نحوه نگهداری محصولات ام دی اف

چوب فروش
3 فروردین, 1397
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

نحوه نگهداری محصولات ام دی اف

نحوه نگهداری محصولات ام دی اف

ملزومات اداری در دکوراسیون داخلی بیشتر از جنس ام دی اف است. ام دی اف یک متریال مقاوم است ولی توجه به ننحوه نگهداری محصولات ام دی اف به عمر آن اضافه می کند. محصولات ام دی اف بر اساس دو سیستم مونتاژ می گردند، مقصود ازمونتاژ محصول نوع اتصال قطعات در کنار یکدیگر است .

یک روش قدیمی و بسیار پر استفاده ، مونتاژ بوسیله پیچ است که استحکام بسیار بالایی دارد . در جابجایی های ناگهانی اگر در زوایای نامناسب محصول قرار گیرد ممکن است پیچ به همراه قطعه ای از ام دی اف کنده شود که ترمیم آن بسیار مشکل است و گاهی غیر ممکن . بهتر است برای جابجایی محصولات ام دی اف مانند میز ، کتابخانه ، فایل و … بصورت کامل از زمین جدا و در محل جدید قرار گیرند . کشیدن و یا هل دادن بر روی زمین قطعا به محصول آسیب می رساند .

روش دوم مونتاژ ، الیت یا پیچ مخفی است که روشی جدید و بهینه است در این روش از پیچ و رولپلاک استفاده می گردد . امکان مونتاژ و دمونتاژ برای تعداد دفعات مختلف برای این محصولات وجود دارد بدون آنکه به آن آسیبی برسد . ولی اشکالی که در این مدل از محصولات وجود دارد این است که بطور مقطعی باید پیچ های اصلی مجددا محکم شوند. البته در برابر مزایای که برای این روش وجود دارد ناچیز است .

قسمت پایه های استیل و یا پاخور از نقاط ضعف عمده به حسا ب می آیند. که در جابجایی باید بسیار با دقت عمل شود و از کشیدن و یا هل دادن خودداری شود .

نکته دیگر نحوه نظافت محصولات ام دی اف و نحوه نگهداری محصولات ام دی اف است . استفاده از تمیز کننده های قلیایی و یا اسیدی قطعا موجب آسیب می گردند . استفاده از دستمال نم دار بهترین روش برای تمیز کردن محصولات دکوراسیون داخلی است .

به post امتیاز دهید:

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.