طرز تهیه چیز کیک آمریکایی

چیز کیک یا کیک پنیر در حقیقت بیشتر یک تارت است تا کیک. این کیک دستورالعمل‌های مختلفی از جمله انواع خامه‌ای تا میوه‌ای دارد. در اینجا یک دستور العمل پخته شده ساده‌تر را برای شما آماده کرده‌ایم که بر اساس یک دستور العمل کلاسیک آمریکایی است. این کیک را می‌توان با میوه‌های فصل تزئین کرد.

آماده سازی اولیه این چیز کیک 20 دقیقه است. 1 ساعت و 50 دقیقه زمان عمل آمدن کیک می‌باشد که در نهایت یک کیک حدود 20 سانتی‌ آماده می‌شود.

مواد اولیه

100 گرم بیسکویت دایجستیو

100 گرم آجیل ( شامل گردو، بادام …)

80 گرم کره

کمی نمک

600 گرم پنیر خامه‌ای پر چرب هم دمای اتاق

100 گرم خامه ترش هم دمای اتاق

150 گرم شکر دانه ریز

2 قاشق غذاخوری آرد ذرت

½پوست ریز رنده شده لیمو

1 قاشق چایخوری عصاره وانیل

3 عدد تخم مرغ

میوه فصل، برای سرو (اختیاری)

قالب چیز کیک را آماده کنید

فر را با دمای 200 درجه سانتیگراد یا 390 درجه فارنهایت گرم کنید. یک قالب کیک عمیق 20 سانتی‌متری و ترجیحاً قالبی که کف آن جدا می‌شود را با کاغذ نسوز پخت وپز بپوشانید. مقداری از کاغذ از لبه‌های قالب بیرون باشد تا بعداً کیک را به کمک آن بلند کنید. یک سینی فر که اندازه‌ای بزرگتر از قالب دارد را  انتخاب و زیر آن قرار دهید تا در صورت نشت مواد از قالب، مواد بر روی این سینه بریزد.

خرد کردن بیسکویت‌ها

بیسکویت‌ها را له کنید

بیسکویت‌ها را در یک کیسه زیپ‌دار قرار دهید. سپس با وردنه بر روی آن‌ها بکوبید. ترکیبی از خرده‌ها ریز و تکه‌های کمی بزرگتر برای این کیک بسیار جالب و جذاب است. این روش بهتر از استفاده از غذاساز است (اگرچه این موضوع به ترجیحات شما بستگی دارد). توجه داشته باشید که می‌توانید بیسکویت‌ها را با توجه به ذائقه تغییر دهید، بنابراین به دلخواه می‌توانید از شکلات، آجیل و غیره استفاده کنید.

بیسکویت‌های له شده را در قالب بریزید

کره را در یک تابه کوچک یا مایکروویو ذوب کنید، سپس خرده‌های بیسکویت و کمی نمک را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. مخلوط را داخل قالب کیک بریزید. سپس آن را پهن کنید تا کف قالب کیک را بپوشاند. از زیر یک لیوان یا مشابه آن استفاده کنید تا مخلوط بیسکویت به هم فشرده شوند. یک لایه جامد ایجاد کنید، سپس مواد را به مدت 15 دقیقه بپزید تا برشته شود.

ریختن بیسکویت های له شده در قالب

نکته‌ای در مورد پنیر خامه‌ای چیز کیک

در همین حال، پنیر را در یک کاسه بزرگ یا همزن غذا قرار دهید. پنیر خامه‌ای واقعی، بدون تثبیت‌کننده، اغلب در مغازه‌های لبنیاتی و در سوپرمارکت‌ها موجود است قبل از استفاده هر گونه مایع و آب روی آن را از پنیر جدا کنید. بهتر است پنیر خامه‌ای را با قاشق چوبی خوب هم بزنید.

مخلوط کردن مواد

پنیر را به آرامی با قاشق چوبی (یا با همزن غذا با سرعت کم) بزنید تا نرم شود. گلوله‌های پنیر را از هم جدا کنید. خامه ترش را اضافه کنید، سرعت همزن را متوسط ​​کنید و هم بزنید تا کاملا یکدست شود. پوست لیمو، وانیل و کمی نمک را به پنیر خامه‌ای اضافه کنید.

شکر و آرد ذرت را در یک کاسه مخلوط کنید. سپس آن را با پوست لیمو، وانیل و کمی نمک به مخلوط پنیر اضافه کنید و دوباره کمی هم بزنید. تخم‌مرغ‌ها را در ظرف دیگر هم بزنید، سپس به آرامی به ظرف پنیر اضافه و با سرعت کم مخلوط کنید تا زمانی که مواد یکدست شود.

در این مدت خرده‌‎‌‌های بیسکویتی که پایه‌ی کیک هستند کمی خنک شده‌اند. بار دیگر فر را روی 120 درجه سانتیگراد و یا 250 درجه فارنهایت گرم کنید.

مخلوط کردن پنیر و باقی مواد

مواد فیلینگ را روی بیسکویت‌ها بریزید و بپزید

بعد از اینکه فر به درجه حرارت لازم رسید، فیلینگ را در قالب بر روی پایه کیک بریزید، سپس به آرامی تکان دهید تا صاف شود. یک قاشق را روی سطح بکشید تا سطح صاف‌تر شود، سپس قالب را با احتیاط در ظرف بزرگتر قرار دهید و حدود 90 دقیقه بپزید، تا زمانی که سفت شود. به طور منظم تا پایان زمان پخت آن را بررسی کنید.

ریختن مواد بر روی پایه بیسکویتی

کارهای پایانی

قالب را به آرامی از فر خارج کنید. اجازه دهید چیز کیک سرد شود و سپس آن را از قالب در آورید. با این روش کیک ترک نمی‌خورد. به آرامی کاغذ نسوز را از کیک جدا کنید. برای برش تمیز کیک، چیز کیک باید کاملا سرد شده باشد. می‌توانید این چیز کیک را با مقداری میوه دلخواه سرو کنید. این چیز کیک آمریکایی را می‌توان برای چند روز در یخچال نگهداری کنید.

سرد شدن چیز کیک در قالب

برای مطالعه مقالات دیگر بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=53847
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش