ابزار ساخت تبلیغات توسط هوش مصنوعی

ابزار جدید ساخت تبلیغات توسط هوش مصنوعی مایکروسافت

مایکروسافت ابزار جدید ساخت تبلیغات هوش مصنوعی را راه اندازی کرد.

مایکروسافت اعلام کرده است که ابزار ری‌تیل مدیا (Retail Media) خود را با بخش جدید، کریتیو استودیو (Creative Studio) به روز می‌کند، این بخش به کاربران اجازه می‌دهد تبلیغات کاملاً جدیدی را در قالب‌های جدید و همه از طریق اعلان‌های هوش مصنوعی محاوره‌ای یا مکالمه‌ای (نوعی هوش مصنوعی است که به انسان‌ها امکان صحبت کردن با ربات‌ها را می‌دهد) ایجاد کنند.

مایکروسافت توضیح داد:

«با این راه حل مدیریتی خلاقانه، خرده فروشان و تبلیغ کنندگان می‌توانند خلاقیت و بهره وری را با ایجاد خلاقیت در بنر به راحتی افزایش دهند و در نتیجه مشارکت، عملکرد و در نهایت درآمد تبلیغات بنری را بهبود بخشند.

با ابزارهای آسان استفاده‌ی هوش مصنوعی، از خرده‌فروشان و به ‌ویژه آگهی‌دهندگان کوچک‌تر که ممکن است برای اجرای کمپین‌های بنری مؤثر مجهز نباشند، پشتیبانی می‌شود، در نتیجه پتانسیل رشد تبلیغات بنری در برنامه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشان افزایش می‌یابد.»

این ابزار می‌تواند تبلیغات را فقط بر اساس یو‌آراِل (URL) محصول ایجاد کند، سپس کاربران می‌توانند برای کانال‌های مختلف با خلاقیت و به دلخواه خود بنر تبلیغاتی بسازند.

مایکروسافت می‌گوید که تبلیغات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی به طور خودکار با راهنمای سبک هر خرده فروش تنظیم می‌شود، این در حالی است که شما می‌توانید تبلیغات خود را از طریق اعلان های بعدی به دلخواه بسازید.

ساخت تبلیغات بنری مایکروسافت

با این امکان شما می‌توانید کلمات و عبارات انتخابی را به‌روزرسانی و بر روی آنها تأکید کنید، پس‌زمینه‌ها را برش داده و مرتب کنید، اساساً می‌توانید بر اساس درخواست‌های متنی همه عناصر و بخش‌های تبلیغاتی خود را تغییر دهید.

این ابزار می‌تواند برای ساخت کمپین‌ها و بهینه سازی تبلیغات شما برای ارائه در پلتفرم های مختلف ابزار مفیدی باشد و عنصر دیگری را به مجموعه تبلیغات مایکروسافت اضافه کند.

مایکروسافت به سرعت در حال تبدیل کردن خود به اولین شرکت هوش مصنوعی است و هوش مصنوعی مولد در تمام ابزارهای آن تعبیه شده است.

با توجه به اینکه هیاهوی هوش مصنوعی در حال افزایش است، موتور جستجوی بینگ(Bing) مایکروسافت بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و عناصر مختلف هوش مصنوعی آن، با مشارکت شرکت اپن اِی‌آی (Open AI) در حال تقویت شدن است که این امر سبب شده ارزش مایکروسافت به بالاترین رتبه ترقی یابد.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش