مسدود سازی تبلیغات

مسدود سازی تبلیغات مزاحم با توتال ادبلاک

کاربران گوگل کروم اکنون می‌توانند همه تبلیغات مزاحم و پاپ آپ‌ها را مسدود کرده و سریعتر وب گردی کنند.

اکنون می‌توانید تمام تبلیغات ناخواسته را فوراً در هر وب سایت آنلاین حذف کنید. شما می‌توانید تبلیغات ناخواسته کلیه وب سایت‌های خبری، برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و حتی تبلیغات ویدیویی در یوتیوب را به راحتی حذف کنید.

امروزه شما به راحتی نمی‌توانید یک ویدیو تماشا کنید، یک سایت خبری را مرور کنید یا حتی بدون باز شدن تبلیغ آزادانه خرید کنید، آمدن ناگهانی تبلیغات بر روی صفحه نمایش رایانه نه تنها آزاردهنده است، بلکه سرعت رایانه شما را نیز کاهش می‌دهد.

با حذف تبلیغات به طور متوسط ​​صفحات وب 400٪ سریعتر بارگذاری می‌شوند. به دلیل ارائه اینترنت سریعتر و بدون تبلیغات این ابزار جدید در میان صاحبان رایانه بسیارمحبوب شده است.

واقعیت این است که تبلیغات روز‌به روز بدتر می شوند! مزاحم‌تر، آزاردهنده‌تر و مضر‌تر.

این برنامه توتال ادبلاک (Total Adblock) نام دارد و نه تنها همه تبلیغات را متوقف می‌کند، بلکه تمام پاپ آپ‌های مزاحم را که از بین نمی‌روند نیز متوقف می‌کند.

با اعمال این ابزار بلافاصله تمام تبلیغات مزاحم و پاپ آپ‌ها متوقف می‌شوند و تمام مسیرهای تبلیغاتی حذف شده تا سرعت صفحه وب شما را افزایش دهد.

البته هزینه استفاده از این ابزار کمتر از سه یورو است. توتال ادبلاک کاملاً خودکار است و فقط 2 کلیک طول می‌کشد تا شروع به مسدود کردن همه تبلیغات کند.

به post امتیاز دهید:

اولین دیدگاه را ثبت کنید

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش