سلامت روانی نامطلوب و احتمال بیکاری در دهه‌ی 20 سالگی  

احتمال بیکار ماندن افراد در دهه 20 سالگی به دلیل سلامت روانی نامطلوب بیشتر از بیکار ماندن افراد در اوایل دهه 40 سالگی است.

با افزایش تعداد جوانانی که از سلامت روانی ضعیفی رنج می‌برند، بنیاد رزولوشن در گزارشی خواستار اقدام دولت بریتانیا در این باره شد.

رزولوشن در این گزارش از دولت بریتانیا خواست تا در مورد بحران رفاه روانی افراد در بریتانیا اقداماتی را انجام دهد. گزارش بیان کرد که جوانانی که در دهه‌ی 20 سالگی قرار دارند به دلیل بیماری‌های مربوط به بهداشت روانی بیشتر از افرادی که در اوایل دهه 40 خود هستند بیکار می‌شوند.

تحقیقات بنیاد نشان داد افرادی که در اوایل دهه 20 زندگی خود دارای مشکلات سلامت روان هستند ممکن است تحصیلات خود را به پایان نرسانند و در نهایت بیکار بمانند یا به مشاغلی کم‌درآمد روی آورند.

بر اساس داده‌های رسمی، 34 درصد از افراد 18 تا 24 ساله در سال 2021 تا 2022 دارای علائم اختلال روانی مانند افسردگی، اضطراب یا اختلال دوقطبی بوده‌اند.

بنابر گزارش‌ها زنان جوان یک و نیم برابر بیشتر در خطر ابتلا به بیماریهای روانی قرار دارند.

زن با سلامت روان نامطلوب

سلامت روانی نامطلوب و نتایج ضعیف آموزشی

یک اقتصاددان ارشد در بنیاد رزولوشن گفت: «این تحقیقات بیشتر بر حوزه‌ی آموزش عالی متمرکز شده بود، مطلبی که بیشتر ما را نگران می‌کند این است که سلامت روانی ضعیف با نتایج ضعیف آموزشی همراه است.

پیامدهای اقتصادی برای جوانانی که سلامت روانی خوبی ندارند‌، بسیار نامطلوب است. از هر سه جوان که تحصیلات خود را به پایان نرسانده‌اند یک جوان با اختلال روانی در حال حاضر بیکار است.»

سیاست‌گذاران باید بر عناصر سازنده سلامت، مانند اشتغال خوب و آموزش تمرکز کنند. در نتیجه جوانان از حمایت مورد نیاز خود برخوردار شوند و به عنوان بزرگسال ابزارهای لازم برای حرکت در سراسر جهان را داشته باشند. بدون اقدام هماهنگ دولتی، کشورها در خطر ایجاد نسلی گمشده به دلیل ابتلا به بیماری‌های ناخوشایند روانی هستند.

 

به post امتیاز دهید:
لینک کوتاه:
https://choobforoosh.com/?p=49456
به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

خبرنامه

درصورتی که می‌خواهید پست‌های جدید برای شما پیامک یا ایمیل شود، اطلاعات زیر را تکمیل کنید.

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش