بازخورد درباره این کالا

فلاور باکس FB160

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: CH-FB160
برچسب: , ,
پاک کردن
ویژگی‌های کالا
  • به منظور سفارش صفحه رویی با ضخامت 32 میلیمتر تماس بگیرید.
  • جهت سفارش ابعاد متنوع تر - رنگهای متنوع تر - زیرمانیتوری همرنگ صفحه میز و اکسسوری مانند پریز توکار با واحد فروش دفتر مرکزی تماس حاصل نمایید.
  • تماس : 91692060-021
گارانتی 18 ماهه شرکتی
ضمانت اصالت کالا
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی چوب فروش
بروزرسانی قیمت: 18 فروردین 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت
نقد و بررسی
فلاور باکس FB160

در صورت ثبت سفارش این محصول از شهرستانها، پس از تایید نهایی، محصول به صورت کاملا ایمن بسته بندی شده و ارسال میگردد.

در فرآیند تولید این محصول از مواد بسیار باکیفیت و بادوام استفاده شده و همچنین این محصول دارای 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد که نشان از اطمینان تولید کننده به محصول خود میباشد.

از این محصول در مکان‌هایی مانند ادارات، شرکت‌ها، مطب ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ ها و بیمارستان‌ها  استفاده می‌شوند

  • کیفیت ساخت بالا با متریال درجه یک
  • طراحی شیک و مدرن
  • تنوع رنگ صفحه و پایه
  • ابعاد سفارشی
  • قابلیت مونتاژ و دمونتاژ
  • قیمت بسیار مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • موردی یافت نشد
    زیبایی
    9
    استحکام
    9
    گارانتی و خدمات پس از فروش
    10

فلاور باکس مدل FB160: زیبایی و کارایی در یک باکس

فلاور باکس مدل FB160 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات در دنیای گل و گیاهان است که با طراحی زیبا و کاربردی خود در زمره ی فلاور باکس های منتخب علاقمندان به گل و گیاه قرار گرفته است.

ویژگی های فلاور باکس FB160

طراحی زیبا و زنده: یکی از نقاط قوت برجسته فلاور باکس FB160، طراحی خیره‌ کننده و زیبایی است که به هر فضایی شکل و جلوه می‌ دهد. جعبه‌ی این فلاور باکس با دقت و ذوق بالا طراحی شده است تا یک اثر هنری بی‌نظیر به نظر بیاید. فلاور باکس FB160 از جنس مواد با کیفیت ساخته شده و به کمک فناوری‌های نوین تزئین شده، این فلاور باکس به عنوان یک اثر هنری تلقی می‌شود که حتی خود گل‌ها نیز در کنار آن می‌انگیزند.

محیطی ایده‌آل برای گل‌ها: باکس FB160 بیشتر از یک وسیله نگهداری گل به حساب می‌آید. طراحان این فلاور باکس به دقت به این موضوع پرداخته‌اند که گل‌ها در محیطی ایده‌آل و بهینه قرار گیرند. از جنس موادی با کیفیت بالا ساخته شده و با درنظر گرفتن نیازهای گل‌ها و گیاهان محیطی سالم و مناسب برای آنها فراهم شده است.

استفاده آسان و نگهداری ساده: یکی دیگر از مزایای این مدل فلاور باکس، استفاده آسان و نگهداری ساده است. طراحان به دقت به این موضوع پرداخته‌اند که هرکسی، حتی افرادی با تجربه کم در زمینه گل و گیاه، بتوانند از این فلاور باکس به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. دسترسی آسان به گل‌ها، تعویض آسان، آب رسانی و نگهداری از ویژگی‌های این فلاور باکس است.

مواد و کیفیت ساخت: در فرآیند تولید فلاور باکس FB160 از متریال مرغوب و درجه یک استفاده شده است که عمرمفید این محصول را افزایش داده و موجب مقاومت در برابر شرایط محیطی شده است این مقاومت، ماندگاری گل‌ها را افزایش می‌دهد و به شما امکان می‌دهد که این فلاور باکس را به‌ طور دائمی در فضای داخلی محیط اداری خود در معرض نور خورشید قرار داده واستفاده کنید.

ابعاد سفارشی: فلاور باکس FB160 به صورت پیش فرض در ابعاد 120 در 35 تولید میشود اما قابل سفارشی سازی درابعاد دلخواه شما میباشد.

رنگ سفارشی:  فلاور باکس FB160 در رنگ های متنوع قابل سفارشی سازی میباشد، شما درشرکت چوب فروش میتوانید رنگ ورق ام دی اف بکار رفته در این محصول را بسته به سلیقه و متناسب با دکوراسیون محیط کاری خود انتخاب نمایید.

فضای ذخیره سازی: در این محصول برای هرچه کاربردی تر شدن این فلاور باکس، فضای ذخیره سازی زیادی تعبیه شده است، این فضاها نیز توسط شما قابل سفارشی سازی می باشد. این محصول علاوه بر اینکه فضای کاری شما را تزئین می‌کند، با وجود فضای ذخیره سازی به آرشیو و دسته بندی لوازم نیز کمک میکند.

مونتاژ و دمونتاژ: استفاده از اتصالات الیت در فلاور باکس FB160 قابلیت مونتاژ و دمونتاژ متعدد را ممکن ساخته که سبب حمل و نقل آسان تر و کم هزینه تر شده است.

گارانتی و خدمات پس از فروش: فلاور باکس FB160 مانند تمام محصولات شرکت چوب فروش شامل 18ماه گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش نشان از کیفیت بالای ساخت و متریال درجه ی یک استفاده شده در این محصول و اطمینان چوب فروش به محصول خود میباشد.

جهت آشنایی بیشتر با مجموعه چوب فروش و اطلاع از تخفیف های ویژه، ما را در صفحه ی اینستاگرام چوب فروش دنبال کنید.

کلام پایانی

در نهایت، فلاور باکس مدل FB160 با ترکیبی از زیبایی، عملکرد برتر، استفاده آسان و بهینه‌، به یک گزینه‌ی ایده‌آل برای علاقمندان به جلب زیبایی گل‌ها در فضاهای مختلف تبدیل شده است. این فلاور باکس نه تنها یک وسیله زیبا برای نگهداری گل‌هاست بلکه یک اثر هنری میباشد که به هر محیطی جلوه می‌دهد.

فلاور باکس FB160
مشخصات دیگر
برند تولید کننده

چوب فروش

کشور تولید کننده

ایران

ابعاد سفارشی

قابل سفارشی سازی در ابعاد دلخواه شما

رنگ های متنوع

قابل سفارشی سازی در رنگ های متنوع

گارانتی و خدمات پس از فروش

18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش

امتیاز کاربران به:

فلاور باکس FB160 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

کالاهای مرتبط