طوفان در آیووا

به گفته مقامات، گردباد و طوفان قدرتمند روز سه‌شنبه شهر کوچکی در آیووا را درنوردید. این طوفان چندین نفر را کشت و دست‌کم ده‌ها نفر را مجروح کرد.

تصاویر از شهر گرین‌فیلد، صحنه‌هایی از ویرانی کامل را نشان می‌دهند. خانه‌هایی که به ویرانه‌ای تبدیل شده‌اند. آوارها و تکه پاره‌های وسایل در همه جا پراکنده هستند. چندین توربین بادی بزرگ بر زمین افتاده‌اند.

گروهبان الکس دینکلا، سخنگوی گشت ایالت آیووا، طی یک کنفرانس مطبوعاتی عصرانه در گرینفیلد گفت: «این طوفان بخش خوبی از این شهر را ویران کرده است.» او آمار تلفات را بیان نکرد، اما گفت که ممکن است تا امروز چهارشنبه آماری ارائه نشود. وی ادامه داد که حداقل 12 نفر در گرینفیلد، شهری با حدود 2000 نفر جمعیت زخمی شده‌اند.

مرگ چند نفر بر اثر وقوع این طوفان تایید شد. بیمارستان محلی در طوفان آسیب دید و مردم به بیمارستان‌های شهرهای اطراف منتقل شدند.

مردم محلی وقوع این حادثه را ترسناک دانستند. ویدئوهای منتشر شده از بین رفتن وسایل نقلیه و خسارات سنگین به یک پمپ بنزین در گرین‌فیلد را نشان می‌دهند.

یک پزشک در شهرستان آدامز گفت که حداقل یک زن در فهرست قربانیان طوفان قرار گرفته است.

منابع خبری اعلام کردند که در شهرستان آدامز، حداقل سه توربین بادی با ارتفاعی در حدود یک ساختمان 25 طبقه تقریباً از وسط شکسته شدند و یکی از آنها آتش گرفت. این سازمان گفت که چندین توربین بادی دیگر در شهرستان ادیر آسیب دیده‌اند.

سرویس ملی هواشناسی روز سه‌شنبه برای بیشتر ایالت‌های آیووا و چندین ایالت در غرب، از جمله بخش‌هایی از مینه‌سوتا و ویسکانسین، هشدارهای گردباد و طوفان شدید صادر کرده بود.

در اوایل روز، سرویس هواشناسی حداقل یک گردباد را بر فراز رولینگ استون، مینه سوتا تایید کرد.

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=54900
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش