تیلور سوئیفت

جعل و انتشار تصاویر غیر اخلاقی تیلور سوئیفت

استفاده از تصاویر جعلی و غیراخلاقی تیلور سوئیفت باعث درخواست نمایندگان برای تصویب قانون در کنگره شد. جعل تصاویر یا دیپ فیک استفاده از هوش مصنوعی در ویدیو یا عکس اشخاص است که در آن صورت یا بدن فرد به صورت دیجیتالی تغییر می‌یابد.

پس از اینکه عکس‌های جعلی تیلور سوئیفت میلیون‌ها بار در اینترنت مشاهده شد، سیاستمداران ایالات متحده خواستار تصویب قوانین جدیدی برای جرم‌انگاری ایجاد تصاویر جعلی شدند.

این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی از جمله ایکس و تلگرام منتشر شده است.

جو مورل، نماینده آمریکا، انتشار این تصاویر را «وحشتناک» خواند.

شبکه‌ی اجتماعی ایکس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تصاویر سوئیفت را حذف کرده و علیه حساب‌های که مرتبط با انتشار عکس‌ها هستند «اقدامات مناسب» انجام می‌دهد.

شبکه‌ی اجتماعی ایکس افزود: «ما بر موضوع به دقت نظارت می‌کنیم و مراقب هستیم که هر گونه تخلف بعدی فورا رسیدگی و محتوا حذف شود.»

در حالی که به نظر می‌رسد بسیاری از تصاویر در زمان انتشار حذف شده‌اند، یک عکس سوئیفت قبل از حذف، 47 میلیون بار دیده شده است.

نام تیلور سوئیفت در کنار عباراتی مانند «تیلور سوئیفت، هوش مصنوعی» و «تیلور هوش مصنوعی» در شبکه‌ی اجتماعی ایکس قابل جستجو نیست.

در سال 2023، مطالعه‌ای نشان داد که از سال 2019، افزایش 550 درصدی در ایجاد تصاویر دستکاری شده وجود داشته است که با ظهور هوش مصنوعی این رقم افزایش یافته است.

در حال حاضر هیچ قانونی در امریکا علیه به اشتراک گذاری یا ایجاد تصاویرجعلی وجود ندارد، اما اقداماتی برای مقابله با این موضوع انجام شده است.

در بریتانیا، به اشتراک گذاری عکس‌های نامناسب و غیراخلاقی به عنوان بخشی از قوانین امنیتی آنلاین در سال 2023 غیرقانونی شد.

مورل، نماینده دموکرات، که سال گذشته پیشنهاد تصویب قانونی را برای جلوگیری از انتشار عکس‌های غیراخلاقی جعلی ارائه داد حال خواستار اقدام فوری در مورد این موضوع شد.

او گفت که این تصاویر و ویدئوها «می‌توانند آسیب‌های عاطفی، مالی و اعتباری جبران ناپذیری به بار آورند و متأسفانه زنان مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند.»

برطبق گزارش‌های ارائه شده در سال گذشته، اغلب عکس‌های به اشتراک گذاشته سال پیش، اشتراک گذاری عکس‌های نامناسب و غیراخلاقی جعلی بوده که در ساخت آنها از هوش مصنوعی استفاده شده است و زنان 99 درصد از کسانی را تشکیل می‌دهند که هدف چنین محتواهای غیراخلاقی قرار گرفته‌اند.

ایوت دی کلارک، نماینده دموکرات، در شبکه اجتماعی ایکس بیان کرد: «آنچه برای تیلور سوئیفت رخ داده است، چیز جدیدی نیست.» او خاطرنشان کرد که زنان سال‌ها هدف این فناوری قرار گرفته‌اند و افزود که با «پیشرفت‌های هوش مصنوعی، ایجاد دیپ‌فیک آسان‌تر و ارزان‌تر خواهد شد.»

تام کین جونیور، نماینده جمهوری خواه کنگره با این موضوع موافقت کرد و گفت «روشن است که فناوری هوش مصنوعی سریعتر از اقدامات امنیتی لازم پیشرفت می‌کند. وی افزود: «چه قربانی تیلور سوئیفت باشد یا هر جوانی در سراسر کشور، ما باید تدابیر امنیتی برای مبارزه با این روند نگران کننده ایجاد کنیم.»

سوئیفت به طور علنی در مورد این تصاویر صحبت نکرده است، اما دیلی میل گزارش داد که تیم او در حال بررسی و اقدام قانونی علیه سایتی است که تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را منتشر کرده است.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش