بایدن رئیس جمهور امریکا

امریکا و توقف ارسال اسلحه به اسرائیل در صورت تهاجم به رفح

بایدن گفت در صورتی که اسرائیل تهاجم به رفح را ادامه دهد، ارسال بعضی از سلاح‌ها را به اسرائیل متوقف می‌کند.

بایدن به اسرائیل با جدی‌ترین لحنی که تا به حال داشته هشدار داد در صورتی که اسرائیل تهاجم به رفح را ادامه دهد، ارسال بعضی از سلاح‌ها را به اسرائیل متوقف می‌کند.

اگر نیروهای اسرائیلی حمله همه جانبه‌ای را به این شهر انجام دهند، امریکا سلاح‌ها و گلوله‌های توپ‌خانه‌های مورد استفاده را تامین نمی‌کند. رفح آخرین پایگاه اصلی حماس است که در محاصره می‌باشد.

آقای بایدن در مصاحبه‌ای با سی ان ان اذعان کرد که اسرائیل از سلاح‌های آمریکایی استفاده کرده که باعث کشته شدن غیرنظامیان در غزه در طول حمله هفت ماهه این رژیم با هدف نابودی حماس شده است.

این پس از تصمیم او در هفته گذشته مبنی بر توقف محموله بمب‌های سنگین 2000 پوندی به اسرائیل به دلیل نگرانی در مورد حمله قریب الوقوع به رفح، پس از هشدارهای عمومی و خصوصی از سوی دولت وی صورت گرفت.

 

امریکا و ارسال تسلیحات

آقای بایدن به سی‌ان‌ان گفت: «غیرنظامیان در نتیجه بمب‌ها در غزه کشته شده‌اند.»

وی افزود: «من روشن کردم که اگر آنها به رفح بروند، هنوز به رفح نرفته‌اند. من سلاح‌هایی را که در طول این مدت برای مقابله با رفح و برای مقابله با شهرها استفاده شده است، عرضه نمی‌کنم. که به مشکل برخورد می‌کنند.»

لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، اوایل روز چهارشنبه تأخیر ارسال تسلیحاتی را تأیید کرد و گفت که ایالات متحده ارسال «یک محموله بزرگ مهمات» را متوقف کرده است.

آقای آستین گفت: «ما توقف ارسال مهمات را تا جایی انجام می‌دهیم که بدانیم اسرائیل ابزاری برای دفاع از خود دارد. با این حال، اکنون ما در حال بررسی برخی محموله‌های کمک‌های امنیتی کوتاه‌مدت در زمینه رویدادهای در حال وقوع در رفح هستیم.»

اسرائیل اوایل این هفته عملیات نظامی را در رفح انجام داد که آن را حملات هدفمند توصیف کرد.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش