نحوه بسته بندی محصولات چوب فروش

چوب فروش
12 اردیبهشت, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

هر آنچه که باید در مورد نحوه بسته بندی محصولات چوب فروش بدانید

مشتری محور بودن، بارز ترین ویژگی شرکت چوب فروش است. در راستای تولید محصولات با استفاده از متریال درجه یک، طراحی مدرن، قابلیت سفارشی سازی، داشتن یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش، نحوه بسته بندی محصولات از مهمترین بخش مدنظر این شرکت است و در واقع شناسه کار شرکت و نشان از اهمیت و میزان ارزشمند بودن مشتریان گرامی می باشد. در تمامی محصولات (میز اداری، میزهای گروهی، کتابخانه و فایلینگ، پارتیشن اداری و محصولات خاص) لوگوی شرکت و لیبل آدرس درج می شود.

تمیز کاری محصولات چوب فروش

مهمترین بخش دسته بندی محصولات چوب فروش، تمیزکاری دقیق محصول است. در کارهای تیره، سفیدی نوار با روغن گرفته شده و چسب اضافه آن برداشته می شود پس از تایید مدیر بخش، این پروسه به اتمام می رسد. در تمیز کردن محصولاتی که سه میل دارند از دستمال استفاده نمی شود. با استفاده از تیغ، چسب های بخش هایی از محصول که دارای نوار هستن گرفته شده و توسط دستمال تمیزی که آغشته به تینر شده، محصول تمیز می شود تا عاری از هر گونه لک و پلیسه گردد. محل قرار گیری پیچ ها در محصول پولکی می خورد تا مشخص نشود.

تفاوت در نوع بسته بندی محصولات چوب فروش

محصولاتی مانند فایل ها و کتابخانه ها در صورتی که برای سفارش از شهر تهران باشند با سلفون حبابی بسته بندی می شوند و حتما دارای لوگوی شرکت می باشند. صفحه میز ها با نایلون حباب دار و پایه ها با سلفون بسته بندی می شوند. کرند زدن کار بسیار مهم و حائز اهمیت برای شخصی هست که در زمینه PVC فعالیت می کند. در صورت حجیم بودن محصولات، محصول را باز می کنند سپس در کارتن قرار می دهند و پس از آن عملیات مربوط به چسب کاری صورت می گیرد، سپس در داخل سلفون قرار می دهند و هر دو طرف آن را توسط سشوار حرارتی حرارت می دهند تا به کارتن بچسبد و بسته بندی محصول به پایان رسد.

ارسال محصولات در اقسام نقاط کشور

ارسال محصولات در اقصی نقاط کشور

محصولات سفارش شده از شهرستان با باربری تحویل داده می شوند. در صورت حجیم بودن این محصولات، دمونتاژ شده و باز می شوند. بعد از بسته بندی محصول در جعبه،  داخل نایلون حباب دار قرار می گیرد و  در داخل آن، حتما لیبل راهنما و پیچ و یراق  قرار داده شده تا محصول به راحتی آماده استفاده شود. خرید های بالاتر از چهار میلیون، حمل با شرکت هست و خرید های پایین تر از این رقم بر عهده مشتری می باشد.

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.