پلیس امریکا - دانشگاه کلمبیا - معترضان

ورود پلیس امریکا به دانشگاه کلمبیا

پلیس امریکا برای پراکنده کردن معترضان وارد دانشگاه کلمبیا شد.

پس از اینکه معترضان طرفدار فلسطین ساختمان دانشگاه را برای حدود 12 ساعت اشغال کردند، پلیس با تجهیزات ضد شورش وارد دانشگاه شد و ده ها نفر را دستگیر کرد.

در طول بعد ازظهر تنش‌ها بالا گرفت. تعدادی از دانشجویان محیط دانشگاه را ترک کردند تا به جمع تحصن کنندگان در دانشگاه شهری نیویورک بپیوندند.

مسئولین دانشگاه کلمبیا گفتند گروهی که به ساختمان موسوم به هامیلتون هال نفوذ کردند، توسط افرادی غیر وابسته به دانشگاه رهبری می‌شدند.

در حالی که پلیس تظاهرکنندگان را از ساختمان دانشگاه خارج می‌کند. پلیس روز سه شنبه 30 تا 40 نفر را از داخل سالن همیلتون دانشگاه کلمبیا بیرون کرد. معترضان روز سه شنبه دانشکده را تسخیر کردند، درهای ورودی را بستند.

 

اقدامات دانشگاه کلمبیا

دانشگاه می‌گوید به دلیل ورود معترضان به محوطه دانشکده تصمیم گرفتیم که با پلیس تماس بگیریم.

در بیانیه دانشگاه آمده است: «بعد از اینکه دانشگاه متوجه شد در طول شب، سالن همیلتون اشغال، خرابکاری در آن صورت گرفته و محاصره شده است، ما چاره‌ای نداشتیم. ما معتقدیم گروهی که به ساختمان نفوذ کرده و آن را اشغال نمودند، توسط افرادی هدایت شدند که به دانشگاه وابسته نیستند.»

واحدهای پلیس ویژه اداره پلیس نیویورک سه شنبه شب به وقت محلی از یک کامیون بزرگ و یک رمپ برای ورود به ساختمان استفاده کردند.

این دومین بار در چند روز اخیر است که پلیس برای درهم شکستن اعتراضات به دانشگاه کلمبیا وارد می‌شود.

در 18 فروردین سال میلادی، رئیس دانشگاه کلمبیا تأیید کرد که به پلیس اجازه داده است تا پاکسازی یک کمپ را در محوطه دانشگاه آغاز کند.

پلیس بیش از 100 دانشجو را دستگیر کرد. برخی از دانشجویان نیز تعلیق شدند.

در نتیجه، صدها نفر از اعضای هیئت علمی در 22 فروردین در اعتراض به تصمیم دانشگاه برای دستگیری دانشجویان توسط پلیس، دست به تجمع گسترده زدند.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش