منو
  • پارتیشن هایگلاس
  • پارتیشن هایگلاس

پارتیشن هایگلاس

5/5 - (1 امتیاز)
HQ / درجه کیفیت +A
ویژگی پارتیشن:

بسته بندی ویژه

ارسال به سراسر کشور

نصب آسان و سریع

پشتیبانی 24/7

ارسال به سراسر کشور

بسته بندی ویژه

نصب آسان و سریع

پشتیبانی 24/7

توضیحات پارتیشن هایگلاس

پارتیشن هایگلاس یکی از اقسام پارتیشن اداری است. نوع متریال بکار برده شده در این نوع پارتیشن ام دی اف براق و یا همان هایگلاس است. ام دی اف هایگلاس بدلیل براق بودن جلوه خاصی به اجرای محصول می دهد. همچنین بدلیل کیفیت و زیبایی بصری که دارد به کیفیت تعامل بهتر با مشتریان کمک می‌نماید. از همین رو برای بسیاری از خریداران پارتیشن هایگلاس بسیار جذاب است و مورد استقبال قرار میگیرد. ام دی اف هایگلاس تنها دارای یک رویه است و طرف دیگر به رنگ سفید مات است به همین دلیل نوع پارتیشن تولیدی با استفاده از این متریال تنها پارتیشن دو جداره ام دی اف است. از آنجاییکه تمامی انواع پارتیشن اداری در دو سمت نما دارند پارتیشن تکجداره ام دی اف قابل اجرا نمی باشد.

تولید انواع پارتیشن هایگلاس

قیمت پارتیشن یکی از عوامل موثر در تصمیم خریداران است. پارتیشن ام دی اف هایگلاس بدلیل استفاده از متریال خاص و با قیمت بیشتر نسبت به متریالهای مات و مشابه دارای قیمت بالاتری می‌باشد. همچنین این مدل پارتیشن اداری در طراحی داخلی شرکت دارای نوآوری و خلاقیت بیشتری است و امکان ترکیب سازیهای ایده‌آلی را بین عناصر دیگر در دکوراسیون اداری فراهم می‌کند.

ساختار پارتیشن هایگلاس

پارتیشن هایگلاس در نوع تولید واجرا با دیگر انواع پارتیشن تفاوتی ندارد و تنها نوع متریال آن متفاوت است. یکی از مزایای این مدل پارتیشن تنوع رنگهای خاص و منحصربفرد در مقایسه با دیگر متریالهای مشابه است. بیشتر تولیدات ام دی اف هایگلاس در ایران وارداتی است و عمده آن از کشور ترکیه به کشور وارد میگردد. کیفیت این متریال و تراکم آن بسیار ایده آل است و علاوه بر نمای خارجی بسیار زیبایی که به پارتیشن هایگلاس میبخشد دارای کیفیت مطلوبی نیز می‌باشد.

پارتیشن هایگلاس در دسته پارتیشن ام دی اف قرار می‌گیرد و تمامی مدلهای قابل اجرا، در این دسته نیز امکان اجرا را دارد. نصب پارتیشن مدرن هایگلاس تفاوتی با سایر مدل های پارتیشن ندارد و تنها در زمان اجرا نیاز به دقت بیشتری برای عدم آسیب دیدگی دارد. روکش ظریف و آسیب پذیر هایگلاس نیاز به دقت بیشتری در تولید، اجرا و نگهداری محصول دارد.

(برای تمیز کردن پارتیشن هایگلاس تنها از پاچه نرم و نم دار استفاده کنید.)

سفارش پارتیشن

پارتیشن هایگلاس با پرده کرکره یکی از مدلهای بسیار محبوب خریداران است که ترکیب هایگلاس و پرده کرکره را دارد و برای تعامل بیشتر نور محیط استفاده می‌شود. 

پارتیشن شیشه ای نیز یکی دیگر از انواع پارتیشن ام دی اف هایگلاس است که با استفاده از شیشه های ساده و طرحدار قابل تولید و اجرا است.

ساخت پارتیشن اداری یک پروسه دقیق شامل بازدید، طراحی، تولید و اجرا است که مستلزم نگاهی کاملا مهندسی و دقیق می‌باشد. کلیه مراحل بازدید، طراحی دو بعدی و سه بعدی در چوب فروش بصورت رایگان انجام می‌پذیرد. 

پارتیشن هایگلاس بدلیل ظرافت متریالی که دارد نیازمند نگاهی دقیق و کارشناسی است تا محصولی با کیفیت و متناسب با نیاز خریداران در اختیارشان قرار گیرد. 

پارتیشن محصولی کاملا سفارشی است که متناسب با فضای موجود طراحی و اجرا می‌گردد.

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

دیگر پارتیشن‌ها
بازدیدهای اخیر شما
فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش

اشتراک‌گذاری

با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

تلگرام
واتس‌آپ
فیسبوک
تویتر

محاسبه قیمت پارتیشن هایگلاس

محاسبه‌گر پارتیشن هایگلاس
0 100

0 3

درخواست مشاوره

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .