بازخورد درباره این کالا
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-ZP01
ویژگی‌های کالا
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا

ناموجود

  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 9 بهمن 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
زیر پایی ZP01
  • قیمت اقتصادی
  • متریال درجه یک
  • در رنگ ها و طرح های متنوع
  • امکان سفارشی سازی ابعاد
  • محافظت از ستون فقرات
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • کمک به گردش خون بهتر
  • موردی یافت نشد
    کارایی
    9
    زیبایی
    8
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

زیر پایی ZP01 مناسب برای نشستن طولانی مدت در ساعات کاری است. ZP01 کمک می کند که گردش جریان خون در پاها بهتر صورت گرفته، زانو ها و ستون فقرات در وضعیت ایمن تری باشند و موجب جلوگیری از آسیب و فشار به ستون فقرات شده و در نهایت موجب می شود که کاربر احساس خستگی کمتری کند. این محصول جهت مصارف طبی و عمومی متناسب با میزهای اداری و کامپیوتری می باشد. این محصول نقش مهمی در بهبود راحتی کاربران، جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت، و افزایش بهره‌وری دارد.

مواد با کیفیت

زیر پایی ZP01 از ام دی اف بسیار با کیفیت و با استاندارد بالا ساخته شده است که معمولا از قطر 16 میل استفاده می شود. همچنین، جنس صفحه رویی این محصول مقاومت بسیار بالایی نسبت به خط و خش دارد.

سفارشی سازی

با توجه به گستردگی گزینه‌های طرح و رنگ در صفحات ام دی اف، قادرید که بر اساس سلیقه شخصی و نوع طراحی دکوراسیون داخلی و همچنین رنگ میز کامپیوتر، رنگ و طرح مناسبی را برای ZP01 انتخاب نمایید و آن را به شکل دلخواه خود سفارشی‌سازی کنید. علاوه بر این، امکان تغییر ابعاد این محصول به اندازه‌های دلخواه شما وجود دارد. این امکان به شما این اجازه را می‌دهد که یک ظاهر هماهنگ و زیبا را در دکوراسیون خود ایجاد نمایید. با این رویکرد، شما می‌توانید زیرپایی ZP01 را به‌طور دقیق با تنظیمات و ذوق خود هماهنگ کنید.

ویژگی ظاهری ZP01

ابعاد زیر پایی ZP01 :

طول: 40 سانتی متر

عرض: 20 سانتی متر

ارتفاع: 15 سانتی متر

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید این محصول دارای رنگ ها و طرح های متفاوت است. خوشبختانه صفحات ام دی اف دارای تنوع رنگی بالایی هستند و در رنگ ها و طرح های مختلف قابل سفارشی سازی می باشد.

حفظ سلامتی با زیرپایی  ZP01

وقتی زمان زیادی را پشت میز کامپیوتر خود مشغول کار هستید حتما باید به فکر سلامتی خود هم باشید. زانوها و ستون فقرات بیشترین آسیب را در زمان نشستن غیر اصولی خواهند دید. زیر پایی ZP01 ، وسیله ایست ارگونومی که با استفاده از آن بدن شما در حالتی استاندارد قرار می گیرد که سبب جلوگیری از بیماریهای مربوط به ستون فقرات و آرتروز در هنگام استفاده ازکامپیوتر می گردد. زیر پایی ZP01  با طراحی کاملاً ارگونومیک، باعث می شود کاربر در حالت نشستن خستگی کمتری را احساس کند و گردش خون در بدن مخصوصا پاها بهتر اتفاق بیفتد.

قیمت معقول

با توجه به محبوبیت بالای زیر پایی ZP01  این محصول به صورت گسترده‌ تولید و ارائه می‌شود. اما نکته قابل توجه این است که زیر پایی ZP01 علاوه قیمت مناسب، کیفیت بالایی نیز دارند. تنوع بالای رنگ و امکان سفارشی سازی این محصول به شما امکان می‌دهد تا با هزینه مقرون به صرفه، یک زیر پایی  زیبا و کاربردی داشته باشید.

شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

گارانتی و خدمات

 زیر پایی ZP01 مانند تمام محصولات دیگر شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، وجود گارانتی و همچنین خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای تولید و مواد بکار رفته درجه یک، در این محصول می باشد. این یعنی شرکت چوب فروش به محصولات خود اطمینان کامل دارد.

 کلام پایانی

زیر پایی ZP01 از بهترین متریال ساخته شده قیمت آن اقتصادی و مقرون به صرفه بوده و دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. زیر پایی ZP01 می تواند درمانی برای کمر درد شما باشد. ZP01 قابل سفارشی سازی در طرح ها و رنگ ها و ابعاد مختلف است. با این محصول علاوه بر زیبا سازی محیط، کارایی میز را افزایش داده و سلامتی خود را تضمین می کنید.

جهت مشاوره رایگان برای خرید زیر پایی ZP01 با کارشناسان چوب فروش در تماس باشید.

زیر پایی ZP01
مشخصات دیگر
کشور تولید کننده

ایران

برند تولید کننده

چوب فروش

متریال

ام دی اف درجه یک

ارگونومیک

کاملا استاندارد و ارگونومی

گارانتی و خدمات

دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

زیر پایی ZP01 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش