تاکس هوایی

تاکسی‌ های هوایی بریتانیا

تاکسی‌های هوایی بریتانیا قرار است که ظرف دو سال آینده بر طبق طرح جدید تاکسی‌های هوایی بدون خلبان (پهپادها) به پرواز درآیند.

طرح عملیات پرواز در آینده، استفاده منظم از پهپادهای مبارزه با جرم و جنایت و ارائه اورژانس هوایی فوری را تا پایان دهه پیش‌بینی می‌کند.

هدف از ایجاد این طرح‌ها و برنامه‌ها، تقویت کاربردهای کنونی فناوری هواپیماهای بدون سرنشین در جهت مقابله با جرایم خشن و رفتارهای ضد اجتماعی، همچنین ارائه اورژانس هوایی فوری و حمل‌و نقل مسافران است. پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان دهه جاری میلادی اجرایی شوند.

وزارت حمل‌و‌نقل بریتانیا، طرح آینده عملیات پروازی خود را اعلام و بیان کرد که اولین تاکسی پرنده بدون خلبان می‌تواند تا دو سال دیگر در آسمان بریتانیا به پرواز درآید.

به گفته این وزارتخانه، «نقشه راه»  یا به طور دقیق‌تر برنامه پرواز به معنای پذیرش فناوری است. فناوری هواپیماهای بدون سرنشین که زمانی محدود به قلمرو داستان‌های علمی- تخیلی بود، حال قرار است که تا سال 2030  رشد اقتصاد کشور را به میزان 45 میلیارد پوند افزایش دهد.

پهپاد حمل بار

تحول حمل ونقل بریتانیا

آنتونی براون، وزیر هوانوردی و فناوری بریتانیا معتقد است که از تاکسی‌های هوایی گرفته تا پهپادهای خدمات اضطراری، همه در خط مقدم تغییرات چشمگیر حمل‌و‌نقل هستند و در جهت بهبود زندگی مردم و تقویت اقتصاد پیش خواهند رفت.

پیش‌تر اریک آدامز، شهردار نیویورک، در آبان سال 2023 از طرحی مشابه برای استفاده از تاکسی‌های هوایی برقی تا سال 2025 – 26 برای پرواز مردم به فرودگاه‌های شهر و برگشت آن رونمایی کرد.

 پهپادها و هواپیماهای بدن سرنشین برای کاهش جرم و تعقیب مجرمین نیز می‌توانند بسیار کمک‌رسان باشند. در تیرماه  2023، یک تیم هواپیمای بدون سرنشین با موفقیت دو متخلف و یک مظنون را به سرعت شناسایی کردند که ردیابی پلیس به صورت زمینی ساعت‌ها طول می‌کشید.

در حال حاضر یک شرکت ارائه‌دهنده خدمات پهپاد با چند بیمارستان‌ همکاری می‌کند. بیمارستان‌ها، پهپادها را برای تحویل ایمپلنت‌های جراحی و نمونه‌های آسیب‌شناسی بین سایت‌ها آزمایش می‌کنند. زمان تحویل محموله‌ها تا 70 درصد کاهش یافته است.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش