پارتیشن شیشه‌ای در حمام

پارتیشن شیشه‌‌ای حمام

حمام یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه است. هر روز برای حفظ سلامت و بهداشت از حمام استفاده می‌شود. اگر حمام منزل شما یک فضای کوچک باشد، مطمئناً برای استفاده حداکثری از فضای آن تلاش خواهید کرد. پارتیشن شیشه‌ای یکی از ایده‌های است که برای بازآفرینی فضای حمام می‌توان از آن استفاده کرد. امروزه استفاده از این دسته پارتیشن‌ها در تجهیز حداکثری فضا بسیار کاربرد دارد. پارتیشن شیشه‌ای در حمام دارای مزایای بیشمار و البته نکات مهمی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در حمام

این فکر که پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند فضای کوچک حمام شما را به فضای بزرگ تبدیل کنند بسیار هیجان انگیز است. پارتیشن شیشه‌ای سبب می‌شود که فضای کوچک حمام وسیع‌تر و چشم‌اندازی روشن‌تر داشته باشد. این دسته از پارتیشن‌ها نور را در تمام فضای حمام پخش می‌کنند. برای حمام‌های تاریک استفاده از پارتیشن شیشه‌ای بسیار مناسب خواهد بود. پارتیشن شیشه‌ای عایق خوبی برای گرما و رطوبت است. فضای مرطوب و خشک حمام را از هم جدا می‌کند و هنگام استفاده از دوش، آب به اطراف پخش نمی‌شود.

 

زیبایی

بسیاری از طراحان استفاده از پارتیشن شیشه‌ای در منزل را برای ایجاد یک فضای زیبا و خوب توصیه می‌کنند. در مقایسه با دیگر پارتیشن‌ها، پارتیشن شیشه‌ای شفاف است؛ تاثیری بر روی نور فضا ندارد و فضای حمام بزرگ دیده می‌شود. استفاده از پارتیشن شیشه‌ای، یادآور سبک مینیمالیستی مدرن است.

پارتیشن در حمام 2

 

جداسازی فضای مرطوب از فضای خشک حمام

پس از نصب پارتیشن شیشه‌ای، فضای مرطوب از فضای خشک حمام جدا می‌شود. هنگام استفاده از دوش، دیگر آب به خارج از محیط دوش و زمین حمام سرایت نمی‌کند و قطرات آب بر روی سرویس بهداشتی و یا کابینت حمام پخش نمی‌شود در نتیجه دیگر نیازی به تمیزکاری بعد از دوش گرفتن نیست.

نکته ‌دیگری که اغلب افراد آن را نادیده می‌گیرند این است که پارتیشن شیشه‌ای مانع سرایت رطوبت به فضای دیگر حمام می‌شود. در نتیجه رشد میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا به حداقل خود می‌رسند. دستمال و حوله‌ها خیس و مرطوب نخواهند شد.

 

 گرما

یکی ‌دیگر از خوبی‌های پارتیشن شیشه‌ای که در زمستان بیشتر متوجه آن می‌شوید، این است که پارتیشن شیشه‌ای از هدر رفت گرما در فضای حمام جلوگیری و محیط را برای دوش گرفتن دلپذیر می‌کند.

پارتیشن شیشه‌ای 5

نکات نصب پارتیشن شیشه حمام

حمام مکانی است که اغلب در زندگی روزمره از آن استفاده می‌کنیم، بنابراین در طراحی حمام باید بسیار دقت کرد. اما هنگام ساخت و یا بازسازی حمام باید چه نکاتی را عایت کنیم؟ در اینجا چند اقدام احتیاطی مهم برای پارتیشن شیشه‌ای حمام وجود دارد که همه باید آنها را رعایت کنند.

 

کاشی‌ کردن کف و دیوارهای حمام  قبل از نصب پارتیشن شیشه‌ای

هنگام ساخت و بازسازی حمام، ابتدا باید کاشی‌کاری کف و دیوار را انجام دهید و سپس پارتیشن شیشه‌ای مطابق با اندازه واقعی مورد نیاز سفارش و خریداری شود. توجه داشته باشید که لوله فاضلاب و کفشور باید قبل از کاشی کف کار گذاشته شوند.

 

مسدود سازی جریان آب به کمک پارتیشن شیشه‌ای

هنگام نصب پارتیشن دقت کنید که پارتیشن جلو پیشروی آب را به بقیه قسمت‌ها بگیرد. اگر این اتفاق نمی‌افتد پس لازم است که چارچوب و یا آستانه‌ای را نصب کنید. به کمک چارچوب جلوی رفتن آب را به بخش‌های دیگر حمام بگیرید. چارچوب نصب شده در کف باید از سطح زمین بین 1.5 تا 2 سانتی‌متر ارتفاع داشته باشد. در غیر این صورت نمی‌توانید یک حمام خشک داشته باشید.

پارتیشن شیشه‌ای 3

 

نصب دستگیره در کنار وان حمام

وان حمام جایی است که تمام اعضای خانواده از آن استفاده می‌کنند. وجود آب و موادشوینده در حمام سبب بروز اتفاقاتی از جمله سر خوردن می‌شود. بنابراین برای ایمنی بیشتر، باید نرده‌ای در کنار وان نصب شود. به خصوص برای افراد مسن و فرزندان خانواده توجه به این ریزه کاری اهمیت بیشتری دارد.

 

توجه به کلید و پریز برق، هنگام ساخت و بازسازی

بیشترین مقدار آب و رطوبت در حمام است. بنابراین واجب است که بر روی پریز برق یک پوشش ضد رطوبت قرار گیرد. از طرفی هنگام نصب پارتیشن باید به محل پریز و کلید نیز توجه کرد.

 

ساخت پارتیشن‌ شیشه‌ای از شیشه سکوریت

پارتیشن‌ شیشه‌ای حمام حتما باید از شیشه سکوریت ساخته شود. اگر شیشه شفاف و بی‌رنگ است، می‌توانید برای جلوگیری از برخورد با شیشه، برچسب طرحداری بر روی شیشه و در مسیرخط دید قرار دهید.

نصب پارتیشن‌های شیشه ای در حمام یک راه عالی برای بزرگ‌تر نشان دادن ظاهر حمام است. همچنین از خروج آب جلوگیری، رشد میکروب‌ها را متوقف و فضای تمیزی برای دوش گرفتن ایجاد می‌کند.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش