فیلم‌های که انتظار نمایش آنها را در سال 2024 باید داشت

فیلم‌های در انتظار نمایش سال 2024

در اینجا به معرفی فیلم‌های می‌پردازیم که قرار است در سال 2024 تماشاگران را سرگرم کنند. از فیلم شرور 1 (Wicked: Part One) گرفته تا  تل ماسه 2 (Dune)

سال2023، سال پر فراز و نشیبی برای هالیوود بود. از اوج فیلم‌های باربی و اپونهایمر تا اعتصاب‌ها.

اعتصاباتی که توسط انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) و انجمن بازیگران سینما – فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا (SAG-AFTRA) انجام شد، تولید فیلم را برای ماه‌ها متوقف کرد.

اگرچه تولید فیلم دوباره از سر گرفته شده است، اما فاصله زیادی تا برگشتن به حالت عادی دارد.

توقف تولید فیلم منجر به تاخیر در تقویم انتشار شده است، در صورتی که فیلمبرداری مجدد و سایر کارهای تولید فیلم با تاخیر انجام شود، این تاخیر تشدید خواهد شد.

هنگام همه‌گیری کووید 19تمایل افراد برای دیدن فیلم در صفحه‌ی نقره‌ای  سینما از بین رفت، استودیوها اکنون مجبورند با بحران هزینه زندگی دست و پنجه نرم کنند.

با این حال، اکران همزمان باربی و اوپنهایمر – دو فیلمی که در مجموع به نام باربنهایمر شناخته می‌شوند- نشان داد که پس از همه‌گیری، اگر فیلمی مورد علاقه‌ی تماشاگران باشد، گیشه‌های سینما پرفروش خواهند شد.

با وجود تمام مشکلات، در حالی سال 2024 را آغاز می‌کنیم که قرار است تماشاگران با اکران فیلم‌های جدید در این سال سرگرم شوند.

 

شرور1  (Wicked: Part One)

ما برای دیدن جادوگر می‌رویم و …

داستان این فیلم بر اساس رمان گرگوری مگوایر 1995و شخصیت‌های کتاب جادوگر شگفت‌انگیز شهر اوز در سال 1900 اثر ال فرانک بام و اقتباس سینمایی آن با بازی جودی گارلند در سال 1939 می‌باشد.

فیلم شرور1 در سرزمین اوز در سال‌های پس از ورود دوروتی اتفاق می‌افتد و داستانی را بیان می‌کند که چگونه الفابا تروپ، زن جوانی که با پوست سبز به دنیا آمده، بعداً به جادوگر شرو غرب تبدیل می‌شود.

در این فیلم اقتباسی،  سینتیا اریوو (الفابا تروپ) و آریانا گرانده (گالیندا آپلند) به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگرانی از جمله جاناتان بیلی (فیه‌رو تیگلار)، جف گلدبلوم (جادوگر شگفت‌انگیز شهر اوز) و میشل یئو (مادام موریبل) در نقش‌های مکمل حضور دارند.

این فیلم به کارگردانی جاناتان موری چو ساخته شده‌است. این فیلم برای اکران در آبان 2024 برنامه ریزی شده است. انتظار می‌رود فیلم دوم یک سال بعد اکران شود.

شرور 1

تل ماسه: قسمت دوم (Dune)  

فیلم تل ماسه2دنباله‌ی فیلم تل ماسه 1 داستان علمی- تخیلی و حماسی دنیس ویلنوو است که با سفر پُل آتریدس (تیموتی شالامه) ادامه خواهد داشت، او با چانی (زندایا) و فریمن متحد می شود تا از همه کسانی که خانواده او را نابود کرده‌اند انتقام بگیرد و از آینده ای وحشتناک جلوگیری کند که فقط او می‌تواند پیش‌بینی کند.

این فیلم که بازیگران معروفی از جمله ربکا فرگوسن (بانو جسیکا)، جاش برولین (گرنی هالک)، خاویر باردم (استیلگار) و استلان اسکارسگارد (ولادیمیر هارکونن) را دعوت به همکاری کرده بود. بازیگران دیگری نظیر آستین باتلر (فید راوتا هارکونن)، فلورانس پوگ (شاهزاده ایرولان) و لی سیدوکس (بانو مارگوت) را نیز به خدمت گرفته است.

تل ماسه: قسمت دوم قرار بود در سال 2023 اکران شود اما به دلیل اعتصابات هالیوود به تعویق افتاد. اکنون قرار است در اسفند 2024 منتشر شود.

فیلم های 2024

مادام وب (Madame Web)

مادام وب بخشی از دنیای مرد عنکبوتی سونی است.

داکوتا جانسون در نقش کاساندرا “کاسی وب/مادام وب”، یک بهیار و روشن بین منهتنی است که ظاهراً توانایی‌های روانی جدیدش به او اجازه می‌دهد تا آینده را ببیند.

پس از یک حادثه، کاسی مجبور می شود- در حالی که سعی دارد از سه زن جوان در برابر مرد عنکبوتی قاتل محافظت کند- با گذشته خود روبرو شود.

سیدنی سوینی، ستاره سرخوشی، که نقش جولیا کارپنتر را بازی می کند، جانسون را همراهی می‌کند.

در حالی که فیلم‌های زیادی در کمپانی مارول حول محور شخصیت‌های مرد و کمیک می‌چرخند – فیلم‌های مانند مرد آهنی، کاپیتان آمریکا، ثور و … – تنها چند فیلم در مارول حول شخصیت‌های زن ساخته شده‌اند، مانند بیوه‌ی سیاه (Black Widow)، کاپیتان مارولCaptain Marvel) ) و مارولزها (The Marvels)

دیدن چراغ سبز این استودیو برای ساخت فیلم ابرقهرمانی یک زن دلگرم کننده است و بسیاری امیدوارند که گیشه‌ی فروش خوبی  داشته باشد.

مادام وب در بهمن ماه 2024  اکران خواهد شد.

فیلم های 2024

جوکر: جنون دو نفر (Joker: Folie à Deux)

جوکر قرار بود یک فیلم مستقل باشد و دنباله دیگری نداشته باشد اما پس از انتشار، تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ و اولین فیلم با رتبه R و فروش بیش از یک میلیارد دلار شد.

فیلم مهیج، روانشناختی نوسیاه (neo-noir)یا نئو نوآر تاد فیلیپس – که در آن واکین فینیکس اولین جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد – بینش تازه‌ای از جالب‌ترین شخصیت شرور دی‌سی‌کامیکس (ناشر کتاب‌های کمیک و کتاب‌های مصور) و دشمن بتمن به ما ارائه داد.

اگرچه ما یک بروس وین جوان را دیدیم اما شوالیه تاریکی نتوانست درشهر گاتهام ظاهر شود؛ و تماشاگران با ترد شدن و سقوط جوکر(آرتور فلک ) به تاریکی سرگرم شدند.

این دنباله قرار است یک فیلم مهیج موزیکال باشد و لیدی گاگا در نقش دکتر هارلین کوینزل/هارلی کوئین و شریک جنایتکار به بازیگران بپیوندد.

فیلم جوکر: جنون دو نفر قرار است که در دی ماه 2024 بر روی پرده‌ی سینما رود.

 

فیلم‌های سرگرم‌کننده دیگری را که امسال می‌توانید نگاه کنید عبارتند از:

 

فیوریوسا (Furiosa)

با توجه به فیلم‌های مکس دیوانه (Mad Max ) جورج میلر، تماشاگران باید برای یک سواری وحشیانه آماده شوند.

در این فیلم – پیش درآمدی بر مکس دیوانه: جاده خشم – شاهد آنیا تیلور جوی در نقش امپراتور فیوریوسا اهل شارلیز ترون خواهیم بود.

در این فیلم ماجراجویی پسا آخرالزمانی، خود ثور، کریس همسورث، در نقش دِمنتوس نیز حضور خواهند داشت.

فیلم‌های 2024

دختران بدجنس (Mean Girls)

کمدی بسیار محبوب سال 2004 – با بازی لیندسی لوهان و ریچل مک آدامز – که به یک نمایش برادوی تبدیل شد. اکنون به یک فیلم موزیکال جدید تبدیل شده است.

تینا فِی دوباره روی صندلی نویسنده می‌نشیند و در نقش خانم نوربری بازمی‌گردد.

 

فیلم‌های 2024

دختران فراری (Drive-Away Dolls)

اتان کوئن (یکی از برادران کوئن که برنده جایزه اسکارشدن) با همسرش، تریشیا کوک، برای شروع یک سفر جاده‌ای در این فیلم  همکاری کرده است.

فیلم حول محور مارگارت کوالی (روزی روزگاری در هالیوود) و جرالدین ویسواناتان (مسدودکننده‌ها) می‌چرخد که در جستجوی شروعی تازه به جاده تالاهاسی می‌روند. با این حال، زمانی که در طول مسیر با گروهی از مجرمان نابکار برخورد می‌کنند، همه چیز به سرعت خراب می‌شود.

در این فیلم همچنین بازیگرانی چون  بنی فلدستاین (بوک‌اسمارت) ، پدرو پاسکال (نارکوس) و مت دیمونِ برنده اسکار – که در فیلم برادران کوئن، شهامت واقعی( (True Gritحضور داشتند، بازی می‌کنند.

با توجه به اینکه درکارنامه کاری کوئن فیلم‌هایی مانند فارگو(Fargo)، لبووسکی (The Big Lebowski) و جایی برای پیرمردها نیست است (No Country for Old Men ) وجود دارد، فیلم دختران فراری (Drive-Away Dolls) می‌توانند تلما و لوئیز (Thelma & Louise) این نسل باشند.

این فیلم قرار است در ماه اسفند امسال در بریتانیا اکران شود.

 

چالشگران (Challengers)

برنده جایزه امی و گلدن گلوب در نقش یک تنیسور سابق تبدیل به مربی شده است که همسرش (مایک فیست) را به یک قهرمان گرند اسلم تبدیل کند.

تنش‌ها به زودی در طول یک رویداد چالشی که عشق سابق مربی، پاتریک (جاش اوکانر) را به زندگی آنها بازمی‌گرداند بالا می‌گیرد.

 

گردبادها (Twisters)

ساخت فیلم حماسی گردباد محصول 1996 با بازی هلن هانت و بیل پکستون در حال راه‌اندازی مجدد است. در این قسمت جدید دیزی ادگار جونز (که در فیلم مردم عادی به ایفای نقش پرداخته است) و گلن پاول (که در فیلم تاپ گان: ماوریک به ایفای نقش پرداخته است) بازی خواهند کرد.

 

نوسفراتو  (Nosferatu)

نوسفراتو داستان گوتیک وسواس گونه‌ای است که خون آشام وحشتناکی، شیفته‌ی یک زن جوان شده است.

پس از فیلم نوسفراتوِ خون آشام (1979)، این دومین بازسازی از فیلم اکسپرسیونیستی آلمانی به همین نام در سال 1922 است که توسط هنریک گالین نوشته شده است – که به نوبه‌ی خود اقتباسی غیر رسمی از رمان دراکولا اثر برام استوکر در سال 1897 است.

لیلی رز دپ (الن هاتر) که به تازگی سریال تلویزیون آیدل ( (The Idolرا پشت سر گذاشته است با بیل اسکارسگارد (کنت اورلوک) و نیکلاس هولت (توماس هاتر) در فیلم ترسناک مورد انتظار همراه خواهد شد.

این فیلم قرار است در دی ماه سال 2024 اکران شود.

فیلم‌های 2024

 

ماکسین (MaXXXine)

در زمان نگارش این مقاله، برای فیلم ماکسین هنوز تاریخ انتشاری مشخص نشده است. آخرین قسمت از سه گانه تی‌وست (Ti West) به احتمال زیاد در سال 2024 ظاهر خواهد شد.

این فیلم شخصیت ماکسین (با بازی میا گوت) – که تنها بازمانده فیلم اول است – را دنبال می‌کند که او برای شهرت و موفقیت در دهه 1980 لس آنجلس تلاش می‌کند.

طرفداران فرنچایز اسلشر یا مجموعه‌های اسلشر (سلاخی) که با بازی، بازیگرانی شامل الیزابت دبیکی (در فیلم تاج)، میشل موناگان (ماموریت: غیرممکن3)، بابی کاناواله (ناظر)، لیلی کالینز (امیلی در پاریس) آشنا هستند منتظر این فیلم باشند.

 

غریبه‌ها: فصل 1

غریبه‌ها: فصل 1، راه اندازی مجدد سری اسلشر نیست، بلکه اولین قسمت از یک سه گانه جدید از فیلم‌های دنباله‌دار مستقل است.

مادلین پتچ و فروی گوتیرز پس از خراب شدن ماشینشان در طول یک سفر جاده‌ای، با سه غریبه نقابدار قاتل روبرو خواهند شد.

این سه گانه به بررسی اتفاقاتی که برای قربانیان می‌افتد و همچنین به بررسی قاتلان جامعه ستیز می‌پردازد. فصل 1 غریبه‌ها، قرار است در اردیبهشت اکران شود.

 

بیتل جوس 2 (Beetlejuice 2)

با گذشت بیش از سه دهه، بالاخره فیلم کمدی ترسناک خانوادگی دنباله‌داری را خواهیم دید.

تیم برتون دوباره به پشت دوربین برگشته است تا با مایکل کیتون (بتل ژوز)، وینونا رایدر (لیدیا دیتز) و کاترین اوهارا (دلیا دیتز) نقش‌های خود را که از بیتل جوس1(1988) داشتند دوباره تکرار کنند.

این فیلم قرار است در شهریور 2024 اکران شود اما گفته می‌شود به دلیل اعتصابات هالیوود در خطر تاخیر قرار دارد.

 

گلادیاتور 2

ریدلی اسکات که برای فیلم گلادیاتور 1 برنده جایزه‌ی اسکار شده بود بار دیگر بر روی صندلی کارگردانی فیلم گلادیاتور 2  نشسته است.

راسل کرو در نقش ماکسیموس دسیموس مریدیوس، جای خود را به درستی به پل مسکال (در فیلم مردم عادی) داده است.

این درام تاریخی – که سال‌ها پس از وقایع فیلم گلادیاتور 1می‌گذرد – حول نقش برلوسیوس می‌گردد که اکنون یک مرد بالغ است.

کانی نیلسن (لوسیلا)، درک جاکوبی (سناتور گراکوس) و جیمون هونسو (جوبا) برای ایفای مجدد نقش‌های خود که در گلادیاتور 1داشتن باز می‌گردند، در حالی که دنزل واشنگتن و پدرو پاسکال به گروه بازیکنان اضافه شده‌اند.

 

ددپول 3 (Deadpool 3)

رایان رینولدز برای چهارمین بار در نقش وید ویلسون (ددپول) قرار خواهد گرفت. او برای اولین بار به عنوان شخصیت کمدی مارول در فیلم  خاستگاه مردان ایکس: ولورین ظاهر شد.

در این فیلم رایان رینولدز به همراه  هیو جکمن (ولورین) و جنیفر گارنر به ایفای نقش خواهند پرداخت.

اِما کورین – بازیگر نقش دایانا، شاهزاده خانم ولز در سریال تاج برای ایفای نقش منفی اصلی انتخاب شده است.

فیلم‌های 2024

 

سونیک خارپشت3 (Sonic the Hedgehog 3)

شخصیت بسیار محبوب بازی ویدیویی سگا در یک ماجراجویی اکشن دیگر قرار خواهد گرفت.

 

ونوم 3 (Venom 3)

تام هاردی قرار است برای سومین بازی در نقش ادی براک )ونوم( در ادامه فیلم  ونوم2: بگذارید کارنیج بیاید بازگردد.

 

کراون شکارچی (Kraven the Hunter)

در کنار  مادام وب و ونوم 3 ، کراون شکارچی، بخشی از دنیای مرد عنکبوتی سونی است.

ستاره  فیلم قطار سریع‌السیر، آرون تیلور ، نقش اصلی را بر عهده می‌گیرد.

تیلور جانسون با شخصیت‌های مارول کامیکس غریبه نیست، زیرا پیش از این در فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران نقش پیترو ماکسیموف را بازی کرده بود.

این فیلم با تاخیر ناشی از اعتصابات قرار است در مرداد 2024 اکران شود.

 

پسران بد 4 (Bad Boys 4)

کارآگاهان مایک لوری (ویل اسمیت) و مارکوس برنت (مارتین لارنس) بار دیگر برای چهارمین فیلم از مجموعه پلیسی پسران بد با هم متحد خواهند شد.

 

شکارچیان روح: امپراتوری یخ‌زده (Ghostbusters: Frozen Empire)

این دنباله بعد از فیلم  شکارچیان روح: افترلایف پنجمین فیلم از مجموعه کمدی ماوراء طبیعی است و خانواده اسپنگلر، اوکلاهاما را به مقصد نیویورک ترک خواهند کرد.

این فیلم، شکارچیان ارواح قدیمی و جدید را گرد هم می‌آورد و آنها با هم متحد می‌شوند تا با نیرویی مرموز و شیطانی به نام دِث چیل مقابله کنند.

 

مرد پاییزی (The Fall Guy)

نمایش تلویزیونی موفق دهه 1980 به یک کمدی اکشن با بازی رایان گاسلینگ و امیلی بلانت تبدیل شده است.

گاسلینگ در نقش کلت سیورز، یک بدلکار کارکشته اما مسن را بازی می‌کند که وظیفه دارد یک ستاره فیلم گم شده را برای نجات فیلم نامزد سابقش ردیابی کند.

لی میجرز نیز قرار است در این فیلم حضور داشته باشد.

فیلم‌های 2024

 

موفاسا: شیر شاه (Mufasa: The Lion King)

انتظار می رود فیلم موفاسا: شیر شاه درست در زمان کریسمس 2024 به روی پرده‌های سینما برود.

به post امتیاز دهید:

1 دیدگاه برای این نوشته

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!
  1. بسیار عالی و مفید بود 👌👌🔥🔥

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش