ماشین لباسشویی

تمیز‌کاری ماشین لباسشویی

تمیزکاری ماشین لباسشویی یکی از کارهای است که باید آن را به صورت دوره‌ای انجام داد. اگر ماشین لباسشویی را به خوبی تمیز نکنید، ماشین لباسشویی تبدیل به محل رشد باکتری‌ها می‌شود و حتی ممکن است ماشین لباسشویی خراب شود.

خوشبختانه تمیز کردن ماشین لباسشویی به آسانی انجام می‌شود، در نتیجه لازم نیست زمان زیادی را برای تمیز کردن دستگاه صرف کنید.

در ادامه به نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی در 1 دقیقه پرداخته می‌شود.

آخرین باری که ماشین لباسشویی منزل را تمیز کرده‌اید کی بود؟ ممکن است اندک افرادی بیان کنند که این کار را به طور مرتب انجام می‌دهند، اما تعداد زیادی از مردم نیزماشین لباسشویی خود را هرگز تمیز نکرده‌اند.

این افراد بر این باورند که «ماشین لباسشویی می‌شوره پس باید تمیز باشه؟» متأسفانه این نظردرست نیست و در واقع تمیز کردن ماشین لباسشویی باید به صورت هفتگی انجام شود. اگر تمیز کاری را انجام ندهید، کثیفی می‌تواند باعث آلودگی لباس‌های شما شود.

به هر حال، تمیز کردن ماشین لباسشویی هم برای لباس شما و هم برای جیب شما مفید است. اگر ماشین لباسشویی خود را تمیز نکنید، ممکن است کثیفی در لبه‌ها و درزها شروع به جمع شدن کند که می‌تواند مسیر شیلنگ تخلیه آب دستگاه را مسدود کند.

 در نهایت باعث داغ شدن بیش از حد دستگاه و حتی منجر به آتش سوزی ‌می‌شود! و یا باعث خرابی ماشین لباسشویی و پرداختن هزینه تعمیرات خواهد شد.

مواد لازم جهت تمیزکاری ماشین لباسشویی

 برای یک تمیز کاری ایده آل به چند چیز نیاز دارید. هنگام تمیز کردن دستگاه درزها و لبه‌های ماشین را فراموش نکنید. برای تمیزکاری زمان زیادی را نیاز نخواهید داشت. مهم این است که کثیفی‌ها پاک شوند. مواد اولیه مورد نیاز برای تمیزکاری برای همه در دسترس است.

480 میلی لیتر سرکه

 45 گرم جوش شیرین

 60 میلی لیتر آب

اسفنج

مراحل تمیزکاری ماشین لباسشویی

مراحل زیر را دنبال کنید تا دوباره یک ماشین لباسشویی تمیز داشته باشید.

جوش شیرین و آب را در یک کاسه کوچک بریزید و خوب مخلوط کنید. این ترکیب مانند یک نوع شوینده برای دستگاه عمل می‌کند.

ترکیب  را در محفظه مواد شوینده و سرکه را داخل درام یا دیگ ماشین لباسشویی بریزید. برنامه دستگاه را روی شستشوی معمولی و بر روی بالاترین درجه داغی آب تنظیم کنید. سپس ماشین لباسشویی را روشن کنید.

پس از اتمام برنامه، از یک اسفنج برای پاک کردن رسوب باقی مانده استفاده کنید. لاستیک دور درب ماشین لباسشویی  و درزها را فراموش نشود. بیشترین کثیفی در این محل جمع می‌شود. حالا شما دوباره یک ماشین لباسشویی تمیز دارید!

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش