قابلیت جدید اینستاگرام

ساخت استیکر سفارشی در اینستاگرام: قابلیت جدید اینستاگرام

کاربران در اینستاگرام می‌توانند استیکر سفارشی را از پست‌های تصویری بسازند.

اینستاگرام گزینه جدیدی را اضافه کرده است و به کاربران امکان می‌دهد بخشی از پست‌های تصویری را برش زنند و سپس از آنها به عنوان استیکر در استوری‌ها و ریلزهای خود استفاده کنند.

ابزار جدید اینستاگرام با عنوان «ساخت استیکر با استفاده از برش» در صفحه نمایش منوی سه نقطه اینستاگرام در هر پست تصویری که به صورت عمومی ارسال شده است، در دسترس است.

هنگامی که آن را فعال می‌کنید، سیستم اینستاگرام وجود فوکوس را در تصویر شناسایی می‌کند و سپس می‌توانید آن را به عنوان یک برچسب جداگانه ذخیره کنید و از آن برچسب در داستان‌ها و ریلزهای خود استفاده کنید.

این گزینه افزوده شده در اینستاگرام شبیه به گزینه برش تصویر است که شرکت متا نیز اخیراً به واتس‌اپ اضافه کرده است و می‌تواند طیف وسیعی از فرصت‌های خلاقانه جدید را به شما ارائه دهد.

محدودیت‌هایی در استفاده از این ابزار جدید وجود دارد.

به عنوان مثال، بیشتر فید یا پست‌های اینستاگرام شما احتمالاً به صورت کلیپ های ویدیویی است، بنابراین یافتن پست‌های تصویری و عکس مانند گذشته آسان نیست.

برای ایجاد استیکر از یک پست، سازنده پست باید آن را به صورت عمومی پست کرده باشد، البته فردی که پستی گذاشته است می‌تواند مجوزاستفاده از پست خود را برای سایر کاربران فعال کنند تا افراد بتوانند برش‌هایی از محتوای به اشتراک گذاشته شده ایجاد کنند. کاربران می‌توانند این مجوز را خاموش کنند و افراد را از استفاده مجدد از تصاویر خود منع کنند.

همچنین، اگر یک استیکر برش خورده از پست‌های شخص دیگری ایجاد کنید و سپس آن کاربر نسخه اصلی را حذف کند، استیکر شما نیز حذف خواهد شد.

بنابراین محدودیت‌هایی در این فرآیند وجود دارد، اما همانطور که اشاره شد، می‌تواند باعث خلاقیت بیشتر کاربران در اینستاگرام شود.

ابزار اضافه شده‌ی اینستاگرام ظرفیت خلاقانه بسیار قابل توجه دارد و باید دید که آیا افراد شروع به استفاده از آن می‌کنند و استیکرهای سفارشی خود را از پست‌های داخل برنامه می‌سازند یا خیر؟

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش