میز اداری استاندارد

چوب فروش
25 فروردین, 1397
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
میز اداری استاندارد

 انتخاب میز اداری استاندارد

بیشترین زمان کاری مدیران و کارمندان پشت میزشان می گذرد پس انتخاب صحیح و درست یک میز اداری استاندارد بسیار حایظ اهمیت است .

اولین گام برای انتخاب یک میز اداری استاندارد توجه به رعایت اصول ارگونومیک در ساخت آن است که مهمترین این عوامل رعایت استاندارد در ابعاد آن است. بطور مثال ارتفاع میز اداری استاندارد از زمین باید بین ۷۲ تا ۷۷ سانتیمتر باشد که برای خواندن و نوشتن کمترین فشار را به مهره ها وارد می کند . آنچه رعایت این استانداردهای ارگونومیک به شما می بخشد سلامتی در درازمدت و آسایش و راحتی در کوتاه مدت است .

از تولید کنندگانی میز اداری خود را تهیه کنید که واحدی درمجموعه خود برای رعایت و چک کردن این اصول و نظارت کامل بر طراحی و ساخت آن داشته باشند . در گام دوم نیازهای خود را برای استفاده از یک میز اداری استاندارد مشخص کنید. بعنوان مثال این سوالات را از خود بپرسید : آیا به فضایی برای قرار دادن کیس نیاز دارم ؟ آیا به کشو در میز خود احتیاج دارم ؟ …

این قبیل سوالات این کمک را به شما می کند که برای سفارش و تهیه میز اداری خود هزینه ای بر اساس نیازتان را پرداخت کنید و در کوتاه مدت نیاز به تعویض میز خود نداشته باشید . برای انتخاب میز خود وقت بگذارید و تحقیق کنید گاهی عدم توجه  شما به یک قفل به معزل تبدیل خواهد شد .

توجه به ابعاد میز  بسیار مهم است اینکه افراد در زمان طولانی کاری از فضای حرکتی مناسبی پشت میز اداری استاندارد خود برخوردار باشند به افزایش راندمان منجر خواهد شد . اگر از مونیتور برروی میز خود استفاده خواهید کرد به دونکته توجه داشته باشید یک حتما بر روی صفحه میز قسمتی برای انتقال کابل وجود داشته باشد. برای این کار یراق آلات زیبایی وجوددارد که علاوه بر کارایی به زیبایی میز شما می افزاید . درارتفاع ۷۲ تا ۷۵ برای قرار دادن مانیتور مناسب نیست که به یک زیر مانیتوری استاندارد احتیاج خواهید داشت تا مانیتور را هم راستا با چشمان شما قرار دهد تا کمترین فشار را بر روی مهره های گردن خود احساس کنید .

میزهای اداری ام دی اف از مورد اقبالترین میزها هستند که هم قیمت مناسبی دارند و هم از کارایی مناسبی برخوردار هستند . میزهای اداری با پایه فلزی به روزترهستند و عمر طولانی تری نسبت به دیگر مدل ها دارند چون در برخورد با رطوبت از مقاومت بیشتری برخوردار هستند . پس از انتخاب  صندلی اداری ارگونومیک در کنار یک میز اداری ارگونومیک تنها کافیست از کار خود لذت ببرید .

خرید از یک فروشگاه آنلاین اینترنتی که با تنوع بالا در زمینه میز اداری استاندارد و مبلمان اداری فعالیت می کند برای شما اطمینان از یک خرید بر اساس اصول ارگونومیک را فراهم می آورد .

به post امتیاز دهید:

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.