بازخورد درباره این کالا

زیر مانیتوری ZM10

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-ZM10
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
۱,۳۵۰,۰۰۰ تومان
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
زیر مانیتوری ZM10
  • قیمت اقتصادی
  • امکان چرخش و تغییر زاویه دید
  • متریال درجه یک
  • امکان سفارشی سازی در رنگ و ابعاد
  • دارای کشو و فضای ذخیره سازی
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    کارایی
    9
    زیبایی
    8
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

زیر مانیتوری  ZM10  وسیله ای کاربردی برای راحتی بیشتر در کار با مانیتور کامپیوتر است. این محصول امکان چرخش 360 درجه را به شما میدهد تا بتوانید مانیتور را در زاویه مورد نظر خود برای راحتی بیشتر قرار دهید، به نحوی که دید بهینه و خطرات کمتری برای گردن و چشمانشان داشته باشند. همچنین، در زیر ZM10  یک کشو برای ذخیره‌سازی لوازم مورد نیز و در زیر کشو فضایی برای  قرار دادن موس و کیبرد ارائه شده است. که کاربران می‌توانند از آن برای قرار دادن وسایل مثل کیبورد یا ماوس استفاده کنند.

با استفاده از زیر مانیتوری ZM10  بهترین شرایط کاری را فراهم می کنیم تا افراد بتوانند به راحتی و با بهینه‌ترین حالت ممکن با مانیتور کار کنند. این محصول نقش مهمی در بهبود راحتی کاربران، جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت، و افزایش بهره‌وری دارد.

جنس و متریال با کیفیت

زیر مانیتوری  ZM10 از ام دی اف بسیار با کیفیت و همینطور با استاندارد بالا ساخته شده است که معمولا از قطر 16 میل استفاده می شود. همچنین، جنس صفحه رویی این محصول مقاومت بسیار بالایی نسبت به خط و خش دارد.

سفارشی سازی رنگ و ابعاد

با توجه به تنوع بالای طرح و رنگ صفحات ام دی اف  این امکان برای شما وجود دارد تا بر اساس سبک طراحی دکوراسیون داخلی خود و رنگ میز کامپیوترتان رنگ و طرح مناسبی برای زیر مانیتوری خود انتخاب کرده این محصول را  سفارشی سازی کنید. علاوه بر این می توانید ابعاد این محصول را به ابعاد دلخواه خود تغییر دهید. و باعث ایجاد یک ظاهر هماهنگ و زیبا در دکوراسیون خود شوید.

ویژگی ظاهری ZM10

ابعاد این زیر مانیتوری ZM10 :

طول: 50 سانتی متر

عرض: 25 سانتی متر

ارتفاع: 18 سانتی متر

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این محصول دارای تابلو و کشو می باشد. که رنک کشو و بدنه و حتی صفحه ی متحرک آن می تواند متفاوت باشد. خوشبختانه صفحات ام دی اف دارای تنوع رنگی بالایی هستند و در رنگ ها و طرح های مختلف قابل سفارشی سازی می باشد.

زیر مانیتوری ZM10 محافظ سلامت کاربران

این روز ها بیشتر زمان خود را در فضاهای داخلی و در حالت نشسته، پشت میز سپری می‌کنیم. از این رو، راحتی و سلامت شما برای ما بسیار مهم است. زیر مانیتوری ZM10 ، وسیله ایست ارگونومی که با قرار گرفتن در زیر مانیتور، ارتفاع مانیتور را تنظیم کرده و سبب جلوگیری از بیماریهای مربوط به ستون فقرات و آرتروز در هنگام استفاده ازکامپیوتر می گردد. زیر مانیتوری ZM10 با طراحی کاملاً ارگونومیک، باعث می شود کاربر در حالت نشستن خستگی کمتری را احساس کند.

قیمت مناسب و اقتصادی

با توجه به تقاضای بالا برای زیر مانیتوری ZM10 این محصول به صورت گسترده‌ تولید و ارائه می‌شوند. اما نکته قابل توجه این است که این زیر مانیتوری علاوه قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز دارند. تنوع بالای رنگ و امکان سفارشی سازی این محصول به شما امکان می‌دهد تا با هزینه مقرون به صرفه، یک زیر مانیتوری خاص، زیبا و حرفه ای برای خود داشته باشید.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

زیر مانیتوری ZM10 مانند تمام محصولات دیگر شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، وجود گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای تولید و مواد بکار رفته درجه یک، در این محصول می باشد. این یعنی شرکت چوب فروش به محصولات خود اطمینان کامل دارد.

 کلام پایانی

زیر مانیتوری ZM10 می تواند درمانی برای گردن درد شما باشد. ZM10 قابل سفارشی سازی در طرح و رنگ صفحه و بدنه، کشو و ابعاد می باشد. از بهترین متریال ساخته شده قیمت آن اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. مانیتوری با موقعیت نادرست می‌تواند دلیل احتمالی درد گردن شما باشد. گردن درد یکی از شکایت های رایج در بین کارمندان است. یک پایه مانیتور با طراحی مناسب به شما امکان می دهد تا صفحه کلید و در صورت لزوم ، لپ تاپ خود را زیرمانیتور خود قرار دهید که این باعث ایجاد جای بیشتر و احساس نظم در فضا می شود و به شما کمک کند تا با استرس در محیط کار مقابله کنید. به اعتقاد بسیاری از کارشناسان ارگونومی زیر مانیتوری وسیله ای لازم و ضروری برای هر کاربر کامپیوتر می باشد.

جهت مشاوره رایگان برای خرید زیر مانیتوری ZM10 با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید.

زیر مانیتوری ZM10
مشخصات دیگر
کشور تولید کننده

ایران

برند تولید کننده

چوب فروش

متریال

ام دی اف درجه یک

یراق آلات

رنگ ثابت، مرغوب و درجه یک

ارگونومیک

کاملا استاندارد و ارگونومی

گارانتی و خدمات

دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

زیر مانیتوری ZM10 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

کالاهای مرتبط