پرداخت مالیات نیم میلیون پوندی ریشی سوناک

با توجه به خود اظهاری ریشی سوناک، سال گذشته او نیم میلیون پوند مالیات پرداخت کرده ‌است.

ریشی سوناک مدارک مالیاتی خود را منتشر کرد، این خوداظهاری نشان داد که درآمد او در سال گذشته 2 تا 2/2 میلیون دلار بوده است.

نخست وزیر بریتانیا ریشی سوناک برای سال مالی 2022-23 مالیات پرداخت کرد. در جهت شفاف سازی اطلاعات مالی دولت بریتانیا دفتر نخست وزیر اطلاعات مالیاتی ریشی سوناک را اعلام کرد.

نخست وزیر هندی ‌الاصل بریتانیا طرح‌های خود را پیش‌تر جهت انتشار خود اظهاری مالیاتی اعلام کرده بود. سند ارزیابی مالیاتی او نشان می‌دهد که او یک صورتحساب مالیاتی به مبلغ 508308  پوند پرداخته است که نسبت به سال مالی گذشته حدود 75000 پوند بیشتر پرداخت کرده است.

تمام درآمد و عایدی سرمایه او از یک صندوق سرمایه‌گذاری مستقر در ایالات متحده است که به طورخلاصه به عنوان یک بلایند تراست فهرست شده است. بلایند تراست به این معناست که شخصی اختیار تمام مال و دارایی خود را به یک سازمان فعال و مجری اقتصادی می‌سپارد‌. آن‌ سازمان یا موسسه، درآمد و منافع حاصل از این دارایی را مطابق با قرارداد که بین شخص و موسسه است، در زمان‌های تعیین شده به او بر‌می‌گرداند. شرط اصلی قرارداد این است که شخص نباید بداند که سود حاصل از دارایی‌ها وی از کجا حاصل می‌شود. شخص باید چشم خود را به روی جزئیات کار ‌بندد‌. در حقیقت باید با چشم بسته آن را قبول کند.

او همچنین 139477 پوند در طول سال از نقش خود به عنوان نماینده مجلس و نخست وزیر دریافت کرد که شامل کمک هزینه استفاده از ساختمان شماره 10 خیابان داونینگ است.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=46854
به post امتیاز دهید:

1 دیدگاه برای این نوشته

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!
  1. خیلی خوبه که سیاستمداران درآمدهای خود را شفاف سازی می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش