بازخورد درباره این کالا

رگال لباس RG110

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-RG110

این کالا در انبار موجود نیست و در دسترس نمی‌باشد.

ویژگی‌های کالا
  • به منظور سفارش صفحه رویی با ضخامت 32 میلیمتر تماس بگیرید.
  • جهت سفارش ابعاد متنوع تر - رنگهای متنوع تر - زیرمانیتوری همرنگ صفحه میز و اکسسوری مانند پریز توکار با واحد فروش دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
رگال لباس RG110

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این محصول دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

این محصول در داخل منزل و محل کار برای افزایش فضای ذخیره سازی مناسب میباشد.

  • تنوع رنگ صفحه
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • ابعاد سفارشی
  • طراحی شیک و مدرن
  • قیمت بسیار مناسب
  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • فضای ذخیره سازی زیاد
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    10
    امکانات
    10
    استحکام
    10
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

رگال لباس

رگال لباس RG110، انتخابی عالی برای منزل، اتاق خواب، اتاق کودکان یا فضا های تجاری مانند فروشگاه‌ها و مزون های مد است. با استفاده از این رگال لباس، نه تنها لباس‌ های خود را منظم می کنید بلکه به دکوراسیون فضایتان نیز جلوه و زیبایی می بخشید. در ادامه به برخی از ویژگی های این رگال می پردازیم.

نوع متریال

جنس صفحات روییی این رگال از ام دی اف 16 میل ساخته شده است، البته در صورت سفارش مشتری می توان صفحات ام دی اف را به صورت دوبل 32 میل تولید کرد. همچنین اسکلت این رگال از آهن است که با فناوری الکترو استاتیک رنگ آمیزی شده است و این یعنی در مدت طولانی رنگ آن از بین نمی رود و زنگ نمی زند.

ویژگی ظاهری

ابعاد این میز 30*140می باشد و ارتفاع آن 145 است. این رگال در قالب چند رنگ قابل عرضه است، که با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید سفارش دهید. همچنین می توانید نورپردازی را با اضافه کنید تا زیبایی آن را چند برابر کنید.

نصب آسان

کلیه محصولات در چوب فروش الیت هستند، یعنی فقط با یک آچار آلن می توان در عرض چند دقیقه این محصولات را مونتاژ و دمونتاژ کرد. به همین راحتی 🙂

کیفیت مناسب

رگال لباس RG110 همانطور که پیش تر اشاره کردیم با ام دی اف بسیار با کیفیت و همینطور با استاندارد بالا ساخته شده است،ام دی اف استفاده شده در این رگال از بهترین نوع ام دی اف در بازار ایران می باشد. جنس پایه های این محصول از آهن است و رنگ آمیزی آن به صورت الکترو استاتیک می باشد، این یعنی در مدت طولانی، رنگ آن از بین نمی رود و زنگ نمی زند.

قیمت مناسب و اقتصادی

این رگال لباس با توجه به طرح خاص و جذابش قیمت مناسب و اقتصادی نیز دارد. در چوب فروش به دلیل حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولید کننده باعث شده قیمت محصولات بسیار مناسب باشد.

تنوع طرح، رنگ و ابعاد

با توجه به تنوع فراوان در طرح، رنگ، و ابعاد مختلف، شما می توانید بر اساس سبک طراحی و ابعاد دقیق فضای خود، شما می توانید رگال لباس مناسب را انتخاب کرده و باعث ایجاد یک ظاهر هماهنگ و زیبا در دکوراسیون خود شوید. ضمن اینکه در چوب فروش هر محصولی با هر طرح و ابعادی قابل تولید هست که این موضوع ما را از تولید کنندگان دیگر متمایز می کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

رگال لباس RG110 مانند تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، وجود گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای تولید و مواد بکار رفته درجه یک در این محصول می باشد. این یعنی شرکت چوب فروش به محصولات خود اطمینان کامل دارد.

 کلام پایانی

رگال لباس RG110 بصورت دمونتاژ ارسال می‌گردد و در استان‌های تهران و البرز توسط تیم‌های اعزامی چوب فروش در محل مورد نظر ، مونتاژ و نصب می‌گردد. در سایر نقاط کشور، این محصول در بسته بندی ویژه و همراه با بروشورهای کامل نصب و لیبل‌ های قطعات بصورت مجزا ارسال می‌ گردد. همچنین خریداران برای دریافت مشاوره و راهنمایی می‌ توانند از خدمات 24 ساعته پشتیبانی چوب فروش استفاده کنند. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

 

مشاهده محصولات دیگر رگال لباس 

رگال لباس RG110
مشخصات دیگر
رنگ صفحه

بیازمش | نقره ای | نوک مدادی | طرح چوب | گردویی | مشکی

طول و عرض

30×80

ارتفاع پایه

180

برند تولید کننده

چوب فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

رگال لباس RG110 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط