اکران فیلم جدید ارباب حلقه ها در سال 2026

فیلم جدید ارباب حلقه‌ ها در سال 2026 اکران می‌شود. تیم برنده اسکار سه‌گانه‌های ارباب حلقه‌ ها و هابیت که نزدیک به ۶ میلیارد دلار ارزش دارد، برای تولید دو فیلم جدید دوباره گرد هم می‌آیند.

شرکت فیلم‌سازی برادران وارنر دیسکاوری روز پنجشنبه اعلام کرد اولین پروژه جدید از سر پیتر جکسون، فران والش و فیلیپا بوینز ارباب حلقه ها: شکار گلوم نام دارد. کارگردانی آن را اندی سرکیس بر عهده خواهد داشت. والش و بوینز به همراه فیبی گیتینز و آرتی پاپاجئورگیو برای نوشتن فیلمنامه انتخاب شده‌اند.

سرکیس که صداپیشگی شخصیت لوتر را بر عهده داشت، در بیانیه‌ای گفت: «بله، بسیار عالیست. زمان آن فرا رسیده است که با دوستان عزیزم، نگهبانان خارق‌العاده و بی‌نظیر سرزمین میانه پیتر، فران و فیلیپا به ناشناخته‌ها بپردازم.»

جکسون، والش و بوینز در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «افتخاری است که با دوست و همکار خوبمان، اندی سرکیس، که کارهای ناتمامی با استینکر دارد، به سرزمین میانه سفر کنیم! ما به عنوان طرفداران مادام العمر پروفسور تالکین، مفتخریم که با مایک دی لوکا، پم عبدی و کل تیم در کمپانی برادران وارنر در یک ماجراجویی حماسی دیگر کار می‌کنیم.»

این فیلم‌ها برای کمپانی برادران وارنر پیکچرز و نیو لاین سینما منتشر خواهند شد. جکسون با سه گانه ارباب حلقه ها تاریخ ساز شد و اولین کسی شد که سه فیلم بلند سینمایی را کارگردانی کرد.

یاران حلقه، دو برج و بازگشت پادشاه نامزد جوایز متعددی از جمله اسکار، گلدن گلوب و بفتا شدند. در اسکار 2004، این فیلم برنده چند جایزه از جمله جایزه، بهترین فیلم شد.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=53869
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش