باید متناسب و هماهنگ با سبک دکوراسیون شما باشد. چرا که تاثیر خیلی زیادی بر روی جذابیت و جلوه های بصری اتاق خواب شما خواهد گذاشت. علاوه بر زیبایی باید کاربردی و استاندارد باشد و فضاهای ذخیره سازی زیادی را در اختیار شما بگذارد. این میزها در طرح‌‎ها و مدل‎‌های بسیار گوناگونی تولید و در بازار موجود هستند. اما بهتر است مدلی را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده ساخته و مطابق با سبک، مدل، طرح و رنگ دیگر وسایل اتاق خواب شما باشد. چرا که ست کردن موجب ایجاد هارمونی بسیار زیبایی در محیط می‌شود و در غیر این صورت سبب ایجاد تضاد در دکوراسیون داخلی شما می‌شود.

میز آرایش

طرح و رنگ میز آرایش

رنگ و مدلی که انتخاب می‌کنید خیلی مهم است چرا که سبک طراحی و رنگ باید متناسب با سایر لوازم اتاق خواب و همچنین طرح و زنگ کلی دکوراسیون داخلی شما باشد. برهم زدن هماهنگی و هارمونی بین اجزای اتاق خواب، موجب خروج شما از سبک غالب دکوراسیون داخلی اتاق و عدم پیروی از پالت رنگی استفاده شده در دکوراسیون داخلی شما می‌شوید.

شاید مطالعه مقاله ” تفاوت مبلمان اداری مدرن با سنتی ” هم برای شما مفید باشد.

میز آرایش

ابعاد متفاوت

در این قسمت از مقاله میز آرایش به بررسی سایز و ابعاد میزهای آرایش و توالت می‌‎پردازیم. این میزها دارای ابعادی استاندارد هستند، مخصوصا ارتفاع آنها غالبا استاندارد و مشخص است اما بسته به متراژ محیطی که قرار است در داخل آن قرار بگیرند و کاربرد و موارد استفاده ای که دارند می‌توانند دارای ابعادی متفاوت باشند.

میز آرایش

به عنوان مثال اگر اتاق بزرگی دارید می‌توانید از یک میز بزرگ استفاده کنید چرا که هم تعداد کشوهای بیشتری دارد، و هم این امکان را به شما می‌دهد تا آینه‌ای بزرگتر بر روی آن قرار دهید و بر روی میز فضای بیشتری برای قرار دادن لوازم آرایشی خود در اختیار خواهید داشت.  مهم‌‎ترین نکته‎‌ای که باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، سایز میز است. ابتدا به سراغ ابعاد برداری محیطی که می‌خواهید میز را در آن جای دهید بروید و ابعاد را به گونه‎‌ای انتخاب کنید که مناسب فضای اتاق شما باشد.

میز آرایش

فضای ذخیره سازی

یکی از مواردی که باید پیش از انتخاب و خرید به آن توجه کنید وجود فضاهای ذخیره سازی است. کمد و کشو ها برای قرار دادن لوازم آرایشی، زیورآلات بسیار مفید هستند. به کمک فضاهای ذخیره سازی به آسانی می‌توانید به لوازم مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

 شکل ظاهری، ابعاد و تعداد کشوها و کمدهای میز آرایش به ابعاد کلی و سبک طراحی میز آرایش شما بستگی دارد. درضمن هنگام خرید از مرغوبیت یراق آلات بکار رفته درکشوها و کمد ها اطمینان حاصل نمائید، چرا که این کشوها و کمد ها تقریبا هر روز باز و بسته خواهند شد. اگر یراق آلات بکار رفته در میز شما مرغوب و با کیفیت نباشند خیلی زود خراب شده و این موضوع باعث ضرر و ناراحتی شما خواهد شد.

اگر میز آرایش مورد پسند شما فاقد فضای ذخیره سازی کافی می باشد، میتوانید از دراور ، ست کنار میز و فایل در کنار آن استفاده کنید.

میز آرایش سفید

اهمیت آینه 

آینه یکی از اجزای مهم و اساسی در میزهای آرایشی است، میز آرایش بدونه آینه معنایی ندارد. آینه یکی از بخش‌‎های اصلی این میز می‎‌باشد. جنس آینه در کیفیت وضوح نمایش آن تاثیرگذار است. ابعاد آینه با ابعاد کلی میز شما و همچنین سبک طراحی میز رابطه مستقیم دارد. محل قرار گیری آینه ها متفاوت است. برخی آینه ها ثابت، برخی دیگر پایه دار، برخی ریلی و برخی دیگر کشویی هستند. معمولا در پشت ریل ها و درب های آینه دار، قفسه ها و کمد هایی پنهان شده است.

اهمیت پایه

میزهای آرایش از نظر پایه به دو نوع پایه دار و بدون پایه تقسیم بندی می‌شوند. اینکه کدام یک برای شما مناسب تر است بستگی به سلیقه خود شما دارد. اما به صورت کلی میزهای آرایش پایه دار اتاق را دلبازتر نشان داده و به راحتی میتوان زیر میز را نظافت نمود. از سوی دیگر میزهای بدون پایه دارای فضای ذخیره سازی زیادی در زیر میز هستند که به شما امکان ذخیره سازی لوازم بیشتری را نسبت به مدل های پایه دار میدهند.

میز آرایش

انواع میز آرایش

میز آرایش جدای از کاربرد های فراوانی که دارد، به دکوراسیون اتاق شما جذابیت خاصی می‌بخشد. این محصولات از نظر شکل ظاهری طرح و ابعاد در سبک های متنوعی تولید می‌شوند. که در ادامه به بررسی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

میز مثلی

میزهای آرایش مثلی بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک هستند، این میزها به شما این امکان را می‌دهند که بیشترین استفاده را از فضای اتاق خود داشته باشید.

میز آرایش

میز کوچک

این نوع میز برای اتاق های کوچک بسیار مناسب بوده و به راحتی میتوانید آن را در اتاق خود جای دهید. این میز ها در رنگ ها و طرح متنوع در بازار موجود و قابل سفارش هستند و به راحتی با هر دکوراسیون داخلی هماهنگ میشوند. همچنین این میزها برای کودکان و فرزندان شما خیلی مناسب هستند.میز آرایش

میز بزرگ

میزهای آرایش بزرگ برای اتاق هایی با متراژ زیاد مناسب هستند. این میز ها معمولا دارای فضای ذخیره سازی و آینه بزرگتری نسبت به سایر انواع میز آرایش هستند. این میزها نیز در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار موجود و قابل سفارش هستند. در فضاهای بزرگ بهتره از میز های با سبک طراحی کلاسیک و نئو کلاسیک استفاده کنید. چرا که این سبک ها جلوه ای باشکوه به اتاق خواب شما می‌بخشند.

جهت اطلاع از تخفیف های ویژه و جدیدترین محصولات ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

میز آرایش کلاسیک

کلام پایانی

میز آرایش جزو لوازم بسیار مهم و ضروری برای اتاق خواب هر شخصی به خصوص خانم ‎‌ها می‌‎باشد. این میز علاوه بر کاربرهایی که دارند اتاق خواب شما را زیبا تر و جذاب تر می‌کنند. این میزها از نظر طرح، رنگ، ابعاد و کاربرد در انواع مختلف برای فضاهای متفاوت تولید می‌شوند. با انتخاب یک میز آرایشی زیبا و کاربردی به دنیای زیبایی و شادابی بپیوندید.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.