آنتونی آلبانیز و ایلان ماسک

انتقاد استرالیا از ایلان ماسک

نخست‌وزیر استرالیا به ایلان ماسک برچسب میلیاردری متکبر زد و گفت که او فکر می‌کند فراتر از قانون است. شکاف بین استرالیا و این پلتفرم بر سر برداشتن ویدیوهای مربوط به خشونت و حمله با سلاح سرد در کلیسای سیدنی افزایش یافته است.

عصر دوشنبه در جلسه فوری دادگاه فدرال در آخرین لحظه، دادگاه یک حکم دو روزه علیه پلتفرم ایکس صادر کرد تا پست های جهانی مربوط به فیلم حمله با سلاح سرد به اسقف مار ماری امانوئل که در عصر دوشنبه گذشته اتفاق افتاد را بردارد. اما ایکس فقط دسترسی به این ویدیوها را در استرالیا مسدود کرد.

آنتونی آلبانیز روز سه‌شنبه گفت ماسک «مردی است که فقط خود را می‌بیند و خشونت را بیش از عقل سلیم نشان می‌دهد.»

آلبانیز بیان کرد که استرالیایی‌ها وقتی فکر می‌کنند که این میلیاردر خود را صاحب حق می‌داند و حاضر است برای ایجاد تفرقه و نمایش فیلم‌های خشونت‌آمیز به دادگاه برود، سر خود را به علامت تاسف تکان می‌دهند. او در رسانه‌های اجتماعی حضور دارد. اما از طرفی ماسک مسئولیت اجتماعی دارد و باید پست‌های حاوی خشونت را از پلتفرم ایکس بردارد.

امروز صبح، ایلان ماسک در توییتی نوشت که این شرکت نگران است که «اگر به هر کشوری اجازه داده شود محتوایی برای همه کشورها سانسور شود، امری که کمیسر امنیت الکترونیک استرالیا خواستار آن است. پس چه چیزی مانع از کنترل کل اینترنت توسط هر کشوری می‌شود؟ ما قبلاً محتوای مورد نظر را برای استرالیا سانسور کرده‌ایم. در انتظار تجدیدنظر قانونی هستیم. این محتوا فقط در سرورهای ایالات متحده ذخیره می‌شود.»

 

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش