هواپیمای بوینگ شرکت ساوت وست

حادثه‌ هواپیمای بوئینگ در خطوط هوایی ایالات متحده

پس از کنده شدن درب موتور هواپیمای بوئینگ هنگام پرواز، تحقیقاتی در این زمینه آغاز شد. ناظرین اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده تحقیقاتی را پس از کنده شدن درب موتور هواپیمای بوئینگ هنگام پرواز و برخورد آن با بال هواپیما آغاز کرده‌اند.

پرواز  3695 شرکت هواپیمایی ساوت وست پس از رسیدن به ارتفاع حدود 10300 فوت (3140 متر) دچار حادثه شد. هواپیما 25 دقیقه پس از برخاستن در فرودگاه بین المللی دنور به سلامت فرود آمد. هواپیمای بوئینگ با 135 مسافر و شش خدمه عازم هیوستون بود. در این حادثه کسی آسیب ندید.

این شرکت هواپیمایی اعلام کرد گروه‌های تعمیر و نگهداری در حال بررسی هواپیما هستند.

طبق سوابق سازمان هوانوردی فدرال، این هواپیما در خرداد ماه 2015 وارد چرخه خدمت‌رسانی شد. این شرکت هواپیمایی از بیان آخرین زمان تعمیر و نگهداری موتور هواپیما خودداری کرد.

فیلم منتشر شده در پلتفرم ایکس نشان می‌دهد که درب موتور کنده شده و همراه با لوگوی شرکت ساوت وست در باد تکان می‌خورد.

حوادث مشابه

بوئینگ از زمانی که در 5 دی ماه جت جدید این شرکت در خطوط هوایی آلاسکا در ارتفاع 16000 فوت دچار سانحه شد، مورد انتقاد شدید قرار گرفت.

پس از آن حادثه، اداره هوانوردی فدرال هواپیمای مکس 9 را برای چند هفته توقیف کرد. این اداره از بوئینگ خواست تا تولید جت جدید مکس را افزایش ندهد. اداره هوانوردی به این شرکت دستور داد تا ظرف 90 روز یک طرح جامع برای رسیدگی به «مسائل کنترل کیفیت سیستمی» ایجاد کند.

اداره هوانوردی فدرال از بوئینگ خواسته که حداکثر در ماه 38 هواپیمای مکس تولید کند. این در حالیست که وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقات جنایی را در مورد این حادثه آغاز کرده است.

اداره هوانوردی فدرال در حال بررسی چندین مشکل اخیر موتور هواپیماهای بوئینگ شرکت هواپیمایی ساوت وست است.

 

برای خواندن اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش