حمله به سیاستمدار آلمانی

حمله چهار نوجوان به سیاستمدار آلمانی

پلیس آلمان روز دوشنبه اعلام کرد که بازرسان سه مظنون دیگر را پس از حمله به ماتیاس ایکه، قانونگذار و سیاستمدار آلمانی و یک کارگر کمپین حزب سبز در دِرسدن شناسایی کرده‌اند.

به گفته پلیس، ایکه، یکی از اعضای پارلمان اروپا از حزب سوسیال دموکرات اولاف شولتز، در حالی که او جمعه شب پوسترهای انتخاباتی اتحادیه اروپا را در درسدن به نمایش می‌گذاشت، توسط چهار مهاجم مورد حمله قرار گرفت.

چگونگی شناسایی مظنونین

پس از اینکه یک جوان 17 ساله خود را تسلیم کرد ، آپارتمان سه مظنون دیگر مورد بازرسی قرار گرفت.

در جریان تحقیقات، ابتدا دو مظنون دیگر شناسایی شدند. به دستور دادگاه منطقه درسدن، آپارتمان‌های آنها در اوایل عصر یکشنبه مورد بازرسی قرار گرفت.

مظنون چهارم روز یکشنبه شناسایی شد. آپارتمان او نیز در اواخر عصر بازرسی شد. بازرسان گفتند که شواهد ضبط شده و اکنون در حال ارزیابی است. گفته می‌شود که هر چهار نفر 17 یا 18 ساله هستند.

سخنگوی پلیس ایالتی گفت که جستجو در درسدن و اطراف آن انجام شد. در این جستجو افسران واحدهای ضد تروریسم و ​​افراط گرایی پلیس و پلیس ضد شورش درگیر بودند.

گفته می‌شود که بازرسان با ارزیابی شواهد از فردی که اعتراف کرده بودند، رد سه مظنون دیگر را گرفتند. پلیس گفت که جوان 17 ساله سابقه کیفری قبلی نداشته و تاکنون در مورد انگیزه این جرم و حمله به سیاستمدار آلمانی اظهار نظر نکرده است.

گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که شواهد گرایش‌های افراطی راست‌گرا در خانه مظنون اول کشف شده است. سخنگوی اداره تحقیقات جنایی ایالتی گفت یکی از مظنونان دیدگاه‌های راست گرایانه دارد.

صدراعظم شولتس این حمله را محکوم کرد و گفت که این حمله تهدیدی برای دموکراسی است. روز دوشنبه، وزارت کشور آلمان اعلام کرد وزرای داخلی 16 ایالت آلمان امروز سه‌شنبه نشستی فوق‌العاده برگزار خواهند کرد تا در مورد اقدامات مقابله با حملات علیه سیاستمداران گفتگو کنند.

این اقدامات شامل حضور بیشتر پلیس در رویدادهای سیاسی در سطح محلی و فدرال و همچنین حفاظت بهتر از حریم خصوصی سیاستمداران است.

برای آگاهی از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش