کنسرت مدونا

شکایت طرفداران مدونا از او

به دلیل تاخیر دو ساعته در شروع کنسرت بروکلین‌، طرفداران مدونا از او شکایت کردند.

طرفداران مدونا ادعا کرده‌اند که ملکه‌ی موسیقی پاپ، در اجرای وسط هفته‌ی خود تا ساعت 22:45 بر روی صحنه حاضر نشده‌است.

دو تن از طرفداران مدونا بر علیه او اقامه‌ی دعوا کرده‌اند و او را به دلیل تاخیر دوساعته در اجرا، متهم به ایجاد زحمت برای طرفداران و دوستداران کنسرت‌ کرده‌اند.

شروع با تاخیر سبب شد که کنسرت حدود ساعت یک شب تمام شود و طرفدارن هنگام خروج از کنسرت نتوانستند از وسایل نقلیه‌ی عمومی استفاده کنند و همچنین هزینه‌ی حمل ونقل عمومی و تاکسی‌ها در آن ساعات افزایش یافته است.

در دادخواهی آمده است از آنجاییکه زمان اجرای کنسرت در عصر چهارشنبه بوده‌است بسیاری از افراد برای رفتن به سرکار باید زود از خواب بیدارشوند و یا مسئول مراقبت از خانواده در روز بعد هستند. این تاخیر در اجرا باعث مشکلاتی برای آنها شده است.

ملکه موسیقی پاپ، مدونا لوئیز سیکون، در کنار برگزار‌کننده کنسرت، لایو نیشن، و مرکز بارکِلیز در لیست متهمان قرار گرفته است.

این دو شاکی ادعا کرده‌اند که آنها واقعا در این کنسرت صدمه دیده‌اند. شروع دیرهنگام این کنسرت سبب خستگی، عصبانیت و هدر رفتن زمان آنها شده است.

این کنسرت دنباله‌ی تور این خواننده است که از مهرماه سال گذشته شروع به کار کرده است.

این تور حضور 40 ساله‌ی این خواننده را در صنعت موسیقی نشان می‌دهد و قرار بود که تور موسیقی مدونا کار خود را در کانادا آغاز کند اما به دلیل ابتلای خواننده به نوعی عفونت باکتریایی در آخر خرداد سال گذشته به تعویق افتاد.

تاخیر در شروع کنسرت‌ها به موضوعی تکراری در این تور مجدد برنامه ریزی شده تبدیل شده است. با توجه به گزارش‌های ست لیست (Setlist.fm)  این ستاره موسیقی در کنسرت‌های بوستون، تورنتو و دیترویت نیز کار خود را با تاخیر آغاز کرده‌است.‌

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش