میان وعده

قوانین طلایی خوردن میان وعده‌ها

برای کشف قوانین طلایی خوردن میان وعده به ادامه مطلب توجه کنید. آیا نانی را که روی آن شکلات فندقی ریخته‌اید را یادتان می‌آید؟ اگر هنگام خوردن آن ایمیل های خود را چک نمی‌کردید، هنگام خوردن طعم بسیار بهتری را حس می‌کردید.

دو چیز بسیار مهم در زندگی هر کس وجود دارد که آن زندگی را در مسیر درستی نگه می دارد: چرت زدن و میان وعده‌ها.

 تنها یک راه برای چرت زدن وجود دارد فقط بخوابید؛ اما خوردن میان وعده کمی پیچیده تر است. چه می‌خورید؟ و چه زمانی آن را می‌خورید؟ راه‌هایی برای خوردن یک میان وعده خوب وجود دارد. در اینجا شش نکته اصلی برای خوردن میان وعده‌های رضایت بخش آورده شده است.

نه به عذاب وجدان هنگام خوردن یک میان وعده

پس اگر فقط یک ساعت تا ناهار باقی مانده باشد چه؟ اگر می خواهید از طعم سریع چیزی که شما را خوشحال می کند لذت ببرید، اجازه ندهید مغز، شما را از خوردن آن منصرف کند.

به جای اینکه غمگین و گرسنه در یکجا بنشینید، یک نان شیرینی که روش پنیر خامه ای داره و یا یک فنجان آب پرتقال که روش تکه‌های پرتقال دارد ایده جالبی برای یک میان وعده خواهد بود. بدن شما به خوردن چیزی نیاز دارد و مقاومت در برابر نخوردن آن تنها زمانی را که برای تهیه غذای کوچک خود صرف می‌کنید را تلف می‌کند.

فقط تصور کنید با یک لیوان شکلات داغ روی میزتان چقدر احساس بهتری خواهید داشت.

زنگ تفریحی برای غذا خوردن

یکی از ساده ترین کارها در دنیا این است که به طور تصادفی میان وعده خود را بدون توجه به آن بخورید. اما بهتر است که دو دقیقه از بعدازظهر خود را صرف کنید و بدون چک کردن ایمیل‌های خود و یا بدون مرور صفحه نمایش تلفن همراه، میان وعده‌ی خود را بخورید.

فقط از خوردن  میان وعده‌ی خود لذت ببرید. از خوردن و جویدن یک کراکر ترد لذت ببرید و به این فکر کنید که چه مزه‌ای دارد و چه چیزی در آن را دوست دارید. این نوع مراقبه روشی برای کاهش سرعت در خوردن و یاد آوردی لذت از لحظات کوچک شاد در زندگی است. این روش درمان جادویی برای استرس نیست اما شما سزاوار یک دقیقه هستید تا از خوردن یک میان وعده لذت ببرید.

برنامه ریزی زمان خوردن میان وعده‌ها

گاهی اوقات تنها چیزی که باعث می‌شود یک صبح به شدت خسته کننده را بگذرانید، یک میان وعده از قبل آماده شده است که انتظار شما را می‌کشد. گاهی مقداری بادام هندی بو داده و یا میوه خشک را بسته بندی و آماده کنید. یا یک تکه نان باگت با کمی شکلات فندقی که بر روی آن مالیده شده است را آماده و میانه وعده‌ جذابی را برای خود درنظر بگیرید.

مهربانی با خود

لطفاً اجازه ندهید که توصیه‌های متناقض افرادی که ادعای داشتن علم تغذیه را در اینترنت دارند بر رفتار شما کوچکترین تأثیر را بگذارد. میان وعده زمانِ آزادی است، لحظه ایست در روز برای درمان و فرار از برنامه‌های استرس‌زای خود.

این تصور را نداشته باشید که غذا صرفاً نوعی سوخت و ماده‌ای برای تجدید نیرو است. میان وعده، یک غذای شاد و خوشمزه، و شاید کمی فرار از لحظات استرس‌زا است و شما لیاقت آن را در زندگی خود دارید.

 اگر به کره بادام زمینی و سیب علاقه دارید، به سراغ آن بروید. اما اگر آنچه شما واقعاً می‌خواهید یک کیک شکلاتی است، چرا باید خود را از آن لذت منع کنید؟

ماجراجوی در انتخاب میان وعده

همان اندازه که میان وعده‌ی هر روزه برای شما آرامش بخش است، می تواند کسل کننده نیز باشد.

اگر کمی در بین میان‌ وعده‌ها سرگردان و خسته شده‌اید، از خوردن میان‌ وعده دست نکشید. راه دیگری برای لذت بردن از آن غذا پیدا کنید. شما می‌توانید در آماده سازی میان وعده‌ها برای خود خلاقیت به خرج دهید.

سعی کنید این بار بر روی نان خود به جای شکلات فندقی، کمی عسل بزنید یا هر بار میان وعده‌های خود را با مواد مختلف درست کنید تا خود را خوشحال و راضی نگه دارید. انواع میوه‌های خشک و آجیل انتخابی مناسب خواهد بود. آنها را با هم مخلوط کنید و یک طعم عالی به خود ارائه دهید.

 خوردن میان وعده دلخواه

خودتان را متقاعد نکنید که غذا خوردن کاری است که باید در زمان صرف غذا انجام دهیم و آن هم زمانی که به شدت گرسنه هستید. این کار سبب می‌شود که انرژی خود را خیلی دیرتر بازیابی کنید که این امر بر استقامت و همچنین سلامتی شما تأثیرگذار خواهد بود. یک میان وعده را انتخاب کنید که هوس و گرسنگی شما را برطرف می‌کند. نباید از خوردن میان وعده احساس بدی داشته باشید. به بدن خود آنچه نیاز دارد بدهید، اما به آنچه می خواهید نیز گوش دهید. با خود مهربان باشید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش