سوئیفت برنده جایزه رادیو آی هارت

سوئیفت برنده جایزه رادیو آی هارت شد

تیلور سوئیفت برنده جایزه بهترین هنرمند سال رادیو آی‌هارت شد. در حالی ماه آوریل، ماه ملی شعر در امریکا آغاز می‌شود که تیلور سوئیفت به عنوان بهترین «هنرمند سال» مسابقات موسیقی رادیو آی‌هارت (iHeartRadio) انتخاب شد.

این خواننده در ویدئویی ضبط شده گفت: «می‌خواستم از همه کسانی که به من رای داده و مرا انتخاب کرده‌اند تشکر کنم. انتخاب این که چگونه وقت خود را بگذرانید، به چه کنسرتی بروید، چه موسیقی را می‌خواهید موسیقی متن زندگی خود قرار دهید کاملاً به شما بستگی دارد. از کسانی که مرا در این گزینش انتخاب کرده‌اند، بسیار سپاسگزارم.»

سوئیفت برای کسب ده جایزه شرکت کرد. او شش جایزه را کسب نمود. رادیو آی‌هارت با برگزاری مسابقات و اهدا جوایز موسیقی از هنرمندان و آهنگ‌هایی که در سال گذشته بیشترین پخش را داشته‌اند، تجلیل می‌کند.

سوئیفت از سال 2015 پنج بار در مسابقات رادیو آی‌هارت شرکت کرده است. او سال گذشته با دریافت «جایزه نوآور» به اوج خود رسید.

او بعد از دریافت جایزه نوآور گفت: «باید به خود اجازه شکست بدهی. من تا جایی که می‌توانم تلاش می‌کنم شکست نخورم زیرا شکست آزاردهنده است. به خودم اجازه شکست را می‌دهم و شما هم باید به خود اجازه شکست خوردن را بدهید. فقط انتخاب‌های درستی را انجام دهید که برای شما مناسب است. یک روز ممکن است کسی فکر کند که شما مبتکر و نوآور بوده‌اید.»

امسال بیانسه نولز کارتر «جایزه نوآور» را دریافت خواهد کرد.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش