شرکت اپل

توقف پروژه ساخت خودرو برقی اپل

شرکت اپل پروژه‌ی ساخت خودروی برقی خود را متوقف کرد. اپل طرح چند میلیارد دلاری ساخت خودروی برقی خود را کنار گذاشته است. این شرکت این خبر را در جریان برگزاری جلسه بررسی و پیش‌بینی تعدیل نیروی خود اعلام کرد.

این پروژه‌ی مخفی در یک دهه‌ گذشته منابع زیادی از این شرکت را مصرف کرده است. براساس گزارش‌ها مدیران این شرکت روز سه‌شنبه طی یک جلسه‌ی داخلی، بیانیه‌ی غیرمنتظره اخراج کارکنان خود را اعلام و به کارمندان گفتند که بسیاری از آنها قرار است بر روی هوش مصنوعی مولد کار کنند.

بسیاری از کارشناسان بر این باورند که اپل میلیارد‌ها دلار برای توسعه این خودرو برقی و نیمه خودران خود ، به نام پروژه‌ی تایتان هزینه کرده است.

در چند سال اخیر مدیر اجرایی اپل، تیم کوک، به برنامه‌های این شرکت برای ساخت خودرو برقی اشاره می‌کرد. اپل به طور رسمی برنامه‌‎های خود را برای ساخت خودرو اعلام نکرده بود. این پروژه میان صنایع خودروسازی و فناوری منبع گمانه‌زنی‌های زیادی قرار گرفته بود. این شرکت مدیرانی از شرکت‌های خودروسازی مانند لامبورگینی و تسلا را برای نظارت بر توسعه این پروژه استخدام و در سال 2019 استارت‌آپ درایو ای‌آی را خریداری کرد.

اپل نظر افرادی که بر روی این پروژه در حال کار بودند را جویا نشد. اعلامیه شرکت برای صدها کارمندی که بر روی این پروژه کار می‌کنند غافلگیرکننده بود. بسیاری از آنها با خطر اخراج از کار مواجه خواهند شد.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش