کمک نظامی امریکا به اوکراین

کمک نظامی 60 میلیارد دلاری امریکا به اوکراین

مایک جانسون، نماینده جمهوری‌ خواهان مجلس ایالات متحده، شجاعت سیاسی نادر و مهارت قانونگذاری قابل توجهی را به عنوان یک رهبر بی‌تجربه از خود نشان داد. در روز شنبه جانسون لایحه کمک نظامی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین را به مجلس نمایندگان امریکا تحمیل کرد.

جانسون برای دفاع از یک کشور دموکراتیک که قربانی تهاجم غیرقانونی ولادیمیر پوتین شده و برای تقویت رهبری آمریکا، موقعیت خود را در معرض خطر شدید قرار داد. اقدامات او می‌تواند جان هزاران اوکراینی را نجات دهد.

جانسون استدلال کرد که اگر تسلیحات و کمک نظامی توسط ایالات متحده به اوکراین نرسد، روسیه می‌تواند به پیروزی دست یابد. این امر باعث می‌شود که این کشور به عمق اروپا حرکت کند و ایالات متحده را وارد یک جنگ جهانی دیگر کند. دو لایحه دیگر که جانسون در جلسه نادر روز شنبه به مجلس نمایندگان ارائه کرد، ارسال کمک‌های جدید به اسرائیل و تایوان است. با این اقدام اهداف حیاتی امنیت ملی ایالات متحده در دو نقطه مهم دیگر جهان تقویت می‌شود. تصمیمات جانسون همچنین قسمت‌های اصلی سیاست خارجی جو بایدن را کمتر از هفت ماه قبل از انتخاب مجدد او حفظ می‌کند.

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی پیش‌تر هشدار داده بود در صورت پایان یافتن کمک‌های ده‌ها میلیارد دلاری ایالات متحده ممکن است در جنگ شکست بخورد. وی در کانال تلگرامی خود نوشت: «من از مجلس نمایندگان ایالات متحده، هر دو جناح و شخصاً از مایک جانسون به خاطر تصمیمی که تاریخ را در مسیر درست نگه می‌دارد، سپاسگزارم. دموکراسی و آزادی همیشه اهمیت جهانی خواهند داشت. تا زمانی که آمریکا در حمایت از آنها کمک کند هرگز شکست نخواهد خورد.»

 

برای اطلاع از اخبار داغ بر روی اتاق خبر کلیک کنید.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش