پارتیشن آلومینیومی مدل میلان | جلوه ‌ی شکوه و زیبایی

چوب فروش
6 اردیبهشت, 1403
1 دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
پارتیشن دوجداره آلومینیوم

استفاده از پارتیشن آلومینیومی مدل میلان یکی از راهکارهای بسیار شکوه‌مند و موثر برای ایجاد زیبایی و انطباق با محیط‌های اداری مدرن است. این پارتیشن‌ها با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از مواد با کیفیت ساخته می‌شوند. آنها نه تنها زیبایی و شکوه به فضا می‌بخشند بلکه از نظر عملکرد و کاربرد نیز بسیار موثر هستند.

پارتیشن دوجداره آلومینیوم از یک پروفیل ده سانتیمتری آلومینیوم و دو شیشه شش میلیمتر سکوریت فلوت ساخته می‌شود. بین این دو لایه شیشه، فضای وجود دارد که برای حفظ حریم خصوصی می‌توان از پرده کرکره استفاده کرد. این دسته از پارتیشن‌ها عایق صوتی و حرارتی هستند. فریم آلومینیوم پارتیشن دو جداره میلان دارای رنگ‌های متفاوتی می‌باشد که با توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی فضا می‌توان آن را سفارشی سازی کرد. این پارتیشن‌ها را می‌توان در فضای اداری استفاده نمود. میلان یکی از مدل‌های خاص پارتیشن آلومینیومی شرکت چوب فروش است که طراحی و اجرای آن به صورت اختصاصی توسط این شرکت انجام می‌گیرد.

 

موارد استفاده از پارتیشن آلومینیومی مدل میلان

  • جداسازی فضای اداری
  • در دکوراسیون فضای داخلی ساختمان‌ها به جای استفاده از دیوارهای گچی یا آجری
  • در بازسازی و جایگزینی دیوارهای داخلی ادارات قدیمی

 

پارتیشن آلومینیومی

مزایای استفاده از پارتیشن آلومینیومی مدل میلان

یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این پارتیشن دوجداره، زیبایی و شکوهی است که به فضای اداری می‌بخشد. طراحی مدرن و ساده، همراه با استفاده از مواد با‌کیفیت، این پارتیشن‌ها را به یک انتخاب بی‌نظیر برای بهبود ظاهر محیط‌ های کاری تبدیل کرده است.

پارتیشن آلومینیومی مدل میلان یکی از پارتیشن‌های تطبیق‌پذیر است که به علت نصب آسان، قابلیت جمع‌آوری و نصب مجدد در فضای دیگر در میان مدیران محبوبیت دارد. به دلیل انعطاف‌پذیری زیاد، این امکان برای مدیران وجود دارد تا فضاهای مختلفی را با توجه به نیازهایشان ایجاد و تنظیم کنند.

داشتن یک دفتر کار با نور طبیعی و کافی بسیار مهم است. پارتیشن‌های آلومینیومی به روشن نگه داشتن دفتر شما کمک می‌کنند.

پارتیشن‌های آلومینیومی عرض کمتری نسبت به سایر پارتیشن‌ها دارند. به همین دلیل، فضای بسیار کمتری را اشغال می‌کنند.

 

پارتیشن دوجداره شیشه‌ای

ویژگی‌های آلومینیوم و شیشه مورد استفاده در پارتیشن میلان

آلومینیوم که به عنوان ماده اصلی پارتیشن میلان در این سازه بکار رفته است سبب پایداری و مقاومت این سازه در برابر ضربه و فشار است. این ویژگی موجب می‌شود که پارتیشن دوجداره آلومینیوم میلان یک انتخاب بسیار مناسب برای محیط‌هایی با تردد بالا و شرایط سخت باشد. برای رنگکاری و پوشش سطوح پروفیل آلومینیوم از روش آنودیزاسیون استفاده می‌شود.

شیشه سکوریت فلوت رایج‌ترین نوع شیشه‌ای است که در پارتیشن بندی استفاده می‌شود. برای تهیه شیشه سکوریت فلوت ابتدا شیشه فلوت را می‌سازند. به این روش که موادی مانند کربنات کلسیم، شن و سیلیس را در کوره‌ای حرارت داده و ذوب می‌کنند. مواد ذوب شده را داخل قالب می‌ریزند. به این روش شیشه فلوت ساخته می‌شود.

در مرحله بعد برای سکوریت کردن شیشه فلوت، آن را به شدت حرارت می‌دهند. این دما تا ششصد درجه سانتیگراد می‌رسد. سپس به وسیله جریان هوای سرد، به یکباره سطح شیشه را سرد می‌کنند. این شیشه چهار تا پنج برابر قوی‌تر و بادوام‌تر از شیشه‌های دیگر است. هنگامی که یک شیشه سکوریت فلوت می‌شکند، به جای تبدیل به تکه‌های نوک تیز، شیشه به تکه‌های ریز کوچک تبدیل و در اطراف نیز پخش نمی‌شود.

 

پارتیشن دوجداره آلومینیومی

خرید پارتیشن آلومینیومی مدل میلان

قبل از خرید هر نوع پارتیشن دوجداره آلومینیوم، مهم است که تحقیق و بررسی دقیقی درباره مدل‌ها، ابعاد و قیمت‌ها انجام شود. این کار به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را با توجه به نیازهای خود انتخاب کنید.

در صورت نیاز، بهتر است با کارشناسان مجرب و متخصص در زمینه پارتیشن دوجداره آلومینیوم مشورت کنید. در ساخت پارتیشن دو جداره میلان از بهترین‌های بازار آلومینیوم استفاده می‌شود. این امر باعث می‌شود، این پارتیشن از نظر دوام و کیفیت جز برترین پارتیشن‌های موجود در بازار باشد. چوب فروش تولیدکننده و عرضه کننده بهترین پارتیشن های اداری است.

پارتیشن دوجداره آلومینیومی میلان به دلیل زیبایی، انعطاف‌پذیری و عملکرد بالا، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای بهبود فضا و ایجاد محیط‌های کاری در فضاهای اداری می‌باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید از محصولات چوب فروش به صفحه اینستاگرام ما مراجعه کنید.

تهیه پارتیشن دوجداره میلان از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و برای فضاهای اداری همیشه مورد استقبال بیشتری قرار می‌گیرند. اگر به دنبال سرمایه گذاری مقرون به صرفه هستید، پارتیشن‌های آلومینیومی انتخاب مناسبی هستند و محیط کاری دنجی را ایجاد می‌کنند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.