عصر آکواریوس

طالع‌بینی عصر آکواریوس 2024

طالع‌بینی عصر آکواریوس 2024 توسط ستاره شناس معروف کایل توماس انجام شد. در اینجا زندگی مشترک، پیشه و فعالیت‌های شما پیش‌بینی می‌شود و نشان داده خواهد شد که چگونه آکواریوس (دلو) برآنها تاثیر خواهد داشت.

یازدهمین بخش زودیاک، بعد از جدی (بزکوهی: Capricorn)  و قبل از حوت (ماهی: Pisces)، آکواریوس (دلو: Aquarius) از 20 دی ماه تا 18 بهمن است.

کایل توماس گفت: سال 2024 «فرصت‎‌های بیشماری را در جنبه‌های مختلف زندگی برای تمام افراد ماه‌های سال در پی خواهد داشت. اما برای افرادی که به ویژه در این ماه متولد شده‌اند، او پیش‌بینی کرده است که این افراد به درستی در این دوره قرار دارند و ازانرژی آن بهره‌مند خواهند شد.»

توماس بیان کرده ‌است که آکواریس خلاصه ویژگی‌های حاکم ماه عقرب یعنی سیاره پلوتو را دارد- سیاره‌ی تغییر و دگرگونی، تولد دوباره و نیرومندی- با وارد شدن افراد به ماه تولد خود روند 20 ساله برای آنها آغاز خواهد شد. ممکن است که همین حالا نیز آن را حس کرده باشید «آتش‌ها در زندگی، روح و ذهن شما شعله‌ور شده‌اند.»

توماس، آکواریس (دلو) را با سیمرغ‌ مقایسه می‌کند و می‌گوید مانند سیمرغ، افراد «مکرراً در حال تولد دوباره هستند تا زمانی که نسخه مناسب خود را پیدا کنند و به آن بپیوندد.» او ادامه می‌دهد:«مطمئناً افراد در این تولد‌های مکرر، تجربه‌های وحشتناکی خواهند داشت و آسیب‌های بالقوه‌ای در انتظار آنها خواهد بود.» او می‌گوید که بدانید «هر چیزی که از زندگی شما می‌رود برای خدمت کردن و رساندن شما به عالی‌ترین خیر نبوده است.»

در واقع، توماس می‌گوید تا زمانی که حاضرید برای رسیدن به عالی‌ترین خیر فداکاری کنید، بیش از هر زمان دیگری برای قدرت، تسلط و شکوه آماده شده‌اید. پس از سال 2024، پلوتون با شما خواهد ماند، بنابراین این «مرحله بعدی تکامل شما» است.

پیش‌بینی‌های توماس برای سال آینده از الگوهای مبتنی بر «حرکت سیاره‌ای» به‌علاوه هم‌ترازی ستاره‌ها با خورشید و ماه ناشی می‌شود. او می‌گوید کسوف‌ها در محور برج حمل (قوچ:Aries) و ترازو (میزان:Libra) ادامه خواهند داشت و ما آنها را تجربه خواهیم کرد، بنابراین مضامین مربوطه آن بدون در نظر گرفتن علامت ماه شما «در مرکز صحنه زندگی شما قرار خواهند گرفت.»

توماس پیش‌بینی می‌کند که احتمالاً «تمرکز» دائمی بر روی امور مالی، منابع و دارایی‌های شما وجود خواهد داشت. این  تمرکز به این دلیل است که زحل، حاکم سیاره‌ای شما و سیاره درس‌های زندگی «در منطقه پولی شما می چرخد.»

«به شما توصیه می‌شود که به اهداف بلندمدت خود فکر کنید. توماس یادآوری می‌کند که حضور زحل ممکن است «برخی از منابع شما را محدود کند یا باعث تحلیل آنها شود» و دلیل آن را «اقتصاد، شغل، درآمد یا برخی سرمایه گذاری‌های بزرگی که انجام می‌دهید» می‌داند.

توماس می‌افزاید: « تشویق می‌شوید تا ثروت خود را افزایش دهید. ملاقات با یک حسابدار یا برنامه‌ریز مالی نیز می‌تواند برای شما معجزه کند.»

در اواخر پاییز 2024یک ماه‌گرفتگی «تغییر بزرگی در امور مالی شما» به وجود می‌آورد و تغییراتی مانند «افزایش ثروت و مال از طریق چیزی مانند افزایش حقوق یا یک مشتری پرسود خواهد بود و یا هزینه‌ی سنگینی به شما تحمیل خواهد شد.»

سلامتی و تندرستی

به گفته توماس، خورشید گرفتگی‌های دیگر این پتانسیل را دارند که امسال انرژی «بسیار خوبی» را به شما بدهند. آنها می‌توانند «توسعه، رشد شخصی و حرفه‌ای، سفر و فعالیت‌های فکری شما» را افزایش دهند.

توماس می‌گوید خورشید گرفتگی‌ها در بهار و پاییز «بسیار قوی» هستند، که همه حاکی از نشانه‌های آکواریس (دلو) می‌باشند شما «مهیا رفتن به سمت مکان‌های جدید هستید» یا «درگیر پروژه‌های ارتباطی می‌شوید.» او «نوشتن، سخنرانی، وبلاگ نویسی یا تولید پادکست یا حتی امضا قراردادهای مهم» را به عنوان نمونه از این ارتباطات فهرست می‌کند.»

توماس می‌گوید: اگر می‌خواهید « تحصیلات خود را دوباره از سربگیرید یا مدرک خود را ارتقا دهید، این دوره‌ها می‌توانند دوره‌های خوبی باشند اگر می‌خواهید مهاجرت کنید یا زمانی را در مکان‌های دور سپری کنید می‌توانید از این کار بسیار لذت ببرید.»

خانواده و دوستی

 برای «رشدی سعادتمند» در زندگی شخصی خود آماده شوید.

توماس می‌گوید مشتری، سیاره رشد، تا پایان اردیبهشت ماه 2024 در منطقه خانه شما خواهد بود. این «برکت را برای خانه، خانواده و املاک و مستغلات به ارمغان می آورد.» ممکن است شما تجربیات دیگری را نیز در این ماه داشته باشید «نقل مکان کنید، محل زندگی خود را بازسازی کنید یا حتی نزدیکی بیشتری را با خویشاوندان خود تجربه کنید.»

همچنین به دلیل ماه‌گرفتگی‌های ذکر شده احتمالاً با دوستان نزدیک، همسایه‌ها، خواهران و برادران یا اقوام «بیشتر معاشرت خواهید کرد.»

عشق و روابط

پس از اردیبهشت ماه مشتری «در منطقه احساسات و عشق شما می‌رقصد، شما با خوشی نیرو می‌گیرید.»

در نهایت توماس می‌گوید لحظات جادویی را می‌توان از طریق «عشق واقعی، رابطه عاشقانه، هنر و خلاقیت، سرگرمی‌ها، ورزش، کودکان و باروری» به ارمغان آورد. اگر در یک رابطه عاشقانه نیستید، این یک دوره فوق‌العاده برای قرار دادن خود در این رابطه است، زیرا می‌توانید به نیمه گمشده‌ی خود بپیوندید.»

حتماً قبل از پایان سال «همه چیز را به هم گره بزنید» زیرا مریخ در آن زمان «در منطقه روابط شراکت شما تنزل می‌کند و به قهقرا می‌رود و به طور بالقوه «مشکلاتی در پروژه‌ها و روابط ایجاد می‌کند.»

علیرغم همه اینها، توماس می‌گوید که در سال 2024 بدون توجه به هر چیزی برای رسیدن به اهداف خود، تلاش کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش