انجام کارهای خانه

بهترین دستور برای انجام کارهای خانه

با رعایت دستورالعمل‌های زیر انجام کارهای خانه برای شما لذت‌بخش خواهد شد.

آیا برای تمیز کاری و مرتب کردن خانه زمان کافی ندارید؟ آیا همیشه با کاری شروع می‌کنید اما بعد از چند دقیقه خود را مشغول کار دیگری می‌بینید؟ اگر برای پیدا کردن نظم در کارهایتان دچارمشکل هستید، به شما کمک می‌کنیم تا دریابید بهترین روش برای انجام کارهای خانه چیست.

استفاده درست از ماشین‌ها در خانه

برخی از وسایل موجود در آشپزخانه شما می‌توانند در تمیزکاری به شما کمک کنند. به همین دلیل همیشه باید با آن وسایل شروع کنید. هنگامی که مشغول انجام کارهای دیگر هستید، ماشین ظرفشویی را روشن کنید. لباس‌ها را برای شست وشو در ماشین لباسشویی قرار دهید؛ این وسایل می‌توانند کار خود را هنگامی که شما مشغول انجام کارهای دیگر هستید انجام دهند.  به این ترتیب، تمیز کاری زمان زیادی نمی‌برد و همه چیز و همه افراد خانه در حال انجام آن هستند. برخی از محصولات شوینده و تمیز‌کننده نیز می‌توانند کارهای سخت را برای شما آسان و سبک کنند. به عنوان مثال: مایکروویو یا دوش حمام را با ماده تمیز کننده مناسب قبل از زمان تمیز کاری اسپری کنید به حال خود بگذارید تا بتوانید بعداً به آن بازگردید. به این ترتیب، تمیز کردن لکه‌ها و جرم‌ها آسان‌تر می‌شوند و شما کارهای زیادی را انجام داده‌اید در حالی که لوازم و محصولات کارهای سخت را برای شما آسان‌تر کرده‌اند.

مرتب کردن

گاهی اوقات به نظر می‌رسد که برخی از گرد‌گیری‌ها و جارو کشیدن‌ها سریع تمام می‌شوند و نیازی نیست که برای انجام این کارها وقت زیادی بگذارید. بهترین و آسان‌ترین روش برای انجام کار این است که ابتدا وسایل را مرتب کنید. با این روش تمیزکاری بسیار موثرتر از زمانی است که اطراف کاغذهای نامرتبی که روی هم انباشته شده‌اند را گردگیری بکنید.

تمرکز بر روی یک کار

برای مرتب کردن و تمیزکاری بهتر است وسایل را در جای خود قرار دهید. با این روش در یک زمان به جای تمیز کردن یک اتاق، چند محل و اتاق را تمیز خواهید کرد. ابتدا بر روی یک اتاق تمرکز و به تدریج راه خود را به دیگر مکان‌های خانه باز کنید. برای تمیزکاری بهتر است این کار را از بالا به پایین اتاق انجام دهید با این روش گرد وغبار هنگام جابه‌جایی مبلمان و کمد  پس از تمیز کاری بر روی زمین نمی ریزند.

با استفاده از این نکات، تعداد کارهایی که در داخل خانه انجام می‌دهید بیشتر و فشار کمتری بر روی شما خواهد بود و در نهایت تمیزکاری به سرگرمی برای شما تبدیل خواهد شد.

5/5 - (1 امتیاز)

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش