اسنپ چت

مشارکت اسنپ چت با سامبا تی‌وی

اسنپ ​​چت به منظور سنجش نوع سرگرمی مخاطبان خود با سامبا تی‌وی همکاری می‌کند. سامبا تی‌وی یک شرکت فناوری تلویزیونی است که نوع نگاه و جستجوی مخاطبان را تجزیه و تحلیل می‌کند.

این شرکت با استفاده از میلیون‌ها تلویزیون متصل به اینترنت می‌تواند گرایش‌ها و سلایق بینندگان را فهمیده و سپس پیشنهادات خاص خود را که شامل پیشنهادات تبلیغاتی است بر روی صفحه‌ نمایش بینندگان نمایش دهد.

اسنپ ​​چت همکاری خود را با سامبا تی‌وی اعلام کرد تا به شرکای تبلیغاتی خود بینش بیشتری در مورد تأثیر کمپین‌های درون برنامه‌ای ارائه دهد.

سامبا تی‌وی که بینش‌ها و نوع نگاه مخاطبان را هنگام تماشای تلویزیون بررسی می‌کند، اکنون می‌تواند درباره تعامل و پاسخ مخاطبان به کمپین‌های درون‌برنامه‌ای  نیز اطلاعاتی را با تبلیغ‌کنندگان در اسنپ به اشتراک بگذارد.

بر طبق گزارش سامبا تی‌وی:

«برای اینکه برندها به ارزش گذاشتن تبلیغ در اسنپ چت پی ببرند، این شرکت از داده‌ها و اطلاعات ارائه شده توسط سامبا تی‌وی استفاده می‌کند و نتایج را دراختیار این برندها قرار می‌دهد.

سامبا تی‌وی تنها شرکت فعال سنجش و پایش اطلاعات در سراسر جهان است و همه‌ی والد گاردن‌های اصلی، 200 شبکه ملی در ایالات متحده و همچنین بیش از 400 ناشر دیجیتال را پوشش می‌دهد.»

سامبا تی‌وی با بینشی که از مخاطبان توسط  اتصال از طریق 48 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند پیدا کرده است، می‌تواند اطلاعاتی راجب به محتوایی که بینندگان خود در سراسر جهان و در تلویزیون پخش رایگان، کابلی و … مشاهده می‌کنند را به اسنپ چت ارائه دهد تا از طریق آن شرکای اسنپ چت بتوانند در ساخت تبلیغات، بهترعمل کنند و تصمیمات جامع‌تر و مبتنی بر داده‌ها را برای بهینه‌سازی هزینه‌های خود در پلتفرم‌های اجتماعی بگیرند.

اسنپ چت  برای جذب مخاطبان از جمله مخاطبان جوان این روش را بکار گرفته است و با این مشارکت اسنپ چت می‌تواند متوجه شود که مخاطبان آن به چه نوع کمپین‌‌های پاسخ می‌دهند در نتیجه این شرکت می‌تواند پاسخ بهتری را از مخاطبان خود هنگام برگزاری کمپین‌های گوناگون دریافت کند.

این شراکت به مرحله‌ی اجرا رسیده است و نتایج آن به زودی در دسترس شرکای تبلیغاتی اسنپ چت قرار خواهد گرفت.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه برای این نوشته

دیدگاه (فینگلیش، نامرتبط، تکراری، لینک‌دار) تایید نخواهد شد!
  1. جالب بود 👌🏻👌🏻

دیدگاهتان را بنویسید

نام شما* ایمیل شما*

فیلتر بر اساس شهر کالا
چوب فروش
فیلتر بر اساس شهر کالا
شما این کالاها را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
چوب فروش