سیل در روسیه

سیل در روسیه

سطح آب در شهر اورنبورگ روسیه به بالاترین حد خود رسید. صدها هزار نفر در روسیه و قزاقستان به دلیل ادامه بدترین سیل دهه‌های اخیر از مناطق مسکونی تخلیه شدند. در اورنبورگ، سیل بیش از انتظارات کارشناسان افزایش یافت.

روز شنبه پس از چند روز سیل و طغیان رودخانه اورال، سیل در این شهر از حد انتظارات رسمی گذشت و رکورد شکنی کرد. صدها هزار نفر در روسیه و قزاقستان تخلیه شده اند.

این بدترین سیل در دهه‌های اخیر در روسیه است که به دلیل ذوب شدن برف سنگین زمستانی با سرعتی بیشتر از حد انتظار در فروردین ماه رخ داد. سیل در این شهر ادامه دارد.

روز شنبه، سطح آب رودخانه اورال در اورنبورگ به 12 متر رسید. این مقدار بیش از 2.5 متر بالاتر از سطح بحرانی در نظر گرفته شده، است.

فرماندار دنیس پاسلر در تلگرام نوشت: «ما انتظار داریم که این مقدار بالا آمدن سطح آب حداکثر طغیان است و افزایش بیشتری وجود نخواهد داشت. وضعیت تثبیت می‌شود. سپس روند کاهش آغاز خواهد شد.»

حدود 3000 خانه در شهر اورنبورگ زیر آب هستند. یکی از مقامات وزارت شرایط اضطراری روسیه روز شنبه گفت: «تعداد منازل زیر آب از صبح امروز افزایش یافت. مناطق بیشتری در حال تخلیه هستند.»

 

برای خواندن اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش