قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران

مسابقات هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت هفت بعدازظهر روز شنبه به صورت همزمان شروع شد. در مهم‌ترین بازی، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان با یکدیگر روبرو شدند. سرانجام گیورگی گولسیانی در دقیقه ۸۶ با ضربه سر و پاس گل وحید امیری تنها گل این تیم را به ثمر رساند. تیم سرخ ایران با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان لیگ برتر شد.

بعد از مدت‌ها، ورزشگاه آزادی مملو از جمعیت شد. تماشاگران زیادی وارد ورزشگاه شدند تا این بازی مهم و حساس لیگ برتر فوتبال را از نزدیک ببینند.

پرسپولیس باید در این بازی پیروزی می‌شد تا در رقابت تنگاتنگ با استقلال، بدون هیچ مشکلی و بدون توجه به نتیجه دیدار همزمان پیکان و استقلال، قهرمانی خود را قطعی کند و به این هدف دست یافت. پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد و با ۶۸ امتیاز جام قهرمانی را نصیب خود کرد.

چوب فروش این پیروزی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوید.

در بازی همزمان، استقلال‌ با زدن دو گل پیکان را شکست داد. نتایج مسابقات لیگ بیست و سوم فوتبال ایران به شرح زیر می‌باشد. تیم پرسپولیس تهران با کسب ۶۸ امتیاز به عنوان قهرمانی رسید. استقلال با ۶۷ امتیاز دوم شد. تیم سپاهان اصفهان نیز با کسب ۵۷ امتیاز به مقام سوم رسید. تیم تراکتور در این لیگ ۵۴ امتیاز کسب کرد و عنوان چهارم را از آن خود کرد. تیم صنعت نفت آبادان و پیکان در پایان این لیگ به لیگ آزادگان سقوط کردند.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=55351
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش