ایده‌های خرید روز ولنتاین

در این مقاله سعی بر آن است که چند ایده‌ برای خرید روز ولنتاین را با شما به اشتراک بگذاریم. در روزهای نزدیک به ولنتاین افراد در این فکر هستند که پول خود را برای چه کسی و چه طور خرج کنند.

اگر شما جز افراد و مصرف‌کنندگانی هستید که در حال حاضر با شادمانی زندگی مشترکی را با فردی دارید، بر اساس نظر اتحادیه خرده‌فروشان امریکا، شما این شادی و خوشی را به زودی در روز ولنتاین باخرید هدیه نشان خواهید داد.

اتحادیه خرده‌فروشان امریکا بیان کرده است که خرید در این روز برای افراد مهم زندگی قرار است نزدیک به 14/2 میلیارد دلار برسد.

در حالی که تورم در سال‌های اخیر بر گروه‌هایی از اقتصاد تأثیر گذاشته است، بالا بودن هزینه‌های پیش‌بینی‌شده لزوماً نتیجه قیمت‌های بالاتر نیست.

در عوض، مصرف‌کنندگان آمریکایی در حال اولویت‌بندی مجدد هستند که چگونه و برای چه کسانی هزینه ‌کنند.

بر طبق گفته اتحادیه ملی خرده‌فروشی در سال‌های گذشته، خریداران ممکن است هدایای روز ولنتاین را برای یادبود روابط افلاطونی با معلمان یا دوستان نزدیک خود خریداری کرده باشند، اما این بار این دسته از خریدها کم‌تر خواهد بود.

کاترین کالن، معاون قسمت چارچوب پاسخ ملی(NRF) در بخش صنعت و نگرش مصرف‌کننده گفت: «مردم وقتی صحبت از خرید برای روابط غیرعاشقانه در زندگی‌شان می‌شود، هزینه‌های ولنتاین خود را عادی می‌کنند. آنها در حال بازگشت به هدف واقعی جشن گرفتن روابط عاشقانه هستند.»

بنا بر نظر اتحادیه خرده‌فروشان امریکا مردم این کشور برای ولنتاین 2024 بیشتر قصد دارند برای جواهر، گل‌، لباس‌ و یک شب بیرون از خانه، هزینه‌های بی‌سابقه‌ای را پرداخت کنند.

کالن گفت که بسیاری از مصرف کنندگان در وضعیت مالی خوبی هستند زیرا نرخ تورم کاهش یافته و نرخ بیکاری همچنان پایین است. با این حال، آنها در نهایت نسبت به دوره پس از همه‌گیری، انتخاب بهتری خواهند داشت زیرا کیف پول خود را به سمت بخش‌های مهم‌تر زندگی خود می‌چرخانند.

 

برای خواندن مقالات دیگر بر روی اخبار کلیک کنید.

ایده‌های خرید روز ولنتاین

مهم نیست که شما چند وقت است که با شریک و پارتنر خود هستید اگر به دنبال ایده‌های خلاقانه برای جشن گرفتن روز ولنتاین هستید در ادامه، ما برای شما ایده‌های خوبی را آماده کرده‌ایم.

گل و شکلات

یک بسته شکلات و در صورت امکان یک بسته شکلات جذاب دست‌ساز هیچ وقت از مد نمی‌افتد. در کنار یک بسته شکلات دست‌ساز، چند شاخه گل بر زیبایی هدیه شما خواهد افزود.

درست کردن یک شام عاشقانه دونفره

اگرحوصله بیرون رفتند را ندارید که برای شام به یک رستوران مجلل برید. بهتر است در خانه بمانید به این روش دیگر نیازی نیست که برای بچه، پرستار بگیرید. یا داخل رستوران‌های شلوغ این روز سرگردان دنبال میز خالی باشید و در آخر شب هم ساعت‌ها منتظر تاکسی بمانید.

شکار گنج

اگر امسال می‌خواهید که ایده‌ای خلاقانه را در هدیه‌ی عشق خود بکار بگیرید بهتراست یک طرح و بازی برای دادن هدیه طراحی کنید و برای ارائه هدیه چند سرنخ را برای عشق خود بگذارید.

طراحی و ساخت کارت هدیه

یک کارت هدیه دست ساز به عشق و شریک زندگیتان نشان می‌دهد که شما همه‌‌ی تلاش خود را برای ساختن هدیه‌ای ارزشمند کرده‌اید. قرار نیست که هنرمندی چیره‌دست باشید. ساده‌ترین طرح‌ها می‌توانند بیشترین تاثیر را داشته باشند. در فضای مجازی می‌توانید ایده‌های خوبی بگیرید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=45612
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش