طراحی دفتر کار کوچک

چوب فروش
7 بهمن, 1397
2 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
طراحی دفتر کار کوچک

9 ترفند ارزان برای طراحی دفتر کار کوچک

9 ترفند ارزان برای طراحی دفتر کار کوچک را در این مقاله بیان می‌کنیم تا شما را برای تجهیز یک دفتر کار کوچک با کمترین هزینه راهنمایی کنیم.

محیط فیزیکی در زندگی شخصی و کاری بر خلق اثر ما تأثیر گذار است.

ما بطور مرتب در بین محل زندگی و محل کار در حال رفت و آمد هستیم و همواره در ذهن خود تغییرات را بررسی می‌کنیم

و عکسهای زیبا و جذاب را بر روی کامپیوتر خود می‌بینیم و آرزو می‌کنیم که کاش محل کار ما نیز زیبا و دلنشین بود.

دفتر کار جذاب

طراحی دفتر کار کوچک چگونه است ؟؟؟

آرزوها و تغییرات مورد نیاز را لیست می‌کنید و شروع به بررسی هزینه ها می کنید.

وقتی کلاه بازرگانی معقول خود را به سر می‌گذارید متوجه می‌شوید

که هزینه های یک بازسازی بسیار زیاد است و کم کم شروع به عقب نشینی می‌کنید.

اینکه بدون هیچ هزینه ای طراحی دفتر کار کوچک خود را انجام دهید یک آرزوی دست نیافتنی است

اما اینکه با کمترین هزینه، تغییر را ایجاد کنید کاملا امکان پذیر است.

  1. هوا را خوشبو کنید

رایحه و بویی که در فضای کار  به مشام می‌رسد بسیار تأثیر گذار است.

پس طراحی دفتر کار کوچک خود را با خوشبو کردن محیط آغاز کنید.

در ژاپن، شرکت Takasago تحقیقاتی بر روی تأثیر رایحه بر روی تایپیست ها انجام داد

و مشخص کرد که بوی یاسمن 54% و اسطوخدوس 33% خطای تایپ را کاهش می‌دهد.

روزنامه گاردین انگلیس در یک مقاله تحقیقاتی مشخص کرد که شاید کسب و کار شما

بیشتر به یک رایحه خوش نیازمند است تا تغییرات و بازسازی .

پس طراحی دفتر کار کوچک خود را با رایحه و خوشبو کردن فضا آغاز کنید.

  1. شخصی کنید

طراحی دفتر کار کوچک خود را با استفاده از وسایل تزیینی ساده و کوچک زیبا کنید.

وسایلی که قرار می‌دهید با فکر و توجه به روحیه کارمندان و همسو با فعالیتشان باشد.

در دسترس بودن را فراموش نکنید.

همه وسایلی که یک فرد در مراجعه به شرکت شما نیاز دارد را در دکوراسیون داخلی قرار دهید.

اینکه مشتری و یا کارمندان، خودشان و به سادگی بتوانند قهوه خود را درست کنند احساس لذت بخشی ایجاد می‌کند.

طراحی دفتر کار کوچک بیش از آنکه نیاز به هزینه و بازسازی داشته باشد نیاز به دمیدن روح تازه و جوان دارد.

  1. تجارت در هنر شرکت شما

نگاه کارمندان و مراجعه کنندگان شرکت را با پوسترهای نابود کننده و عبارات کلیشه ای که مانند ارواح همه جا هستند نابود نکنید.

جایگزین های بسیار مناسبی برای شما وجود دارد.

Waits می گوید: چاپ یک شعر زیبا و یا  نقل قول و یا گزیده ای از یک کتاب که به راحتی و با جستجو در اینترنت یافت می‌شود و سفارشی کردن آن با نوع فعالیت و یا هنر شخصی شما یک اثر انحصاری ایجاد می‌کند.

از قطعات کوچک و با تعداد بالا در طراحی دفتر کار کوچک خود استفاده نکنید.

تنها یک یا دو تابلو با ابعاد بزرگ در دفتر کار کافیست.

  1. جایگزین تخته سفید

طراحی دفتر کار کوچک بطور معمول با رنگهای روشن انجام می‌گیرد تا فضای کاری را وسیع تر از آنچه هست نشان دهد. استفاده از تخته های سفید در مناطق مختلف شرکت و دستنوشته های کارمندان در بیشتر اوقات یک تصویر همیشگی در همه شرکتها است. متفاوت عمل کنید و کلیشه ها را تغییر دهید . تخته سیاه را برگردانید. البته نه گچ و تخته سیاه بلکه استفاده از تخته های شیشه ای سیاه که با ماژیک سفید نوشته می‌شود یک راه حل جایگزین مناسب است.

سعی کنید تخته های یادداشت در پس زمینه اصلی شرکت نباشد و تا جای ممکن فقط در دید کارمندان قرار داشته باشد.

  1. میز اداری مدرن و ارزان سفارش دهید

برای طراحی دفتر کار کوچک خود از شرکتهای بزرگ کمک بگیرید. شاید فکر کنید آنها هزینه زیادی به شما تحمیل خواهند کرد در صورتیکه آنها یک فکر ساده و ارزان می‌توانند به شما ارائه دهند. میز اداری مدرن و ساده را از سایتهای معتبری که بصورت آنلاین این محصولات را با خدمات ویژه عرضه می‌کنند تهیه کنید. با این کار طراحی دفتر کار کوچک خود را به سادگی و در زمان کوتاه انجام خواهید داد زیرا این شرکتها این محصولات را بصورت آماده در اختیار دارند.

  1. آیا واقعا به منطقه پذیرش نیاز دارید؟

دور شدن از مناطق پذیرش یک روند است که ما به طور فزاینده ای شاهد آن هستیم. مناطق پذیرش در حال غرق شدن هستند. اینکه شما از راهنمای خطی و یا به هرشکلی به غیر از کانتر پذیرش برای مراجعه کنندگان بهره بگیرید بسیار مناسبتر از پذیرش ، منشی و پذیرایی است . تمامی این موارد برای شما هزینه ایجاد می‌کنند و طراحی دفتر کار کوچک شما را شلوغ می‌کنند. نشانگرهای ارزان قیمت با رنگهای متفاوت یک ره حل بسیار مناسب است. حذف کانتر پذیرش موچب افزایش فضا و کاهش هزینه ها می‌شود و مهم تر از همه طراحی دفتر کار کوچک شما را متفاوت و جذاب می‌نماید.

سطلهای زباله را در فواصل کاملا قابل دسترس برای افراد قرار دهید.

بطور کلی طراحی دفتر کار کوچک خود را بر مبنای نظم و تمیزی پیش ببرید.

وقتی دفتر کار خود را تمیز کنید به این نتیجه می‌رسید که خیلی از هزینه هایی که تصور می‌کردید باید انجام دهید کاهش می‌یابد.

  1. استاندارد کنید

    دفتر کار مدرن

تمامی وسایلی که کارمندان از آن استفاده می‌کنند باید استاندارد باشند. این نکته بسیار مهم است که پرسنل در زمان کار از هر لحاظ آسوده باشند. میز استاندارد در کنار صندلی استاندارد علاوه بر زیبایی که به محیط می‌بخشد باعث آسایش بیشتر کارکنان می‌شود. شاید تبدیل وسایل کاری بیشترین هزینه را در طراحی دفتر کار کوچک شما داشته باشد اما به همان نسبت موجب افزایش راندمان و زیبایی محیط کارتان می‌شود.

  1. کار نکنید … زندگی کنید

نگاه خود را به کار تغییر دهید . محل کار را جدا از محل زندگی شخصی محاسبه نکنید.

تا می‌توانید محل کار را و طراحی دفتر کار کوچک خود را به شکل خانه در بیاورید.

شخصی نمودن فضا به زیبایی بیشتر و افزایش بازدهی کمک می‌کند.

از طبیعت پیروی کنید و از گل و گیاهان سبز در جای جای شرکت استفاده کنید.

از مواد طبیعی برای طراحی دفتر کار کوچک خود استفاده کنید.

استفاده از چوب طبیعی، گیاهان سر سبز روحیه کاری را افزایش می‌دهد و پرسنل را خلاق می‌کند.

  1. نوسازی به عنوان یک پولدار؟

طراحی دفتر کار کوچک را مانند یک پولدار انجام دهید. بر خلاف تصور سرمایه داران کمترین هزینه را نسبت به کمپانی خود برای طراحی و تجهیز استفاده می‌کنند. آنها با بهره گیری از تیمهای مجرب طراحی، سرمایه گذاری خود را در نکات ریز و پر بازده انجام می‌دهند و از تجمل گرایی بدون بازده به شدت پرهیز می‌کنند. آنها اولین سوالی که از خود می‌پرسند این نیست که چقدر خرج کنم تا شرکتم زیبا شود بلکه ابتدا سوال می‌کنند که چه کاری انجام دهم تا راندمان و بازدهی شرکتم افزایش یابد.

با تغییر رویکرد به طراحی دفتر کار کوچک ، با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را داشته باشید.


محصول کاربردی میز پایه فلزی را هم مشاهده کنید


به post امتیاز دهید:

2 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.