خرید 6 به 1

روش خرید 6 به 1 خواربار

در این مقاله قرار است تا شما را  با روش خرید 6 به 1 خواربار آشنا کنیم. روش خرید 6 به 1 خواربار شامل خرید 6 نوع سبزی، 5 عدد میوه، چهار نوع پروتئین، سه نوع غذای نشاسته‌ای، دو نوع سس و یک انتخاب به دلخواه می‌باشد. اگر این لیست شبیه به لیست خرید خواربار شما در هفته است. پس شما هم طرفدار ویل کلمن، سرآشپز معروف نیویورکی و محتواساز رسانه‌های اجتماعی، هستید.

ویل کلمن پس از به اشتراک گذاشتن روش خود در تیک‌تاک به روش شش به یک در فضای مجازی معروف شد. روش او «زمان کمتری را در فروشگاه موادغذایی بگذرانید و و پول بیشتری را در جیب خود نگهدارید» در فضای مجازی بسیار معروف شده است. با این روش دور ریز موادغذایی شما کم‌تر خواهد شد زیرا موادغذایی که به آنها نیاز ندارید را خریداری نخواهید کرد.

روش خرید 6 به 1 کلمن

کلمن ترفند خود را در اسفند سال 2022 منتشر کرد. کلمن خود بیان کرد که او خود برای خرید خواربار هزینه زیادی صرف کرده است. این تکنیک هفتگی، بسیار مفید و اقتصادی خواهد بود و به شما کمک خواهد کرد تا سبد خود را متنوع‌تر، تازه‌تر و در ارتباط با فهرست غذایی خود انتخاب کنید. این روش به شما کمک می‌کند تا حواستان به قیمت‌ها نیز باشد و چیزی را به سبد خود اضافه کنید که به آن نیاز دارید.

در اینجا روشی را برای شما مطرح می‌کنیم که عبارتند از انتخاب 6 سبزی و 5 میوه کنسرو شده، یخ زده یا تازه، 4 نوع پروتئین، سه نوع غذای نشاسته‌ای، دو نوع سس و یک انتخاب به دلخواه. فرقی نمی‌کند که شما کجا خرید می‌کنید این روش به شما کمک می‌کند که بدون صرف وقت زیاد و حواس‌پرتی به خرید خود بپردازید.

به گفته کلمن این روش مناسب تمام افراد می‌باشد. خرید به این شیوه را در تمام مکان‌ها مانند بازارهای تره‌بار، سوپرمارکت‌ها و خواربار ‌فروشی‌ها قابل استفاده می‌باشد.

خرید سبزیجات

مزایای استفاده از روش خرید 6 به 1

گنجاندن تنوع بیشتر در رژیم غذایی مزایای بسیاری دارد، از انواع مختلف محصولات گرفته تا غلات جدید، پروتئین‌ها وحتی روغن‌های پخت و پز.  این نکته حائز اهمیت است که تغییر آنچه معمولا می‌خریم می‌تواند به ما کمک کند تا مواد مغذی بیشتری را مصرف کنیم. به علاوه اگر می‌خواهیم که در هزینه‌ها صرفه جویی شود باید در خرید انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشیم.

افرادی که از این روش برای تهیه مواد غذایی خود استفاده کرده‌اند بیان می‌کنند که انعطاف‌‎پذیری این روش در هنگام خرید، به مصرف‌کننده کمک خواهد کرد تا مواد غذایی متنوع‌تری را در سبد خود قرار دهند. مثلا هنگام که از پروتئین نام برده می‌شود از تخم‌مرغ تا عدس در این سبد غذایی قرار خواهند گرفت. تاکید بر سبزیجات و میوه‌جات از مزایای مثبت این روش است. همان‌طور که پیش‌تر بیان شد این دو دسته از مواد غذایی جایگاه ویژه‌ای در این روش خرید دارند.

استفاده از چهار نوع پروتئین در خرید و همچنین وجود مواد غذایی نشاسته‌ای و سس‌ها و انتخاب یک نوع غذا به دلخواه به افراد کمک می‌کند تا به سمت غذاهای آماده و یا غذاهای وسوسه انگیز نروند.

خرید 3

برای کارآیی بیشتر دستورالعمل خرید خواربار 6 به 1 چه روش را به کار گیریم

بدون توجه به بودجه، اهداف تغذیه‌ای و اندازه‌‎ی خانواده به سوپر مارکتی برای خرید بروید و به خود بگویید که قرار است برای یک هفته خود 6 نوع سبزیجات و 4 نوع پروتئین بخرم.

باید به این فکر کنید که آیا می‌خواهید مرغ خود را با مارچوبه و یا فلفل دلمه‌ای تزئین کنید یا برای بوقلمونی که تازه خریداری کرده‌اید به چه چیزی برای دور چینی آن نیاز دارید. حتی می‌توانید قبل از اینکه از فروشگاه بیرون بیایید یک برنامه ریزی دقیق برای خرید خود انجام دهید. قرار است با این خوارباری که انتخاب کرده‌اید چه غذاهایی را درست کنید.

پیش از خرید به یخچال و فریزر خود نگاهی بیندازید. به رژیم غذایی که دارید یا غذاهایی که دوست دارید دقت کنید مواد غذایی را انتخاب کنید که در رژیم خود از آنها استفاده می‌کنید. اگر بودجه شما بر غذا و عادت‌های غذایی شما اولویت دارد دنبال غذاهای باشد که حراج شده‌اند.

اگر در آشپزی دستتان باز است و عادت غذایی خاصی ندارید. تمام مواد اولیه در آشپزخانه را با هم ترکیب کنید و غذاهای دلخواه و ساختگی خود را درست کنید. برای راحتی کار می‌توان از دستورالعمل‌های کلمن و یا سایر دستوالعمل‌های که در سایت‌های آشپزی و تهیه غذا است  برای تهیه غذاهای خود استفاده کنید.

 

 

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش