اوسیک بوکسور اوکراینی

اوسیک بوکسور اوکراینی قهرمان بلامنازع سنگین وزن شد

اولکساندر اوسیک قهرمان بلامنازع بوکس سنگین وزن جهان شد. اولکساندر اوسیک بوکسور اوکراینی امروز در یک مسابقه و با رای مثبت داوران تایسون فیوری را شکست داد. او اولین قهرمان بلامنازع بوکس سنگین وزن در 24 سال گذشته شد.

مسابقه فیوری و اوسیک، دو سنگین وزن جهان، مدت زیادی در جریان بود. این مسابقه در کینگدم آرِنا ریاض برگزار شد.

در جریان این مسابقه در راند نهم ورق برگشت. اوسیک با یک ضربه ناک دان مبارزه را به پایان رساند. دو داور امتیازات 115-112 و 114-113 را به اوسیک دادند، در حالی که داور سوم امتیازات 114-113 را به فیوری داد.

فیوری با اعتماد به نقس بر راندهای میانی تسلط داشت. اوسیک در راندهای پایانی حمله کرد و کنترل راند هشتم را به دست گرفت. او راند نهم را مقتدرانه آغاز نمود.

در راند نهم، دست چپ فیوری با مشکل مواجه شد. اوسیک احساس کرد که او آسیب دیده است. اوسیک رگباری از مشت‌ها را به فیوری که گوشه رینگ به دام افتاده بود، وارد کرد. در حالی که فیوری به وضوح صدمه دیده بود، با به صدا درآمدن زنگ برای پایان راند، داور ناک دان را اعلام کرد.

اوسیک 37 ساله اوکراینی‌، دارنده مدال طلای المپیک، کمربند WBC را از فیوری گرفت و آن را به مجموعه کمربندهای WBA ، WBOو  IBF خود اضافه کرد.

او می‌گوید این پیروزی فرصت بزرگی برای کشور من است. او پس از مبارزه گفت: «از تیمم بسیار متشکرم. از خدای خود بسیار متشکرم. این یک فرصت بزرگ برای من، برای خانواده‌ام، برای کشورم است. این یک روز عالی است.»

اوسیک اولین بوکسور بعد از لنوکس لوئیس است که این عنوان را به دست آورد. لوئیس در سال‌های 1999 و 2000 به مدت پنج ماه این افتخار را به دست آورد.

فیوری: برمی‌گردم

فیوری برای اولین بار در دوران حرفه‌ای 16 ساله خود شکست خورد. او فرصتی برای انتقام در بازی برگشت برنامه‌ریزی شده اواخر مهرماه خواهد داشت.

فیوری در رینگ گفت: «من معتقدم که در مبارزه پیروز شدم، اما قرار نیست اینجا بنشینم و گریه کنم و بهانه بیاورم. من بر‌می‌گردم.»

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش