ساخت حصار سیمی مشرف به کوه فوجی

یک شهر ژاپنی مانع از دیدن کوه فوجی توسط گردشگران می‌شود. یک شهر ژاپنی که به خاطر مکان‌های دیدنی برای عکاسی از کوه پوشیده از برف فوجی شهرت دارد، دیواره سیمی ساخته است تا گردشگران را از زیر پا گذاشتن قوانین منصرف کند. بسیاری از بازدیدکنندگان مشتاقند که برای رسانه‌های اجتماعی عکس‌های فوری بیندازند.

مقامات یک شهر محبوب ژاپنی که به خاطر مناظر دیدنی کوه فوجی محبوب است، روز سه‌شنبه ساخت یک حصار مشبک سیمی غول‌پیکر را به پایان رساندند تا گردشگران بدرفتار را از ورود به این شهر منصرف کنند.

ازدحام جمعیت و توریست در فوجیکاواگوچیکو سال‌ها است که مردم محلی را ناامید کرده است و مردم جاده‌ها را پر از آشغال می‌کنند. قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می‌گذارند تا بهترین عکس را برای رسانه‌های اجتماعی بگیرند.

گردشگران با نادیده گرفتن قوانین پارکینگ و ممنوعیت سیگار کشیدن، اغلب در یک نقطه خاص در شهر جمع می‌شدند تا عکسی از کوه پوشیده از برف بگیرند.

یک خبرگزاری گزارش داد که این تور 2.5 متر ارتفاع و 20 متر عرض دارد. فوجیکاواگوچیکو در استان یاماناشی، در حدود 100 کیلومتری غرب توکیو قرار دارد.

 

اظهار نظر مقامات ژاپنی

مقامات از انجام این اقدام ابراز تاسف کرده و گفتند که پس از اینکه گردشگران هشدارهای امنیتی را نادیده گرفتند، دیوار مشبک آخرین راه حل بود.

روز دوشنبه، منطقه یاماناشی در بیانیه‌ای اعلام کرد که قوانین جدیدی را برای فصل صعود از اول تیر تا 10 شهریور تصویب کرده است. این قوانین برای کسانی که مسیر یوشیدا را در سمت یاماناشی پیاده‌روی می‌کنند، وضع شده است.

برای مثال، اکنون کسانی که می‌خواهند از یکی از محبوب‌ترین مسیرهای کوه فوجی بالا بروند، باید از قبل برای ورود و پیاده‌روی، این مسیر را  رزرو کنند. آنها باید هزینه‌ای بپردازند. زیرا این مکان پر از بازدیدکنندگانی می‌شود که زباله تولید می‌کنند. در ضمن عده‌ای هم در این بین سعی دارند که مسیر را نسبت به افراد دیگر سریع‌تر طی کنند.

مقامات محدودیت‌های تردد را برای این منطقه وضع کرده‌اند. روزانه 4000 نفر کوهنورد مجاز به تردد هستند.

سازمان ملی گردشگری ژاپن پیش بینی کرد که 32 میلیون نفر گردشگر به این کشور سفر خواهند کرد.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=54885
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش